Qué tal? Sòc de Gavà i tinc una Triumph Explorer 1200 del 2014.
Alex93 Nouvingut 2 Mar 2017 #2 Makkea va dir: Qué tal? Sòc de Gavà i tinc una Triumph Explorer 1200 del 2014. Clica aquí per expandir... Bones! Benvingut, bona bèstia tens. Que tal es comporta i quin us li dónes generalment? Salut!
Makkea va dir: Qué tal? Sòc de Gavà i tinc una Triumph Explorer 1200 del 2014. Clica aquí per expandir... Bones! Benvingut, bona bèstia tens. Que tal es comporta i quin us li dónes generalment? Salut!
Roger Administrador Organització del fòrum Editor Wiki Premis 5 2 Mar 2017 #3 Makkea va dir: Qué tal? Sòc de Gavà i tinc una Triumph Explorer 1200 del 2014. Clica aquí per expandir... Benvingut! L'Alex té raó, parla'ns una mica de la Triumph, ha de ser una màquina impressionant. Esperem que t'agradi el fòrum i et puguem seguir llegir sovint. Salut!
Makkea va dir: Qué tal? Sòc de Gavà i tinc una Triumph Explorer 1200 del 2014. Clica aquí per expandir... Benvingut! L'Alex té raó, parla'ns una mica de la Triumph, ha de ser una màquina impressionant. Esperem que t'agradi el fòrum i et puguem seguir llegir sovint. Salut!