Crònica Fotillos altre dia.

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Cròniques de rutes en moto
Hola gent,
Us fico unes fotillos. Una mica més de fang. Com tenim la comarca:rolleyes: Quan hi ha humetat la terra plana es argillossa a tope.
la ruta xula xula.
Feta amb 2 companys de la zona ( coneguts de Sortida per la comarca feta el 20/12/2020 ) amb un nivelaco de pilotatje que tela. Tenien que esperar Lasinistra cada 2 per tres. Tinc que gastar aquestes rodes i ficars tacs:ROFLMAO:, si no Lasinistra acabara amb master de patinatje i alguna visita al metgeo_O.
Son bons motars, millors persones i van esperar. Crec tots 3 vam disfrutar força.
Per fer una mica de jaleo dic:
La Tenere amb Pirelli Scopion Str jo la vaig veure molt bé ( tracció molt bona en fang), els TKC 70 i el meus Metzeler Tourance Next ( amb pressions baixades) tinc que dir, que si un es dolent en fang, l altre li segueix el ritme de ben aprop:ROFLMAO: Fan donuts a l que te descuides i patina que flipes.

Bon Nadal a tots.
Img 9110 resultat 1

Aquí vaig tindre que treure el fang. Tot atorat i no gir.
42f4cac9 a88c 4d42 ab24 481d7a07ac11

Img 9103 resultat

IMG 9106

Aquesta costa sol va pujar la Teneré i molt fàcil. La Ktm amb els TKC, va intentar, però re de re. Jo, jaja, ni vaig intentar.
Dbb85148 3dae 472d 8482 a1b1cfccd22c 2

IMG 9100

Guapo, ehh:cool:
0b74ab81 0b37 49da 9348 e28c673afc21 resultat 1

364cb9ac 0205 4a42 a718 fa2bf3433277 2 2

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
20
La meva v85tt sortia de sèrie amb els Michelin anakee adventure i de moment estic encantat amb aquests pneumàtics. No tinc ni idea de com es porten amb fang, tot i que no en tinc esperances però en carreteres molles o brutes o amb gravilla em donen total confiança, estic encantat amb ells. A més donen confiança per tombar per asfalt i per autopistes i autovies pots anar a velocitats legals i inclús algo per sobre sense que causin vibració

Tot i això està clar que no són 50-50

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Hola gent,
Us fico unes fotillos. Una mica més de fang. Com tenim la comarca:rolleyes: Quan hi ha humetat la terra plana es argillossa a tope.
la ruta xula xula.
Feta amb 2 companys de la zona ( coneguts de Sortida per la comarca feta el 20/12/2020 ) amb un nivelaco de pilotatje que tela. Tenien que esperar Lasinistra cada 2 per tres. Tinc que gastar aquestes rodes i ficars tacs:ROFLMAO:, si no Lasinistra acabara amb master de patinatje i alguna visita al metgeo_O.
Son bons motars, millors persones i van esperar. Crec tots 3 vam disfrutar força.
Per fer una mica de jaleo dic:
La Tenere amb Pirelli Scopion Str jo la vaig veure molt bé ( tracció molt bona en fang), els TKC 70 i el meus Metzeler Tourance Next ( amb pressions baixades) tinc que dir, que si un es dolent en fang, l altre li segueix el ritme de ben aprop:ROFLMAO: Fan donuts a l que te descuides i patina que flipes.

Bon Nadal a tots.
Veure l'arxiu adjunt 2620
Aquí vaig tindre que treure el fang. Tot atorat i no gir.
Veure l'arxiu adjunt 2621
Veure l'arxiu adjunt 2622
Veure l'arxiu adjunt 2624
Aquesta costa sol va pujar la Teneré i molt fàcil. La Ktm amb els TKC, va intentar, però re de re. Jo, jaja, ni vaig intentar.
Veure l'arxiu adjunt 2631

Veure l'arxiu adjunt 2626
Guapo, ehh:cool:
Veure l'arxiu adjunt 2629
Veure l'arxiu adjunt 2632
Ostie puteeeee.....!!!!!!!! La riera del Sorreig és a punt de sortir se de mare de la de baballes q emporten caient tota la tarda, només de mirar aquestes fotos....!!!!!!!!! :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

@Loxicdelamola ves al cas amb aquestes fangueres i els pneums que portes, que en un lloc similar a aquest em vaig deixar el canell l altre dia... i no cal còrrer gens per q passi... :cautious::cautious:

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques 21
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
edudzn Un altre quiz! Espai de debat 1
edudzn Un altre quiz!! Espai de debat 3
Roger Un motorista perd la vida i un altre resulta ferit al Circuit de Calafat Espai de debat 0
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 4
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
J.M Off Topic Dia de la mona Un Cafè Ràpid 6
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Serra Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu Espai de debat 4
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
A Bon dia. Presentacions 9
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
A Bona dia gent Presentacions 11
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Burkat450R Notícia Dia gris Informació i suport 15
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques 2
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
MCR94 Bonneville Speedmaster 2018, prestacional i tecnològicament al dia Espai de debat 0
bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Non-stop Ruta en moto Sortida diumenge dia 10 d'abril Rutes en moto 5

Fils similars

A dalt