• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Harley Davidson Pan Amèrica 1200

Us agrada la HD Pan Amèrica...???


  • Votants totals
    11
  • Poll closed .
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Per si no sou al cas del que es porten entre mans els yankies, aquí us deixo un anticipi del que m he trobat per la xarxa...

HD PanAm 0

HD PanAm 1

HD PanAm 3

HD PanAm 4


Espero que els propietaris no li penjin alforjes de pell de bufal i cintes als manillars... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

El cert és que tinc ganes de poder veure la versió definitiva que comercialitzaràn aquest any vinent...

Salut i gassss...!!!
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
sí estic al cas que sortirà al gener (al mes que ve). La veritat, la trobo molt lletja en la meva opinió subjectiva, i a preu de nivell de GS1250 tinc entès, em puc equivocar però ara mateix no li auguru un gran futur si no la saben vendre molt i molt bé i posar algun descompte per colocar les primeres unitats i veure si va bé.
 
M

monguarch

Rodant
2 Set 2020
39
68
Premis
4
Per si no sou al cas del que es porten entre mans els yankies, aquí us deixo un anticipi del que m he trobat per la xarxa...

Veure l'arxiu adjunt 2491
Veure l'arxiu adjunt 2492
Veure l'arxiu adjunt 2493
Veure l'arxiu adjunt 2494

Espero que els propietaris no li penjin alforjes de pell de bufal i cintes als manillars...

El cert és que tinc ganes de poder veure la versió definitiva que comercialitzaràn aquest any vinent...

Salut i gassss...!!!
Lletja, deu pesar en la línia de les Harley, jo no li trobo la gràcia per enlloc però tot té el seu públic... Per viatjar amb so custom potser si però us veieu fent offroad amb aquest mort? Jo no

Enviado desde mi Mi A2 mediante Tapatalk
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Per si no sou al cas del que es porten entre mans els yankies, aquí us deixo un anticipi del que m he trobat per la xarxa...

Veure l'arxiu adjunt 2491
Veure l'arxiu adjunt 2492
Veure l'arxiu adjunt 2493
Veure l'arxiu adjunt 2494

Espero que els propietaris no li penjin alforjes de pell de bufal i cintes als manillars... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

El cert és que tinc ganes de poder veure la versió definitiva que comercialitzaràn aquest any vinent...

Salut i gassss...!!!
En volia parlar un dia d'aquests també, em va cridar força l'atenció. En termes pràctics m'imagino que comportarà com a mínim els contres de les actuals maxitrails del mercat: un pes alt, poca agilitat, un cost elevat de compra, recanvis cars... Per contra, l'estètica no em desagrada, ja que d'una banda és original, i a banda, només pel fet de sortir de la firma de Harley Davidson ja em crida l'atenció pel que fa a la història del motociclisme.

També m'alegro de que el fabricant, que estava passant una mala etapa finançera i de relacions comercials, faci el possible per seguir endavant. I tots sabem que per aguantar avui en dia toca fer motos trail. Si venent un colló d'aquestes maxi trail aconsegueixen mantenir-se, i per tant seguir fabricant models més exclusius i ja característics de la seva casa, ja paga la pena.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
No puc negar que qualsevol moto trail que es vegin "tubs" al bastidor i que ja NO PORTI bec d anec, em fa pessigolles a la panxa, encara que sigui un ferragot com sembla que pot ser aquesta "burra".... :cool::cool::cool:
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Massa yankee. Més gran, més pesada, més de tot...
Per a mi sembla una Harley qualsevol, pero a la que han enganxat unes forquilles i unes rodes de muntanya. Com deien a un altre foro, sembla dissenyada per Homer Simpson...
Però com tot es qüestió de gustos, jo porto una Scrambler Ducati que per a molts es una aberració, sobretot pels ducatites més talibans.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

A mi em sembla "excessiva" ... molt yankee.

El frontal el trobo terrible, però això es subjectiu.

La veig gran, feixuga, no se si es la foto però la distància entre eixos es enorme.

Ves a saber quin tarannà te aquest 1250 V-Twin... es una motorització brutal!

Tanmateix als USA, de la mateixa manera que hi ha carreteres de rectes infinites potser, segur, hi ha pistes de rectes infinites, i aquí te el seu "que" aquesta mena d'armari.

Si es la competencia de les BMW GS 1200-1250 , preu per preu em quedo amb la teutona !

Salut i gasssss!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Em sembla que ara que ha sortit m 'hauré de menjar moltes de les meves paraules:
Menys de 17000 euros
Pes 242 kg plena
Motor de 150 cavalls
Deixant de banda que porta cadena i no cardan, em sembla que en alguns països pot fer una miqueta de ombra a Altres motos de la seva categoria...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Deixo per aquí el vídeo de la presentació:


A mi si que m'agrada la imatge diferenciada, irregular, desenfadada i macarra que desprèn. A més, tenen el luxe de poder tirar d'història i trajectòria per dotar al model de caràcter i sentit. A veure com aniran de vendes.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Deixo per aquí el vídeo de la presentació:


A mi si que m'agrada la imatge diferenciada, irregular, desenfadada i macarra que desprèn. A més, tenen el luxe de poder tirar d'història i trajectòria per dotar al model de caràcter i sentit. A veure com aniran de vendes.
Tan sols que els hi funcioni a USA, ja en tenen prou, i no dubto que allá tenen un nombre de clients potencialment alt..
Ara... estic segur que veurem més d una per aqui, especialment aquells que no volen una trail "esportiva" i que el soroll del bicilindric de Milwaukee sempre els ha cridat l atenció....
 
  • Like
Reaccions: Serra
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

He de dir que un cop llegit el resum a https://www.enduromagazine.com/harley-davidson-presenta-la-pan-america-1250-su-primera-maxitrail/ la meva perspectiva canvia una mica.
Les dades que s'exposen son força correctes : Pes, CV, parell-motor .... i sobretot en la versió Special (19600€) tota la electrónica, les suspensions , la virgueria de que
la moto "baixi" al estar parada i "puji" al arrencar... son força espectaculars.

Els de Milwaukee s'ho han currat de valent... i hi han invertit temps i esforç.

De totes maneres personalment no m'agrada, i per aquest pressupost jo aniria per la BMW ...

No se fins a quin punt en veurem gaires per aquí... el temps dirà.

Salutacions,
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Holas!

He de dir que un cop llegit el resum a https://www.enduromagazine.com/harley-davidson-presenta-la-pan-america-1250-su-primera-maxitrail/ la meva perspectiva canvia una mica.
Les dades que s'exposen son força correctes : Pes, CV, parell-motor .... i sobretot en la versió Special (19600€) tota la electrónica, les suspensions , la virgueria de que
la moto "baixi" al estar parada i "puji" al arrencar... son força espectaculars.

Els de Milwaukee s'ho han currat de valent... i hi han invertit temps i esforç.

De totes maneres personalment no m'agrada, i per aquest pressupost jo aniria per la BMW ...

No se fins a quin punt en veurem gaires per aquí... el temps dirà.

Salutacions,
una part gran de la gent anirà per BMW GS sense pensar en cap altra merca, però, veureu que hi ha gent que s'anima a provar alternatives:
(vendes Alemanya Trail - 2020) entenent trail en sentit ampli!
BMW 1250 GS - 9228
Yamaha Ténére - 2394
Honda Africa Twin - 1967
BMW S 1000 XR - 1704
KTM 790 Adventure 1428
HONDA NC750X - 1409
BMW F900XR - 1337
Yamaha Tracer 900 - 1307
BMW F 750 GS - 1067
Suzuki V-Strom 650 - 1060
Moto Guzzi V85TT - 982
BMW F850 GS - 825

He posat la llista amb les trails que estan entre les 50 motos més venudes d'alemanya aquest 2020 passat.
14161 són BMW i 10547 són de les altres marques, agafant com he dit només les 50 motos més venudes. M'ha xocat molt que la V-Strom i la GUzzi superin en vendes la 850 GS a la zona de trails mitges. Creieu que pot ser que BMW ja només domini la gama alta de més de 1000 cc?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
una part gran de la gent anirà per BMW GS sense pensar en cap altra merca, però, veureu que hi ha gent que s'anima a provar alternatives:
(vendes Alemanya Trail - 2020) entenent trail en sentit ampli!
BMW 1250 GS - 9228
Yamaha Ténére - 2394
Honda Africa Twin - 1967
BMW S 1000 XR - 1704
KTM 790 Adventure 1428
HONDA NC750X - 1409
BMW F900XR - 1337
Yamaha Tracer 900 - 1307
BMW F 750 GS - 1067
Suzuki V-Strom 650 - 1060
Moto Guzzi V85TT - 982
BMW F850 GS - 825

He posat la llista amb les trails que estan entre les 50 motos més venudes d'alemanya aquest 2020 passat.
14161 són BMW i 10547 són de les altres marques, agafant com he dit només les 50 motos més venudes. M'ha xocat molt que la V-Strom i la GUzzi superin en vendes la 850 GS a la zona de trails mitges. Creieu que pot ser que BMW ja només domini la gama alta de més de 1000 cc?
Jo penso que la F850 s ha quedat en terra de ningú... Ja porta uns quants anys al mercat, un mercat que ha evolucionat cap a les "grans" trails, que és el que la gent ara ha agafat com a moda...
Les "antigues" de cilindrada mitja han quedat en terra de ningú, ja que ni son grans ruteres ni son grans "endureres".
Fixat en les dades de vendes de la Ténéré 700... la gent que vol una trail per fer camins, s ha tirat de cap a per ella... simple, "barata" i resultona d imatge. La gran majoria dels que volen una trail, per posar la per camins menys d un 10% dels kms que li faràn a la seva vida, es tiren de cap a per motos de cilindrada grossa, i aqui la 1250GS és la reina... Bones ruteres, equipament a tope i una imatge que et fa girar el cap... Les maxi-trail de més de 1000cc tenen molt de recorregut i l oferta cada dia és més gran.

Si algú troba les dades de tota Europa del segment trail, que les penji... serà curios fer una ullada.... :unsure::unsure:
 
  • Collons
Reaccions: Serra
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Per si no sou al cas del que es porten entre mans els yankies, aquí us deixo un anticipi del que m he trobat per la xarxa...

Veure l'arxiu adjunt 2491
Veure l'arxiu adjunt 2492
Veure l'arxiu adjunt 2493
Veure l'arxiu adjunt 2494

Espero que els propietaris no li penjin alforjes de pell de bufal i cintes als manillars... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

El cert és que tinc ganes de poder veure la versió definitiva que comercialitzaràn aquest any vinent...

Salut i gassss...!!!
Justament aquest vespre mirava la web de HD. Es un autentic bicharraco!!!!....i els de HD no s han pasat gens amb el preu trobo. En general m agrada, potser aquest faro com cuadrat es el que em costa mes de veure, pero vaja...en directe ha de impresionar. A veure quan es comença a veure!!! Salut
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Justament aquest vespre mirava la web de HD. Es un autentic bicharraco!!!!....i els de HD no s han pasat gens amb el preu trobo. En general m agrada, potser aquest faro com cuadrat es el que em costa mes de veure, pero vaja...en directe ha de impresionar. A veure quan es comença a veure!!! Salut
Mira.... ara has parlat d un detall que ja fa temps que no em condiciona gens l estètica d una moto..... la llum que faci per la nit...
Amb aquell llum que hem porta com si fos una barra led, es deu de fer de dia quan rodes per la nit... i ja no et dic si a sobre vas fent pistes...!!!!
Potser és el que més m agrada de la moto.... fora compromisos a l estètica i funcionalitat...!!!!
 
  • Like
Reaccions: Erik
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
És cert que té un frontal "difil de mirar" però la restade la moto la veig espectacular.

Com tots, he quedat sorprès pels numeros de la moto 150cv, 240kg, 19.000€ .... sincerament m'esperava que pesaria un quntanal i que seria 3-4.000 euros més cara !!!

A priori i sobre el paper, és una opció més dins del mercat maxitrail, amb una imatge de marca i història al darrera que la pot fer molt interessant per molta gent.
Sobretot els que volen més exclusivitat que la Gs , per exemple.

Jo crec que es vendrà molt bé i que pot ajudar a la marca a tirar endavant en aquests moments baixos pels que està passant.
una cosa similar al que va passar amb Porsche amb el Cayane o el què està passant amb Guzzi amb la seva exitosa V85TT.

Tant de bo els hi surti bé i en venguin moltes. Com més competència millori

Aaaaaa .... I tant de bo es posi de moda això de que la moto pugi/baixi sola al parar /arrancar. Pels que som de "creixement reduït" pot ser una bona opció per accedir a motos altes
 

Fils similars