• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola a tots

DavidGB

DavidGB

Nouvingut
7 Mai 2020
5
12
Premis
1
Soc el DavidGB, motorista en hores baixes, ho dic per que penso que he perdut les ganes de fer km, de fet no m'agradat mai fer sortides curtes, les meves sortides sempre havien sigut de cap de setmana, pont o vacances, pro ultimament entre la feina, els pocs calers i poques ganes de sortir agafo poc o res la moto.....
Sempre he tingut moto i ara en aquets moments en tinc 3, una Honda Rune del 2004, una Dnepr M72 del 1949 i un altre Dnepr K750 amb side del 1961.
Actualment m'estic barallant per fer fiable la M72, la he pasat a 12V i comença a anar bé
IMG 20191005 WA0038
Dnepr17
20190527 132241
 
W

wunderlich

Rodant
7 Mai 2020
23
28
Premis
2
Que xules! Quants km ténen? Aviat podrem sortir, de moment manteniment bàsic i netejar-les.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
 
DavidGB

DavidGB

Nouvingut
7 Mai 2020
5
12
Premis
1
Que xules! Quants km ténen? Aviat podrem sortir, de moment manteniment bàsic i netejar-les.

Enviado desde mi Redmi Note 5 mediante Tapatalk
La M72 ara pocs, encara no te el rodatge fet.
La K750 si et dic la veritat no ho se, pro surt poquíssim i va matricular com historica deu fe uns 4 anys, quant es va restaurar
I la Rune en te uns 40k, fa com 7 anys que nomes la trec per anar a de Vic a BCN el 11 de setembre amb els Motards Independentistes
 
  • Like
Reaccions: RaulCJ i Nikokaos
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Soc el DavidGB, motorista en hores baixes, ho dic per que penso que he perdut les ganes de fer km, de fet no m'agradat mai fer sortides curtes, les meves sortides sempre havien sigut de cap de setmana, pont o vacances, pro ultimament entre la feina, els pocs calers i poques ganes de sortir agafo poc o res la moto.....
Sempre he tingut moto i ara en aquets moments en tinc 3, una Honda Rune del 2004, una Dnepr M72 del 1949 i un altre Dnepr K750 amb side del 1961.
Actualment m'estic barallant per fer fiable la M72, la he pasat a 12V i comença a anar bé
Veure l'arxiu adjunt 559Veure l'arxiu adjunt 560Veure l'arxiu adjunt 561
Bones David benvingut!! Tens unes motos molt especials, felicitats. Sobre les ganes de fer km bueno, potser són èpoques. Segur que quan ens deixin sortir, amb escapades curtes si que en tindràs prou. Si que és cert que el tema econòmic sempre té un pes important en com veiem les coses, però també és cert que tenint aquestes màquines està demostrat que les motos t'apassionen, així que et toca buscar com tornar-les a gaudir al màxim.

Sense pressa tornaràs a agafar el fil a fer quilòmetres (y)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Soc el DavidGB, motorista en hores baixes, ho dic per que penso que he perdut les ganes de fer km, de fet no m'agradat mai fer sortides curtes, les meves sortides sempre havien sigut de cap de setmana, pont o vacances, pro ultimament entre la feina, els pocs calers i poques ganes de sortir agafo poc o res la moto.....
Sempre he tingut moto i ara en aquets moments en tinc 3, una Honda Rune del 2004, una Dnepr M72 del 1949 i un altre Dnepr K750 amb side del 1961.
Actualment m'estic barallant per fer fiable la M72, la he pasat a 12V i comença a anar bé
Veure l'arxiu adjunt 559Veure l'arxiu adjunt 560Veure l'arxiu adjunt 561
Veient les fotos crec que sí que tornaràs a sortir!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Soc el DavidGB, motorista en hores baixes, ho dic per que penso que he perdut les ganes de fer km, de fet no m'agradat mai fer sortides curtes, les meves sortides sempre havien sigut de cap de setmana, pont o vacances, pro ultimament entre la feina, els pocs calers i poques ganes de sortir agafo poc o res la moto.....
Sempre he tingut moto i ara en aquets moments en tinc 3, una Honda Rune del 2004, una Dnepr M72 del 1949 i un altre Dnepr K750 amb side del 1961.
Actualment m'estic barallant per fer fiable la M72, la he pasat a 12V i comença a anar bé
Veure l'arxiu adjunt 559Veure l'arxiu adjunt 560Veure l'arxiu adjunt 561
Quines màquines més maques i cuidades. Es nota que lo teu és passió per la moto! M'has alegrat la visió per tot el dia!
Si mai et passes pel Vallès i estic disponible, m'encantaria veure-les en directe i rodar amb tu!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
DavidGB

DavidGB

Nouvingut
7 Mai 2020
5
12
Premis
1
Evidenment tinc intencions de tornar a sortir amb moto, de fet amb 4 amics haviem planejat anar fins Zamora aquesta semana santa, pro el confinament ens va fotre i l'intencio era anar amb la dona aquet estiu a la Toscana, preteniem agafar el ferri fins Gènova i despres fer km. sembla que tot aixo tindra que ser al 2021 :-(
He aprofitat per fer bricolatge, a la Rune li he montat un sistema de so Android 2 din, i camara posterior, he aconseguit perdre el angle mort i a la M72 li he canviat la dinamo i el voltatge que avans era de 6v a 12v, i despres de carburarla ara va com un autentic tractor que es el que li correspon :D:cool:, el seguen pas es canviar els coxinets de la pipa que tenen joc i casi que podre donar la per acabada
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
DavidGB

DavidGB

Nouvingut
7 Mai 2020
5
12
Premis
1
Quines màquines més maques i cuidades. Es nota que lo teu és passió per la moto! M'has alegrat la visió per tot el dia!
Si mai et passes pel Vallès i estic disponible, m'encantaria veure-les en directe i rodar amb tu!
Temps al temps, si algu dia vols veure-les estan a Mataró, tampoc estem tan lluny, ara que les fotos enganyen, ara estan una mica brutes.
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Soc el DavidGB, motorista en hores baixes, ho dic per que penso que he perdut les ganes de fer km, de fet no m'agradat mai fer sortides curtes, les meves sortides sempre havien sigut de cap de setmana, pont o vacances, pro ultimament entre la feina, els pocs calers i poques ganes de sortir agafo poc o res la moto.....
Sempre he tingut moto i ara en aquets moments en tinc 3, una Honda Rune del 2004, una Dnepr M72 del 1949 i un altre Dnepr K750 amb side del 1961.
Actualment m'estic barallant per fer fiable la M72, la he pasat a 12V i comença a anar bé
Veure l'arxiu adjunt 559Veure l'arxiu adjunt 560;)Veure l'arxiu adjunt 561
Ostres que xules :love:, amb això no pots perdre mai les ganes de sortir en moto ;)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company....ha arribat l'hora de canviar de disciplina...salut i gass
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Soc el DavidGB, motorista en hores baixes, ho dic per que penso que he perdut les ganes de fer km, de fet no m'agradat mai fer sortides curtes, les meves sortides sempre havien sigut de cap de setmana, pont o vacances, pro ultimament entre la feina, els pocs calers i poques ganes de sortir agafo poc o res la moto.....
Sempre he tingut moto i ara en aquets moments en tinc 3, una Honda Rune del 2004, una Dnepr M72 del 1949 i un altre Dnepr K750 amb side del 1961.
Actualment m'estic barallant per fer fiable la M72, la he pasat a 12V i comença a anar bé
Veure l'arxiu adjunt 559Veure l'arxiu adjunt 560Veure l'arxiu adjunt 561
A mi em fa tilin la M72..... qué bonica la tens !! Molt maques la resta també, eh!

A veure si ens trobem a la carretera !
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
C Hola a tots/es Presentacions 16
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Iván García Hola a tots! Presentacions 15
joseki Hola a tots ! Presentacions 18
Oriol Hola a tots Presentacions 6
M Em presento Hola a tots!!! Presentacions 1
Xav2 Hola a tots Presentacions 1
speedbird Hola a tots! Presentacions 6
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10

Fils similars