Bones! Avui fan anys els companys del fòrum @Lluis630 i @lltorner . Moltes felicitats companys!!!✊
Non-stop Residència habitual: Sobre Rodes Tarat de les Dues Rodes Premis 7 13 Abr 2021 #1 Bones! Avui fan anys els companys del fòrum @Lluis630 i @lltorner . Moltes felicitats companys!!!
Carmeta Com es caminava? Premis 11 13 Abr 2021 #2 Doncs moltes felicitats i que el dia us sigui genial! Salut i gasss!
GEORGECAT Residència habitual: Sobre Rodes Premis 5 13 Abr 2021 #4 Per molts anys Lluís, que passis un gran i bon dia?.
Jaumenovas Grup Sanguini: 98 octans Premis 15 13 Abr 2021 #5 Moltes Felicitats als dos @Lluis630 i @lltorner ??
Pep Aràgo Residència habitual: Sobre Rodes OffRoader Premis 10 14 Abr 2021 #8 Ostie... ahir vaig anar una mica de corcoll i no vaig revisar els nous missatges en tot el dia.... ? ? ? Per molts anys a tots dos i força per seguir roscant el gas....!!!!! ??
Ostie... ahir vaig anar una mica de corcoll i no vaig revisar els nous missatges en tot el dia.... ? ? ? Per molts anys a tots dos i força per seguir roscant el gas....!!!!! ??