• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Fina

F

Fina

Nouvingut
17 Nov 2022
3
8
Premis
1
Bon dia a tots
Em dic Fina, i visc aprop de Banyoles
De joveneta ja tenia la meva moto, ara tinc una Drag Star 600cc i tot i que m’agraden molt les motos ara ja soc mes de les d’anar a passeig, de disfrutar de l’aire i de la carretera
Tinc la meva parella que també li agraden, ell te una Versys 600cc a ell encara i agrada la velocitat
M’agradaria fer rutes per província de Girona he vist que hi ha un grup de Giromoter@s
Com ho tinc que fer per entrar al grup
Vaja vindrien els 2 en principi amb la seva i depent com vegi jo el grup després amb la meva?
Salutacions per tots
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia a tots
Em dic Fina, i visc aprop de Banyoles
De joveneta ja tenia la meva moto, ara tinc una Drag Star 600cc i tot i que m’agraden molt les motos ara ja soc mes de les d’anar a passeig, de disfrutar de l’aire i de la carretera
Tinc la meva parella que també li agraden, ell te una Versys 600cc a ell encara i agrada la velocitat
M’agradaria fer rutes per província de Girona he vist que hi ha un grup de Giromoter@s
Com ho tinc que fer per entrar al grup
Vaja vindrien els 2 en principi amb la seva i depent com vegi jo el grup després amb la meva?
Salutacions per tots
Hola Fina! T'he enviat un correu amb el mail i pàgines de fb i instagram dels Giromoteros, però cito també a en @Nikokaos i a en @Serra , ja que són administradors del grup.

Salutacions i benvinguda!!!
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bon dia a tots
Em dic Fina, i visc aprop de Banyoles
De joveneta ja tenia la meva moto, ara tinc una Drag Star 600cc i tot i que m’agraden molt les motos ara ja soc mes de les d’anar a passeig, de disfrutar de l’aire i de la carretera
Tinc la meva parella que també li agraden, ell te una Versys 600cc a ell encara i agrada la velocitat
M’agradaria fer rutes per província de Girona he vist que hi ha un grup de Giromoter@s
Com ho tinc que fer per entrar al grup
Vaja vindrien els 2 en principi amb la seva i depent com vegi jo el grup després amb la meva?
Salutacions per tots

Hola Fina !
Ens agrada trobar gent "nova" amb la qui poder anar a rodar quan l'agenda ens ho deixa fer sols o amb altres riders.

La nostra intenció és ser un punt de trobada per a moter@s de tot tipus, així que ja podeu unir-vos al nostre facebook, presentar-vos i allà exposeu què us agrada fer quan surtiu en moto i el vostre perfil de rider. Segur que trobeu alguna colla que s'ajusti al que busqueu a través d'algún membre que ja hi pertanyi a GIROMOTER@S i a una altra colla o grup.

Només dir-vos a tu i al teu home que a la provincia de Girona hi ha forces grups que surten en moto, així que no crec que us costi trobar-ne un.

Us hi esperem!

Gassssssss !!!
 
  • Like
Reaccions: Fina i Roger
F

Fina

Nouvingut
17 Nov 2022
3
8
Premis
1
Hola Fina !
Ens agrada trobar gent "nova" amb la qui poder anar a rodar quan l'agenda ens ho deixa fer sols o amb altres riders.

La nostra intenció és ser un punt de trobada per a moter@s de tot tipus, així que ja podeu unir-vos al nostre facebook, presentar-vos i allà exposeu què us agrada fer quan surtiu en moto i el vostre perfil de rider. Segur que trobeu alguna colla que s'ajusti al que busqueu a través d'algún membre que ja hi pertanyi a GIROMOTER@S i a una altra colla o grup.

Només dir-vos a tu i al teu home que a la provincia de Girona hi ha forces grups que surten en moto, així que no crec que us costi trobar-ne un.

Us hi esperem!

Gassssssss !!!
No tinc facebook però si insta, ja vaig descobrin quines sortides feu i ens apuntem de seguida que sàpiga con funciona ?
Gràcies
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
No tinc facebook però si insta, ja vaig descobrin quines sortides feu i ens apuntem de seguida que sàpiga con funciona ?
Gràcies

Al Facebook publiquem events moter@s i les sortides que altres grups volen compartir allà.

A Instagram, només informem de les nostres sortides i els links son casi tots al Facebook. A dia d'avui, Instagtram NO ens aporta la flexibilitat que té Facebook per publicar continguts i modificar-los més tard si cal.

Ja ens coneixerem, doncs.

Gasssss !!
 
  • Like
Reaccions: Fina i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Al Facebook publiquem events moter@s i les sortides que altres grups volen compartir allà.

A Instagram, només informem de les nostres sortides i els links son casi tots al Facebook. A dia d'avui, Instagtram NO ens aporta la flexibilitat que té Facebook per publicar continguts i modificar-los més tard si cal.

Ja ens coneixerem, doncs.

Gasssss !!
Bueno però si a Insta també pengeu com comentes informació sobre les sortides a realitzar, en veure que feu una sortida segur que us pot escriure per privat per mirar de confirmar assistència ??

D'altra banda ja sabeu que si obriu fil per aqui, també ho veurà ??
 
  • Love
  • Like
Reaccions: Fina i Nikokaos
F

Fina

Nouvingut
17 Nov 2022
3
8
Premis
1
Bueno però si a Insta també pengeu com comentes informació sobre les sortides a realitzar, en veure que feu una sortida segur que us pot escriure per privat per mirar de confirmar assistència ??

D'altra banda ja sabeu que si obriu fil per aqui, també ho veurà ??
Sii Perfecte si surt per insta ho veure i per aquí també
Gràcies ????
 
  • Like
Reaccions: Roger
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
No tinc facebook però si insta, ja vaig descobrin quines sortides feu i ens apuntem de seguida que sàpiga con funciona ?
Gràcies
Benvinguda fina‼️
Jo també tinc Instagram on penjo fotos de la moto i sortides, també acostumo a posarles en aquest Fòrum, però soc de Terrassa i acostumo a sortir entre setmana, però no descarto alguna sortideta cap a les teves terres.
Instagram @jaumesait
Salut Fina‼️?✌️?
 
  • Like
Reaccions: Fina