• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Harley Davidson Pan Amèrica 1200

Us agrada la HD Pan Amèrica...???


  • Votants totals
    11
  • Poll closed .
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Mira.... ara has parlat d un detall que ja fa temps que no em condiciona gens l estètica d una moto..... la llum que faci per la nit...
Amb aquell llum que hem porta com si fos una barra led, es deu de fer de dia quan rodes per la nit... i ja no et dic si a sobre vas fent pistes...!!!!
Potser és el que més m agrada de la moto.... fora compromisos a l estètica i funcionalitat...!!!!
Bueno, está clar que cadascú valora unes coses o altres. Jo personalment si em gasto casi 20.000€ amb una moto vull que em convenci al 100% en tot, i tot tb inclou estetica. De totes maneres, no es que no m agradi el foco, pero si que crec que es particular i s hauria de veure en directe. Els focos en led son la ostia, els porto a la Tiger i em fan mes llum que els del cotxe! I si conecto antiboiras ni te cuento....bon cap de setmana!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bueno, está clar que cadascú valora unes coses o altres. Jo personalment si em gasto casi 20.000€ amb una moto vull que em convenci al 100% en tot, i tot tb inclou estetica. De totes maneres, no es que no m agradi el foco, pero si que crec que es particular i s hauria de veure en directe. Els focos en led son la ostia, els porto a la Tiger i em fan mes llum que els del cotxe! I si conecto antiboiras ni te cuento....bon cap de setmana!
Estic d acord, a la meva hi ha dos llums led per curtes, dos més per llargues i cremen els 4 alhora i sj no en fas prou encens els auxiliars ☀️
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars