• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

FerSalou

FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Bona tarda,

em dic Fernando Roca, visc a Salou i tinc 49 anys. Feia 28 anys que no portava moto i al novembre de 2020 em vaig comprar una Honda CBF 1.000 ABS equipadeta amb les 3 maletes i amb 74.000 kms, ara ja tinc la canalla gran i crec que ens toca una mica gaudir a la meva dona i a mi de sortides solets i gaudir del nostre país que es meravellós. Ara la moto i jo ens estem coneixent ja que son molts anys sense conduir moto i menys una d’aquesta cilindrada, espero que amb el temps i que el Covid ens deixi poder fer sortides amb la família Motera. Os passo unes fotos i moltes mercès per acceptar-me.
 

Adjunts

  • 20201120_191223.jpg
    20201120_191223.jpg
    6,2 MB · Visites: 132
  • IMG-20201120-WA0042.jpg
    IMG-20201120-WA0042.jpg
    300,8 KB · Visites: 111
  • IMG-20201120-WA0043.jpg
    IMG-20201120-WA0043.jpg
    282,7 KB · Visites: 97
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bona tarda,

em dic Fernando Roca, visc a Salou i tinc 49 anys. Feia 28 anys que no portava moto i al novembre de 2020 em vaig comprar una Honda CBF 1.000 ABS equipadeta amb les 3 maletes i amb 74.000 kms, ara ja tinc la canalla gran i crec que ens toca una mica gaudir a la meva dona i a mi de sortides solets i gaudir del nostre país que es meravellós. Ara la moto i jo ens estem coneixent ja que son molts anys sense conduir moto i menys una d’aquesta cilindrada, espero que amb el temps i que el Covid ens deixi poder fer sortides amb la família Motera. Os passo unes fotos i moltes mercès per acceptar-me.
Benvingut, bona maquina, a disfrutarla molt !!!! ( quan ens deixin fer kms........)

Salut
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Tens una moto collonuda i indestructible !!!...
Jo vaig tenir durant 7 o 8 anys la seva germana petita, una CBF600NA i en els 50.000 km que li vaig fer no em va donar mai cap problema.... i era comprada de 2ª ma!!!

Benvingut (y)
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bona tarda,

em dic Fernando Roca, visc a Salou i tinc 49 anys. Feia 28 anys que no portava moto i al novembre de 2020 em vaig comprar una Honda CBF 1.000 ABS equipadeta amb les 3 maletes i amb 74.000 kms, ara ja tinc la canalla gran i crec que ens toca una mica gaudir a la meva dona i a mi de sortides solets i gaudir del nostre país que es meravellós. Ara la moto i jo ens estem coneixent ja que son molts anys sense conduir moto i menys una d’aquesta cilindrada, espero que amb el temps i que el Covid ens deixi poder fer sortides amb la família Motera. Os passo unes fotos i moltes mercès per acceptar-me.
Benvingut Fernando, salutacions des de el Lluçanès...!!!! ✌️✌️

Bona eina has agafat per retrobar te amb la moto...!!!! ;)

Salut i gas a la Honda....!!!! ??
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut,
Molt bonica la moto, sembla nova !!!

A gaudir-la i a trovar-nos aviat per aquestes carreteres de Déu
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Tens una moto collonuda i indestructible !!!...
Jo vaig tenir durant 7 o 8 anys la seva germana petita, una CBF600NA i en els 50.000 km que li vaig fer no em va donar mai cap problema.... i era comprada de 2ª ma!!!

Benvingut (y)
Holaaaas, ostres mercès per las teves referencies, ja m'havienb parlat molt be d'ella pero sempre va be saber-ne mes, molta salut!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Benvingut Fernando, salutacions des de el Lluçanès...!!!! ✌️✌️

Bona eina has agafat per retrobar te amb la moto...!!!! ;)

Salut i gas a la Honda....!!!! ??
Hola, si la veritat es que ja que m'hi posava o feia a totes je je, per cert l'Africa Twin la moto dels meus somnis de ben jove, espero que la gaudeixis a tope, salut i gas!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Benvingut,
Molt bonica la moto, sembla nova !!!

A gaudir-la i a trovar-nos aviat per aquestes carreteres de Déu
Holaaa, si la veritat es que esta molt be, es nota que el seu amo anterior la cuidava, ojala ens trobem i podem gaudir de les nostres carreteres i pobles que son tan macos, i mes si vas en moto je jeee, molta força i gas!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bona tarda,

em dic Fernando Roca, visc a Salou i tinc 49 anys. Feia 28 anys que no portava moto i al novembre de 2020 em vaig comprar una Honda CBF 1.000 ABS equipadeta amb les 3 maletes i amb 74.000 kms, ara ja tinc la canalla gran i crec que ens toca una mica gaudir a la meva dona i a mi de sortides solets i gaudir del nostre país que es meravellós. Ara la moto i jo ens estem coneixent ja que son molts anys sense conduir moto i menys una d’aquesta cilindrada, espero que amb el temps i que el Covid ens deixi poder fer sortides amb la família Motera. Os passo unes fotos i moltes mercès per acceptar-me.
Quina maquina noi, completeta completeta,:geek: amb aquesta els viatges seran ben còmodes.? Crec que has encertat amb la compra encara que faci anys i panys que no les agafes. Enhorabona i ha gaudir-si pot ser també amb gent del fòrum.✌️
 
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Quina maquina noi, completeta completeta,:geek: amb aquesta els viatges seran ben còmodes.? Crec que has encertat amb la compra encara que faci anys i panys que no les agafes. Enhorabona i ha gaudir-si pot ser també amb gent del fòrum.✌️
Bona nit, espero que aviat puguem gaudir molt d'ella, i com bé dius també amb els companys del fòrum que ja seria la pera, mercès, salut i gas!!
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Sergi_gshp

Sergi_gshp

Rodant
10 Ago 2021
27
48
Premis
2
Bona nit, espero que aviat puguem gaudir molt d'ella, i com bé dius també amb els companys del fòrum que ja seria la pera, mercès, salut i gas!!

Enhorabona per la moto Fernando. És una xulada.
Tot i que sóc de Vilanova, tinc certa tirada a baixar cap a la teva zona que n’estic enamorat.
Si mai t’animes, m’avises i a poc que pugui fem una sortideta plegats.
Salut!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bona tarda,

em dic Fernando Roca, visc a Salou i tinc 49 anys. Feia 28 anys que no portava moto i al novembre de 2020 em vaig comprar una Honda CBF 1.000 ABS equipadeta amb les 3 maletes i amb 74.000 kms, ara ja tinc la canalla gran i crec que ens toca una mica gaudir a la meva dona i a mi de sortides solets i gaudir del nostre país que es meravellós. Ara la moto i jo ens estem coneixent ja que son molts anys sense conduir moto i menys una d’aquesta cilindrada, espero que amb el temps i que el Covid ens deixi poder fer sortides amb la família Motera. Os passo unes fotos i moltes mercès per acceptar-me.
Olé!!! Com mola la Honda CBF 1000 !!

Bufff, jo fa un temps que tenia ficat al cap de pillar una CBF1000F del 2011, de l'última fornada amb ABS i només un escap.... Però cada vegada que hi penso en trobar substituta a la Yamaha FZ6, em venen temptacions de tirar cap a una trail asfàltica...

M'has d'explicar com va i si té una mica de punch aquest motor que et faci sonriure una estona....
 
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Olé!!! Com mola la Honda CBF 1000 !!

Bufff, jo fa un temps que tenia ficat al cap de pillar una CBF1000F del 2011, de l'última fornada amb ABS i només un escap.... Però cada vegada que hi penso en trobar substituta a la Yamaha FZ6, em venen temptacions de tirar cap a una trail asfàltica...

M'has d'explicar com va i si té una mica de punch aquest motor que et faci sonriure una estona....
Bones, doncs com be dius te un punch que deu nido, de debo que et fa sonriure, va molt be i pots entrar be engalçant corves sense parar. tambe si vas de ruteta amb la dona i les maletes es comporta de meravella. Jo tambe tinc pensament de tirar cap a una trail pero de moment segueixo aprenent amb aquesta, gracies.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos