• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola a tothom!

AlbertXT1200

AlbertXT1200

Rodant
8 Jun 2020
45
104
Premis
4
Mataró
Moto
Yamaha XT1200ZE - DP07
Hola!
Em dic Albert i actualment visc a Mataró.
Fa just una setmana he estrenat una XT1200ZE blava, és la tercera Superténéré que tinc, així que crec que és una moto que conec força bé.
Anteriorment tenia una Triumph Explorer XCA i abans de la Triumph una KTM 1290 Super adeventure, a les que es pot sumar una llista força llarga.
Vaig en moto des de petit i al llarg de la meva vida he tingut motos de camp, majoritariament Trail - maxitrail i m'agrada rodar dins i fora de l'asfalt.
Espero que ens poguem conèixer en alguna sortida i espero també poder aportar el meu granet de sorra a aquesta comunitat.



Vsss
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola!
Em dic Albert i actualment visc a Mataró.
Fa just una setmana he estrenat una XT1200ZE blava, és la tercera Superténéré que tinc, així que crec que és una moto que conec força bé.
Anteriorment tenia una Triumph Explorer XCA i abans de la Triumph una KTM 1290 Super adeventure, a les que es pot sumar una llista força llarga.
Vaig en moto des de petit i al llarg de la meva vida he tingut motos de camp, majoritariament Trail - maxitrail i m'agrada rodar dins i fora de l'asfalt.
Espero que ens poguem conèixer en alguna sortida i espero també poder aportar el meu granet de sorra a aquesta comunitat.



Vsss
Bones Albert benvingut!! Tens un bon palmarès!! Com és que has acabat tornant a la Super Teneré havent-la deixat enrrere, inicialment, per la Triumph i la KTM?

No he provat mai cap de les 3 però em consta que totes són grans motos.
 
  • Like
Reaccions: Serra
AlbertXT1200

AlbertXT1200

Rodant
8 Jun 2020
45
104
Premis
4
Mataró
Moto
Yamaha XT1200ZE - DP07
Bones Albert benvingut!! Tens un bon palmarès!! Com és que has acabat tornant a la Super Teneré havent-la deixat enrrere, inicialment, per la Triumph i la KTM?

No he provat mai cap de les 3 però em consta que totes són grans motos.

Si, son grans motos totes 3, amb la KTM vaig tenir diversos problemes que em van fer decidir finalment canviar-la per una Triumph, crec que vaig tenir mala sort amb la meva unitat. La Triumph la vaig haver de vendre per questions personals ara fa uns mesos i aquest mes de maig havia arribat el moment de comprar una nova, després de molt meditar durant l'estat d'alarma he tornat a la moto que millor s'adapta a mi, l'havia trobat molt a faltar els darrers anys.

Vsss
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Hola!
Em dic Albert i actualment visc a Mataró.
Fa just una setmana he estrenat una XT1200ZE blava, és la tercera Superténéré que tinc, així que crec que és una moto que conec força bé.
Anteriorment tenia una Triumph Explorer XCA i abans de la Triumph una KTM 1290 Super adeventure, a les que es pot sumar una llista força llarga.
Vaig en moto des de petit i al llarg de la meva vida he tingut motos de camp, majoritariament Trail - maxitrail i m'agrada rodar dins i fora de l'asfalt.
Espero que ens poguem conèixer en alguna sortida i espero també poder aportar el meu granet de sorra a aquesta comunitat.



Vsss
Benvingut Albert! Carai quina llista, segurament tindràs un fotiner de fotos! Esperem veure unes quantes! Heheh.

Salut i Gass!

Enviado desde mi ONEPLUS A6000 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Quina passada. Que tornis a la Yamaha diu molt tant de la moto com de la manera que tens d'entendre-la. Segurament aquesta última és la moto més rodona per l'ús que en vols fer i també pel que et fa sentr, i lo bo, és que ja ho saps perquè la coneixes.

Es veu molt molt xula, m'encanta la Super Téneré. No deixis d'anar-nos ensenyat fotos i explicant com es comporta!
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones Albert !!

La veritat és que fa goig veure motos en acció i gaudint-les, que per a això són, oi?

Tot i que sóc amant del negre, la temptació d'una trail asfàltica per guanyar comoditat està molt present. Però ara per ara, tinc al cap que un tricilíndric és el que compraria si la FZ6 realment es quedés petita (tan de bó)....això voldria dir que a casa seriem 2 moteros: la dona i jo!!

La Triumph és una marca que probaria, per sortir de Honda, Yamaha i Yossung....totes asiàtiques. Ara toca europees!! Jajajaja!! Una XRT800 o la gamberrota T100 serien de bon gust al garatge....m'hauràs d'explicar que tal la marca!!


Salutacions des de Girona !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
  • Love
Reaccions: Serra i Tàrraco
AlbertXT1200

AlbertXT1200

Rodant
8 Jun 2020
45
104
Premis
4
Mataró
Moto
Yamaha XT1200ZE - DP07
Bones Albert !!

La veritat és que fa goig veure motos en acció i gaudint-les, que per a això són, oi?

Tot i que sóc amant del negre, la temptació d'una trail asfàltica per guanyar comoditat està molt present. Però ara per ara, tinc al cap que un tricilíndric és el que compraria si la FZ6 realment es quedés petita (tan de bó)....això voldria dir que a casa seriem 2 moteros: la dona i jo!!

La Triumph és una marca que probaria, per sortir de Honda, Yamaha i Yossung....totes asiàtiques. Ara toca europees!! Jajajaja!! Una XRT800 o la gamberrota T100 serien de bon gust al garatge....m'hauràs d'explicar que tal la marca!!


Salutacions des de Girona !!


Ens veiem a l'asfalt
Hola Nikokaos! la veritat és que la finura de conducció d'una Triumph en comparació a la ST que tinc ara no te res a veure..., però no es pot tenir tot!

Quan vulguis et faig 5 cèntims de la triumph, tot i que et puc avançar que no puc dir res negatiu al respecte.

Vsss
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
hola!!!

ostres, una 1290 una triumph, una super tenere... a tu et va el trail oi? hahaha

crec que la super tenere és una moto infravalorada, ara amb les modes maxitrails amb chorrocientos cavalls, no se'n parla gaire, però la trobo espectacular i un cop en vaig provar una i perquè se m'anava de pressupost, però m'encanta!

salut i benvingut!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
J Hola a tothom! Presentacions 9
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
T Hola a tothom!!!! Presentacions 5
Marta Hola a tothom! Presentacions 7
Sr.Foz Em presento Hola a tothom Presentacions 5
S Hola a tothom Presentacions 5
Eloi Em presento Hola a tothom. Presentacions 1
M Hola a tothom! Presentacions 2
RIDER BARCELONA HOLA A TOTHOM Presentacions 3
Z Hola a tothom Espai de debat 3
Roger Em presento Hola a tothom Espai de debat 0
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
S Em presento Hola! Presentacions 7
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19

Fils similars