Benvingut Serra!
Que tal es comporta l'hora? Per aqui hi ha gent amb motos molt grans, però també han arribat fa poc uns quants amb motos més polivalents i racionals com la teva.
Hola Non-Stop, gràcies per la benvinguda!
Doncs estic força satisfet, la relació qualitat preu és bona, quan la vaig comprar tenia dos criteris: una era posició de conducció dreta perquè he tingut diversos problemes d'esquena / columna, i l'altra era el preu. No ha tingut cap avaria ni problema. El servei oficial és una mica car, això sí.
En quant a aquesta moto a part de la posició de conducció una avantatge és que consumeix molt poc. És molt rar sobrepassar els 4 litres als cent quilòmetres mesurat amb ordinador d'a bord.
A part d'això el funcionament és progressiu, els frens adequats, i el motor puja de voltes com per ser divertit si ho busques. Per fer revolts pots anar perfectament amb els companys, si vas per autopista o autovia i acceleren molt fort pot ser t'han d'esperar, però la veritat és que aquesta situació no es dona gaire, al menys no amb la gent que jo vaig. La moto seria però capaç de mantenir un creuer d'uns cap a 150 per hora de marcador sense passatger, però ja dic, no és una cosa que acostumi a fer mai perquè hi ha radars i perquè el vent comença a resultar molest, fins i tot amb la pantalla alta que vaig instalar substituïnt la de sèrie.
En carreteres secundàries tot al contrari, les relacions de canvi són tancades com en una naked i pots accelerar molt bé, i vas més còmode, encara que sacrifiques una petita diferència al tumbar respecte amb la cb500f naked, res en cap cas preocupant. A canvi, va molt millor pel que fa a protecció aerodinàmica per viatges respecte a la naked, i perquè hi pots instalar baguls sense quedar tan malament. El tub de sèrie del mòdel que jo tinc és exageradament silenciòs, però això va canviar als models més recents.
En quant a accessoris porto caballet central, pantalla alta oficial honda, protectors anticaiguda Puig pro, paramans Givi, bossa de dipòsit que no recordo la marca, i maleta Givi. Vaig substituir els pirelli scorpion per michelin pilot road perquè quasi no faig fora asfalt.
Amb aquesta moto he fet 3 sortides que considero més llargues: un viatge a Andorra, la Rider 1000 i la Crom Ride. En tots els casos tot correcte. L'esquena perfecte, encara que el seient de sèrie arriba a ser massa dur. Aquest any torno a estar apuntat a la rider 1000.