Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
- 9 Gen 2021
- 256
- 677
- Premis
- 12
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures
. De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!
Salut i gassss!?️
Missatge editat per afegir enllaç amb la informació completa sobre la formació 3.0 d'aquest any, amb dates i informació d'interès:
motoristes.cat
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures
Us segueixo informant!
Salut i gassss!?️
Missatge editat per afegir enllaç amb la informació completa sobre la formació 3.0 d'aquest any, amb dates i informació d'interès:

7a edició de la formació 3.0
El Servei Català de Trànsit i Anesdor posen en marxa la 7a edició del programa Formació 3.0 Aquesta acció formativa

Última edició per un moderador: