• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola a tots/es

C

Carlangas

Nouvingut
24 Ago 2020
9
29
Premis
2
Acabo de descobrir aquest fòrum i, com no, m'he donat d'alta. Espero poder aprendre coses i, si escau, ensenyar algun truc aprés després dels meus mes de 50 anys sobre dues rodes.
Actualment, tinc tres vehicles "dues rodes":
1 "petardo" Daelim 125 cc. per anar a fer petits encàrrecs pels poblets de la Costa Brava, que a l'estiu es posen fatal de tràfic.
1 BMW R1100RT de l'any 99, per fer rutes i passejades diverses.
1 BMW R100RS del 79, en reconstrucció, que espero poder posar en marxa abans d'aquest hivern.
Salut, benzina i Vsss!
Carles.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Acabo de descobrir aquest fòrum i, com no, m'he donat d'alta. Espero poder aprendre coses i, si escau, ensenyar algun truc aprés després dels meus mes de 50 anys sobre dues rodes.
Actualment, tinc tres vehicles "dues rodes":
1 "petardo" Daelim 125 cc. per anar a fer petits encàrrecs pels poblets de la Costa Brava, que a l'estiu es posen fatal de tràfic.
1 BMW R1100RT de l'any 99, per fer rutes i passejades diverses.
1 BMW R100RS del 79, en reconstrucció, que espero poder posar en marxa abans d'aquest hivern.
Salut, benzina i Vsss!
Carles.
Benvingut Carles!! Serà un plaer seguir els teus avenços en la reconstrucció R100RS, encara que sigui amb petites actualitzacions de text! Sempre és agradable seguir processos de restauració o reparació que acaben bé.

Pel que fa a la R1100RT, malgrat els anys segur que és una màquina per devorar kilòmetres brutal. A gaudir-la!
 
NikaBlue

NikaBlue

Nouvingut
24 Ago 2020
10
31
Premis
2
Bàges
Moto
Yamaha Fazer 600
Benvingut Carles. Si feu quelcom des de Sant Cugat i deixeu que vingueu "inflitrats" amb coses rares avisa, que no estic gaire lluny i ja m'he fet a envejar els BMWeros quan fem rutes....
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
C

Carlangas

Nouvingut
24 Ago 2020
9
29
Premis
2
Benvingut Carles. Si feu quelcom des de Sant Cugat i deixeu que vingueu "inflitrats" amb coses rares avisa, que no estic gaire lluny i ja m'he fet a envejar els BMWeros quan fem rutes....
No hi ha cap problema. Si vols, passa'm el teu contacte per privat i aixi et puc pasar la informació quan sortim. Generalment, es el dimecres o dijous, ja que la majoria estem jubilats. Salut!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
No hi ha cap problema. Si vols, passa'm el teu contacte per privat i aixi et puc pasar la informació quan sortim. Generalment, es el dimecres o dijous, ja que la majoria estem jubilats. Salut!
Mola això de jubilats, jo soc "preju", dius dimecres o dijous?, ja em faràs cinc cèntims de el dia que sortiu, ha veure si em va bé, ok ;) ?. Jo sóc de BCN.
 
NikaBlue

NikaBlue

Nouvingut
24 Ago 2020
10
31
Premis
2
Bàges
Moto
Yamaha Fazer 600
No hi ha cap problema. Si vols, passa'm el teu contacte per privat i aixi et puc pasar la informació quan sortim. Generalment, es el dimecres o dijous, ja que la majoria estem jubilats. Salut!
Ostres quina enveja, poder sortir entre setmana... Em temo que em queda encara un temps per poder fer això.....Snif!
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos
Jf live adventure

Jf live adventure

Nouvingut
13 Ago 2020
10
21
Premis
2
Acabo de descobrir aquest fòrum i, com no, m'he donat d'alta. Espero poder aprendre coses i, si escau, ensenyar algun truc aprés després dels meus mes de 50 anys sobre dues rodes.
Actualment, tinc tres vehicles "dues rodes":
1 "petardo" Daelim 125 cc. per anar a fer petits encàrrecs pels poblets de la Costa Brava, que a l'estiu es posen fatal de tràfic.
1 BMW R1100RT de l'any 99, per fer rutes i passejades diverses.
1 BMW R100RS del 79, en reconstrucció, que espero poder posar en marxa abans d'aquest hivern.
Salut, benzina i Vsss!
Carles.
Benvingut !
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Benvingut @Carlangas !!

Tinc una pregunta sobre la R1100RT. Abans de escollir la Yamaha Fazer 600 com la moto a comprar per versatilitat, fàcil i econòmic manteniment, i que no tenia clar que anés sempre amb copi però era el més comode per ella dins tot el que buscaba... vaig estar fent ullets a les 850 exmossos i també a les 1150. Ja el preu de 2a mà em va semblar alt pel kilometratge que tenien (3000€ i minim 90.000km) i després de llegir posts als forum BMW tema manteniment sobre els 100.000 km de cardan i moltes més coses, em va semblar una compra molt arriscada.
El teu model crec que patia de problemes amb el servofre o crec recordar això, oi?

La cosa és que és un model, junt amb la 1150 que ja era una millora sobre la 1100, que té una estética que m'agrada molt... però:

Com es comporta amb dues persones al cim? Cómode pel copi?

La posició sembla molt sport, què tal van les cames i braços en tirades llargues?

La recomanaries per rutes mixtes autovia i muntanya, i fer corves els caps de setmana?

Gràcies per endavant.


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
C

Carlangas

Nouvingut
24 Ago 2020
9
29
Premis
2
Benvingut @Carlangas !!

Tinc una pregunta sobre la R1100RT. Abans de escollir la Yamaha Fazer 600 com la moto a comprar per versatilitat, fàcil i econòmic manteniment, i que no tenia clar que anés sempre amb copi però era el més comode per ella dins tot el que buscaba... vaig estar fent ullets a les 850 exmossos i també a les 1150. Ja el preu de 2a mà em va semblar alt pel kilometratge que tenien (3000€ i minim 90.000km) i després de llegir posts als forum BMW tema manteniment sobre els 100.000 km de cardan i moltes més coses, em va semblar una compra molt arriscada.
El teu model crec que patia de problemes amb el servofre o crec recordar això, oi?

La cosa és que és un model, junt amb la 1150 que ja era una millora sobre la 1100, que té una estética que m'agrada molt... però:

Com es comporta amb dues persones al cim? Cómode pel copi?

La posició sembla molt sport, què tal van les cames i braços en tirades llargues?

La recomanaries per rutes mixtes autovia i muntanya, i fer corves els caps de setmana?

Gràcies per endavant.


Ens veiem a l'asfalt
Anem per parts...
No porto servofrè, aixi que "0" problemes. En quan al cardan, segur que te molt menys manteniment que la transmissió per cadena de qualsevol altra model.
El comportament amb dues persones, igual que anant sol, es, pel meu gust, quasi impecable. La posició es "erguit", no pas a sobre del manillar, les mans queden lleugerament mes baixes que les espatlles, pero no has de carregar el pes a sobre les mans. Els peus, una mica retrassats amb respecte als genolls, ho que dona una posició de "sentat" molt cómoda. El passatger pot anar igualment gairebé dret, o repenjat lleugerament al topcase, si el portes muntat. Per rutes de muntanya es mou be a pesar del seu pes i llargada. No es una moto per còrrer en carreteres enrevessades, pero on es mou pitjor, degut al pes, es en ciutat. En rutes de corves ràpides es excel·lent i en autovia/autopista, el carenat li dona una comoditat extra. La pantalla regulable en alçada també ajuda, en cas de fred o pluja. Obviament, es una moto amb 20 anys i no té les ajudes que porten les actuals 1200/1250 pero per mi, suficient.
Cordialment,
Carles.
Vsssss.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
DavidGB Hola a tots Presentacions 12
Iván García Hola a tots! Presentacions 15
joseki Hola a tots ! Presentacions 18
Oriol Hola a tots Presentacions 6
M Em presento Hola a tots!!! Presentacions 1
Xav2 Hola a tots Presentacions 1
speedbird Hola a tots! Presentacions 6
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10

Fils similars