Motorista convidat! Com vas de premis? No deixis de fer col·lecció i de proposar els premis més xulos relacionats amb el motociclisme català. Més info fent clic aquí.
Holaaaa Brigit benvinguda!! Lo de Dark és només pel color que l'anomenes així o va ser una edició especial?
L'he vist a l'avatar i es veu molt xula. Les Monster sempre m'han semblat úniques pel que fa al disseny de tot el seu conjunt, i en negre encara destaquen més diferenciant-se de les vermelles.
Quin ús en fas? La treus de ruta o és més urbanita?
Holaaaa Brigit benvinguda!! Lo de Dark és només pel color que l'anomenes així o va ser una edició especial?
L'he vist a l'avatar i es veu molt xula. Les Monster sempre m'han semblat úniques pel que fa al disseny de tot el seu conjunt, i en negre encara destaquen més diferenciant-se de les vermelles.
Quin ús en fas? La treus de ruta o és més urbanita?
Gràcies!!! Doncs ve a les especificacions tècniques de la fitxa. Va ser de les últimes edicions que venien full, amb els brembo oro... Li vaig canviar peces originals per peces de carbono. Les Ducati ténen això...o t'agraden molt o no t'agraden jajaja. Quan puc m'agrada sortir de ruta, tot i que ho tinc complicat..surto menys del que voldria...
Gràcies!!! Doncs ve a les especificacions tècniques de la fitxa. Va ser de les últimes edicions que venien full, amb els brembo oro... Li vaig canviar peces originals per peces de carbono. Les Ducati ténen això...o t'agraden molt o no t'agraden jajaja. Quan puc m'agrada sortir de ruta, tot i que ho tinc complicat..surto menys del que voldria...
Molt interessant! Doncs ja saps, a recuperar l'afició mica en mica. Jo estic aprofitant l'increment de fases per anar reprenent l'afició de rodar, i la veritat és que el cos i el cap ho agraeixen, en part perquè amb el pilot automàtic que portàvem, molts no ens dedicàvem el temps que mereixíem a anar amb moto. Ara tenim l'oportunitat d'anar-nos organitzant mica en mica una mica millor per nosaltres mateixos.