• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Fer servir l'adhesiu del Ronda GI a la moto

X

xavall

Nouvingut
13 Abr 2017
1
1
Hola,

Faig servir sovint l'accés gratuït a l'autopista de Girona. Tinc els adhesius del Ronda GI que és una mena de teletac que dona l'Ajuntament. Em varen dir que no funcionava amb les motos, i l'altre dia vaig veure un motorista que hi passava obrint la visera del casc. Algu ha trobat el sistema per fer servir aquest Teletac?

Merci.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola,

Faig servir sovint l'accés gratuït a l'autopista de Girona. Tinc els adhesius del Ronda GI que és una mena de teletac que dona l'Ajuntament. Em varen dir que no funcionava amb les motos, i l'altre dia vaig veure un motorista que hi passava obrint la visera del casc. Algu ha trobat el sistema per fer servir aquest Teletac?

Merci.


Sent from my iPad using Tapatalk
Bones! Perdona la tardança en contestar-te, no havia vist el fil.
He estat mirant la web oficial del RondaGi i he trobat el següent document amb les vies de contacte oficials. Segur que t'ho podran aclarir :)

http://www2.girona.cat/documents/11622/128185/2017-02_ronda-girona-triptic.pdf

Salutacions!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Legalitat de fer servir intercomunicadors en moto Consultes legals 4
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
mami_en_moto Ruta en moto Vull fer una ruta en moto !! Rutes en moto 12
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
Edutarraco Mecànica Ho hem tornat a fer! Mecànica de motos i recopilatoris 4
Frogo Avantatges Frogo, Rentem la teva moto perquè tu no hagis de fer-ho Avantatges especials 3
Loxicdelamola miniMONEGROS per fer bondat Sortides anteriors 3
Xavier sc Ruta en moto Necessito fer un tomb Rutes en moto 3
Serra Veurem com Harley deixa de fer motos? Espai de debat 9
elbarbasenmoto Vídeos Com fer rodatge a la moto MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO l'art de fer TURRONS, APRETA al PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos Com fer-se ric viatjant en moto (Miquel Silvestre) Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0

Fils similars