• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola a tots !

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Salutacions des de Cerdanyola.

Actualment tinc una cb500x, que ha estat la meva primera moto "gran", després de tenir durant 13 anys una Yamaha Majesy 125.

Vssss
Benvingut Joseki! Ostres doncs ja sou dos amb una CB500X. El @Serra ahir ens parlava de la seva.

Vas fer un bon canvi doncs des de la Majesty. Estàs content amb la Honda?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola!

Doncs, molt content, la veritat és que no li puc posar cap pega a la moto, tot i que vull fer un canvi cap a algo més "custom"... em tira molt la Kawasaki Vulcan...
Ostia, doncs ahir es va presentar el @kimhdb , que té una VulcanS.

El fil de la presentació es aquest: https://www.motoristes.cat/forum/index.php?threads/bones-des-de-alt-emporda.483/#post-1123

Segur que et pot donar un cop de mà a valorar si la Vulcan ha de ser la teva pròxima muntura. Ara, ja t'avanço que si és la moto que més t'agrada, serà un bon canvi
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Salutacions des de Cerdanyola.

Actualment tinc una cb500x, que ha estat la meva primera moto "gran", després de tenir durant 13 anys una Yamaha Majesy 125.

Vssss

Benvingut !!!

Serà complicat coincidir si no diem de quedar, però aquest any m'he inscrit a la Motovolta 2020.

Amb la CB jo crec que t'ho pasaries collonut, però clar, si hi ha d'anar amb ganes que són unes quantes hores de rodatge....

Jo personalment vinc del custom i ara mateix tinc una Fazer FZ6S del 2006. Cupula alta, punys, 3 maletes, fars antiboira.... et puc assagurar que la comoditat al sortir a la carretera i el poc pes en parat van ser 2 dels factors que em van fer canviar de parer i començar a obrir la ment cap a altres estils de moto.

Ara per ara, et diria que amb la Honda tens una moto divertida i que crec que serà complicat tenir problemes i caigudes si vas amb seny. Entrega la potència prou progressivament per a que puguis donar gas i no fer una cabriola o que et patini la roda. Això és d'agrair quan comences amb un altre motor i tipus de moto.

Gaudeix-la i ja veuràs que bé que aniràs !!

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola!

Doncs, molt content, la veritat és que no li puc posar cap pega a la moto, tot i que vull fer un canvi cap a algo més "custom"... em tira molt la Kawasaki Vulcan...

Et tira el custom?
Ves-hi aquells dies en que pots provar motos als conces !!

Jo crec que tot i tenir els seus pros (sobretot estétics), si busques una moto pel dia a dia, fàcil de mantenir i amb recanvis "accessibles", una custom tipus americana (low and long) comença a estar-hi al principi del costat de poc pràctic.

Opinions tenim moltes i variades tothom, però ho has de probar tu en primera persona. Posició de conducció, pes, accessoris,...."m'hi possa o no m'hi possa"....etc

La meva primera opció de compra per tornar a les 2 rodes era una Triumph TT100 de carburació negra, per sortir del concepte "custom americà" tant present ara mateix, i tenir una moto més curta i àgil en ciutat i carreteres revirades. Però el pressupost i una supervendes i supertestada Yamaha Fazer, d'estil sport turisme, em va convèncer: potència suficient per portar 2 i amb les comoditats que se li poden possar a poc a poc, com a totes les motos.

Jo et recomano que no et tenquis en banda i donis una oportunitat a la CB500X i que mentre la portis no li facis el salt mentalment amb la Vulcan.....

Gaudeix el que tens i ja vindrà el que hagi de venir !!!

Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Company!
Com va la cb500x? de quin any és la teva? la meva és el MY2015, matriculada el 2016. Va ser la primera variant de totes. Després van fer la 2016-2018 que era més asfàltica i ara estan tirant més cap a l'estil africa twin.
N'estàs content?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Benvingut !!!

Serà complicat coincidir si no diem de quedar, però aquest any m'he inscrit a la Motovolta 2020.

Amb la CB jo crec que t'ho pasaries collonut, però clar, si hi ha d'anar amb ganes que són unes quantes hores de rodatge....

Jo personalment vinc del custom i ara mateix tinc una Fazer FZ6S del 2006. Cupula alta, punys, 3 maletes, fars antiboira.... et puc assagurar que la comoditat al sortir a la carretera i el poc pes en parat van ser 2 dels factors que em van fer canviar de parer i començar a obrir la ment cap a altres estils de moto.

Ara per ara, et diria que amb la Honda tens una moto divertida i que crec que serà complicat tenir problemes i caigudes si vas amb seny. Entrega la potència prou progressivament per a que puguis donar gas i no fer una cabriola o que et patini la roda. Això és d'agrair quan comences amb un altre motor i tipus de moto.

Gaudeix-la i ja veuràs que bé que aniràs !!

Ens veiem a l'asfalt
jo estic dubtant si anar a la motovolta. Ho recomaneu?
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
jo estic dubtant si anar a la motovolta. Ho recomaneu?

Jo és la primera vegada que em plantejo d'estar tantes hores al cim de la moto rodant, però és el primer pas per a preparar sortides més enllà del "sortim i esmortzem" dels caps de setmana. M'agradaria fer una transpirenàica, voltar per Portugal, viatjar pels Balcans....això hauria de ser un bon entrenament !!!

Jo busco sortides llargues amb kilometratge per anar mentalment més preparat. Físicament, crec que hauré de fer alguna cosa amb el seient de la FZ6 S....amb 5 hores tinc el cul adolorit i sort que porto ciclistes a sota dels pantalons !!

Vinga va, apunteu-vos a la Motovolta 2020.
No cal acabar-la si no es pot més, és un event on trobar gent i conèixer més els paratges del nostre país. Jo ho entenc així: gaudir de la moto, del paissatge i quan en tingui prou, cap a casa.

Salut i benzina !!!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
joseki

joseki

Rodant
23 Feb 2020
40
80
Premis
3
Cerdanyola del Vallés
Moto
CB500X
Bé, doncs finalment m'he decidit... Em tirava molt la Vulcan, però... i per casualitat vaig estar provant la nova cb650r... i vaja, m'ha encantat, així que estic fent el canvi.

Han estat 4 anyets amb la CB500X (que gran moto!) i ara espero gaudir-ne la 650... Quan m'hi arribi, per què sembla que Honda ens fa esperar de valent!

A veure si arriba per la Raider d'aquest any.

Salut !
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bé, doncs finalment m'he decidit... Em tirava molt la Vulcan, però... i per casualitat vaig estar provant la nova cb650r... i vaja, m'ha encantat, així que estic fent el canvi.

Han estat 4 anyets amb la CB500X (que gran moto!) i ara espero gaudir-ne la 650... Quan m'hi arribi, per què sembla que Honda ens fa esperar de valent!

A veure si arriba per la Raider d'aquest any.

Salut !
Collons bon canvi. Crec que la cb650r es una moto amb moltíssim estil, molt molt atractiva. A més, et permet mantenir la polivalència i el dinamisme que ja gaudies amb la teva honda. Crec que has fet una bona tria (ho dic sense cap referència a la Vulcan perquè no la conec).

Il·lustro amb fotos de la teva nova adquisició (esperem les autèntiques quan t'arribi!!)

Moltes felicitats per la compra Joseki

e69b6741f68b0c4b64d338dd5fe3a1c7.jpg
b18f55b0e79d8021f8914888f325db27.jpg


Enviat des del meu SM-N960F usant Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
joseki

joseki

Rodant
23 Feb 2020
40
80
Premis
3
Cerdanyola del Vallés
Moto
CB500X
Bé..., doncs després d'una llarga espera, ja m'han lliurat la CB...
casi no l'he pogut agafar (encara estem a fase 0.5), però a veure si dilluns puc fer una sortideta ràpida... quin mono!

Per cert, KDD ja mateix, si us plau!

Us presento a la petita:
 

Adjunts

  • 20200522_170151.jpg
    20200522_170151.jpg
    603,1 KB · Visites: 119
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bé..., doncs després d'una llarga espera, ja m'han lliurat la CB...
casi no l'he pogut agafar (encara estem a fase 0.5), però a veure si dilluns puc fer una sortideta ràpida... quin mono!

Per cert, KDD ja mateix, si us plau!

Us presento a la petita:
Uffff que guapa no? Joe l'han fet finíssima la CB, felicitats per la moto, m'encanta.

I tant a la que puguem que quedada amb un bon esmorzar!!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bona maquinària
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bé..., doncs després d'una llarga espera, ja m'han lliurat la CB...
casi no l'he pogut agafar (encara estem a fase 0.5), però a veure si dilluns puc fer una sortideta ràpida... quin mono!

Per cert, KDD ja mateix, si us plau!

Us presento a la petita:

WOW !!
Paco, agárrate que vienen curvassss !!

Joseki, fa molt de goig la montura nova, si senyor !! Això de la quedada ja és més qüestió de fases que de ganes !!!



Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
C Hola a tots/es Presentacions 16
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
DavidGB Hola a tots Presentacions 12
Iván García Hola a tots! Presentacions 15
Oriol Hola a tots Presentacions 6
M Em presento Hola a tots!!! Presentacions 1
Xav2 Hola a tots Presentacions 1
speedbird Hola a tots! Presentacions 6
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10

Fils similars