Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.
Afegit al Calendari 23-08-21, 28-08-21, 03-09-21, 04-09-21

Carmeta

Motoaddicte
Premis
9
Jo m'he tornat a apuntar per la formació, ara faré la de Cornudella de Montsant, hi ha algú més per el dissabte 28?

Salut i gassss ✌️ ?️

Carmeta

Motoaddicte
Premis
9
Bona nit a tothom,
Avui he tornat a fer la Formació 3.0 a Cornudella de Montsant. He de dir que avui si que he gaudit perquè el trajecte que hem fet era preciós i el formador era encara millor, en Christian, per a mi un gran professional, vaig fer amb ell la formació al HIS i segueixo pensant que sap transmetre molt bé els conceptes tant teòrics com pràctics.
Després de la formació m'he quedat a dinar al mateix restaurant del punt de trobada, La Venta d'en Pubill, que està abans d'arribar a Cornudella i us el recomano molt, i en acabar he tornat a agafar la carretera cap a Poboleda i he anat direcció a les Vilelles (quina carretera més preciosa i quines vistes més espectaculars de la Serra de Montsant) Gratallops, Falset, Riudecols, Reus i N340 fins a casona.
Ha sigut un dia genial amb la bona sensació de que mica en mica vaig agafant més destresa amb la moto i m'encanta!?
Torno a repetir que no hem de deixar perdre les oportunitats per millorar la conducció i passar-ho bé amb seguretat!
Salut i gasss!✌??

Fils similars

A dalt