• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Formació motoristes 3.0

Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures ;). De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!

Salut i gassss!?️:cool:

Missatge editat per afegir enllaç amb la informació completa sobre la formació 3.0 d'aquest any, amb dates i informació d'interès:

 
Última edició per un moderador:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures ;). De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!

Salut i gassss!?️:cool:
Hola Carmeta, moltes gràcies per compartir-ho! Jo fa molt temps que hi vull anar per veure què tal és, però encara estaré d'exàmens, així que no sé si m'hi passaré. És una oportunitat molt bona per perfeccionar amb formadors especialitzats tot el que és el traçat per corba i l'estil de conducció. Et graven i després ho analitzeu en vídeo, així que val molt la pena de que hi aneu tots els que en tingueu l'ocasió.
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures ;). De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!

Salut i gassss!:cool:
Gràcies @Carmeta, estarem al tanto!!

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures ;). De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!

Salut i gassss!?️:cool:
Jo la vaig fer l'any passat a la Rider 1000. Està molt bé, són gent amb molta experiència en formació, i molt xulo el vídeo que et donen de la gravació del teu recorregut en 360⁰ on pots repassar a casa teva tot el que t'han dit.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures ;). De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!

Salut i gassss!?️:cool:
Bona tarda a tothom!
Avui ja s'ha confirmat que s'aplaça la formació prevista a Castellet aquest proper cap de setmana.
Ara toca esperar a que avisin de nou.
Ja es veia venir!
En fi, quan torni ateni noticies, us informo.
Salut i gasss!??
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona tarda a tothom!
Avui ja s'ha confirmat que s'aplaça la formació prevista a Castellet aquest proper cap de setmana.
Ara toca esperar a que avisin de nou.
Ja es veia venir!
En fi, quan torni ateni noticies, us informo.
Salut i gasss!??
Amb el confinament comarcal, era de preveure.
Si t'asseventes del nou timing avisa, és un tram que he fet uns quants cops i crec que fer un curs en una carretera que ja coneixes et pot ajudar més a millorar i veure que fas malament que fer-ho en una que no coneixes, ja que pots veure que és el que tu fas o faries, envers el que s'ha o com s'ha de fer.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!
Ja hi ha dates per la Formació 3.0 d'enguany....

Jo m'he apuntat a Castellet (Pantà de Foix) el diumenge 16/5 a la tanda de les 10:30 (y)

I formacio 3 0 2047810166


Salut i gasssss!
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda! Us deixo l'article amb la nota de premsa que ens han fet arribar sobre la formació 3.0.

Lamentablement l'accidentalitat del nostre col·lectiu segueix sent un tema pendent a les nostres carreteres, i tot i que bona part de la culpa la té la infraestructura viària que patim, us encoratgem molt a realitzar tant aquesta com totes les formacions que ens facin circular una mica més segurs, ja que al final el que marca la diferència entre prendre mal o no, són petits detalls.


Si voleu buscar nous companys per assistir-hi segons dates, i per tant segons ubicacions, obriu també un fil a banda al fòrum de Sortides com ha fet el company Bascu per aquest dissabte, ja que així serà més fàcil de posar-ho al calendari i organitzar-se.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
@Carmeta , potser es millor que et registris tu mateixa via la pagina https://registro.vivelamoto.org/cat/login
Si no ho estàs, t'has de registrar com a usuaria i un cop fet pots registrar-te a l'activitat de castellet els dies 15 o 16....

Ara mateix la cosa està així (surten de 3 en 3) :

Tt1



Salut i gasssss!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
@Carmeta , potser es millor que et registris tu mateixa via la pagina https://registro.vivelamoto.org/cat/login
Si no ho estàs, t'has de registrar com a usuaria i un cop fet pots registrar-te a l'activitat de castellet els dies 15 o 16....

Ara mateix la cosa està així (surten de 3 en 3) :

Veure l'arxiu adjunt 3737


Salut i gasssss!
Inscrita i apuntada a les 10.30h!
Aviam si per fi aconseguiexo fer alguna formació...! Ens veiem allà Jordi!
Salut i gassss ?️ ;)
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bon dia a tothom,
M'acabo d'assabentar que els propers dies 17 i 18 (cap de setmana) hi haurà la formació 3.0 que ofereix el Servei Català de Trànsit a Castellet, a la carretera del pantà de Foix. M'ho han d'acabar de confirmar des de l'ajuntament, però he pensat dir-vos-ho perquè si us interessa us deixeu aquests dies lliures ;). De totes formes he buscat a la web de trànsit i de moment no hi surt res, així que haurem d'estar a la "guait".
Us segueixo informant!

Salut i gassss!?️:cool:

Missatge editat per afegir enllaç amb la informació completa sobre la formació 3.0 d'aquest any, amb dates i informació d'interès:

conec a la gent que fa els cursos i es molt recomenable !!!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Encara no estic al 100% :cry: tot i que avui he anat al metge i sembla que una miqueta vaig millorant), així que no m'he pogut apuntar i mira que m'agradava aquests curs, sobretot en aquesta carretera.
Espero que eel gaudiu, apreneu forces coses interesants, ja fareu una crónica i un resum de que heu aprés ✌️
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
@Carmeta , potser es millor que et registris tu mateixa via la pagina https://registro.vivelamoto.org/cat/login
Si no ho estàs, t'has de registrar com a usuaria i un cop fet pots registrar-te a l'activitat de castellet els dies 15 o 16....

Ara mateix la cosa està així (surten de 3 en 3) :

Veure l'arxiu adjunt 3737


Salut i gasssss!
Bona nit Jordi, has vist que ja no surt Manresa a la web? Em volia apuntar també però no he pogut!?
Salut i gasss!??
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bona nit Jordi, has vist que ja no surt Manresa a la web? Em volia apuntar també però no he pogut!?
Salut i gasss!??
@Carmeta

Certament la opció "Manresa" ha desaparegut !!!

Crec que a Manresa la Formació 3.0 coincidia amb la Rider . Potser ja estava completa i l'han despublicat.

Ens veiem el proper diumenge.... i com que acabarem d'horeta de la formació podem fer una ruteta per practicar el que ens ensenyaràn ;)

Fins diumenge ?
 
  • Like
Reaccions: Carmeta i Bascu73
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
Roger X-ADV Formació Formació 3.0 17 de març a Reus Formació motorista 0
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
mami_en_moto Formació Com ens va anar la Formació 3.0 Formació motorista 2
Roger Formació Formació 3.0 a: Lleida (Ponts) el pròxim 26 de juny / Girona 2 juliol / Arbúcies 3 juliol Formació motorista 5
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
JoanBP Formació Formació 3.0 el 2 de juliol a Girona i 3 de juliol a Arbúcies Formació motorista 4
jordiTR63 Formació Crònica d'una jornada de Formació 3.0 Formació motorista 0
Bascu73 Formació Formació 3.0 a les 10:30 de dissabte 8 de maig a Llosa del Cavall Rutes en moto 8
Roger Ruta - Girona Formació 3.0 juliol 2020 (Girona) Rutes en moto 16
Roger Classes gratuïtes de formació 3.0 a Girona amb el Servei Català de Trànsit i Anesdor Rutes en moto 0
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
cargols2rodes III Trobada motoristes.cat Rutes Obertes 16
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Serra Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT Rutes en moto 14
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger MOTO-WIKI Propostes i idees de vocabulari i coneixements motoristes Dietari Wiki del Motociclisme 0
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Pastoret Enganxines Motoristes Anàlisi de productes 2
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
mami_en_moto Dones motoristes ;) Informació i suport 16
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
M Em presento Motoristes BCN Presentacions 3
Roger Avantatges Beneficis especials pels membres del fòrum de motoristes.cat Avantatges especials 11
Serra Desfiament: el motociclisme dels usuaris de motoristes.cat en èpoques passades: Espai de debat 31
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Roger Ruta en moto CENS de MOTORISTES per ZONES Rutes en moto 219
C Clubs i agrupacions Entrega Joguines Creu Roja A.M. Pirates Creixell Motoristes Solidaris Clubs i agrupacions 1
Roger L'escenari de l'accidentalitat dels motoristes aquest 2017 Espai de debat 0
Roger El SCT estudia normativitzar l'equipació dels motoristes Espai de debat 0
Roger Vídeos Intenten robar una Ducati però uns motoristes ho acaben impedint Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
Joa_bandit Vídeos Un recull de riscos pels motoristes a la ciutat Espai de debat 0
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Informació Acredita el teu grup d'amics, la teva Associació o el teu Club de motoristes Informació i suport 3
Roger X-ADV Ruta en moto Primera trobada de Motoristes.cat Rutes en moto 80

Fils similars