• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Formacio 3.0 agost i setembre 2021

Afegit al Calendari 23-08-21, 28-08-21, 03-09-21, 04-09-21

JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bona tsrda a tothom....algú sap quan es el proxim curs? Quines dates i a on? Agraït per endavant...✌️✌️
El 23-08 a Cornudella TGN
El 03-09 a Vielha
El 04-09 a Bossòst
Si vols seguir la info per inscriure't, mira el web: formacio30.vivelamoto.org
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Sóc jo, o la versió 3.0 és la que varem fer en @Serra , @Burkat450R i un servidor l'any passat?

No es canvia cada any?
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Jo m'he tornat a apuntar per la formació, ara faré la de Cornudella de Montsant, hi ha algú més per el dissabte 28?

Salut i gassss ✌️ ?️
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona nit a tothom,
Avui he tornat a fer la Formació 3.0 a Cornudella de Montsant. He de dir que avui si que he gaudit perquè el trajecte que hem fet era preciós i el formador era encara millor, en Christian, per a mi un gran professional, vaig fer amb ell la formació al HIS i segueixo pensant que sap transmetre molt bé els conceptes tant teòrics com pràctics.
Després de la formació m'he quedat a dinar al mateix restaurant del punt de trobada, La Venta d'en Pubill, que està abans d'arribar a Cornudella i us el recomano molt, i en acabar he tornat a agafar la carretera cap a Poboleda i he anat direcció a les Vilelles (quina carretera més preciosa i quines vistes més espectaculars de la Serra de Montsant) Gratallops, Falset, Riudecols, Reus i N340 fins a casona.
Ha sigut un dia genial amb la bona sensació de que mica en mica vaig agafant més destresa amb la moto i m'encanta!?
Torno a repetir que no hem de deixar perdre les oportunitats per millorar la conducció i passar-ho bé amb seguretat!
Salut i gasss!✌??
 

Fils similars