• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Hola soc Juanjo

F

Fast Juanjo TMG

Nouvingut
27 Des 2020
6
35
Premis
2
Hola em presento. Soc Juanjo, feia temps que cercava una web propera de motards

Vaig despertar-me a aquest món motard pels anys setanta quan necessitava una moto per anar a estudiar a Bellaterra i estalviar 2 hores de viatge en tren que em feien molt difícil compaginar-ho amb el treball. Des de llavors i fins avui sempre he tingut una moto de muntanya i una de carretera. Se’m fa difícil repassar totes les que he portat i desmuntat. La moto m'ha portat de tot a la vida i també m'ha acostat a la mort, però no m'empenedeixo. Continuo amb una de 3 rodes i en la mesura que puc continuaré l'aventura. Gràcies per acollir-me i ràfegues.

Fast Juanjo

Nota : No puc pujar fotos ?
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola em presento. Soc Juanjo, feia temps que cercava una web propera de motards

Vaig despertar-me a aquest món motard pels anys setanta quan necessitava una moto per anar a estudiar a Bellaterra i estalviar 2 hores de viatge en tren que em feien molt difícil compaginar-ho amb el treball. Des de llavors i fins avui sempre he tingut una moto de muntanya i una de carretera. Se’m fa difícil repassar totes les que he portat i desmuntat. La moto m'ha portat de tot a la vida i també m'ha acostat a la mort, però no m'empenedeixo. Continuo amb una de 3 rodes i en la mesura que puc continuaré l'aventura. Gràcies per acollir-me i ràfegues.

Fast Juanjo

Nota : No puc pujar fotos ?
Benvingut noi...!!! Salutacions des de el Lluçanès...!!!! ✌️✌️

Pots pujar fotus clicant a "insert Image" a la part superior del quadre on escrius el missatge o fent servir la pestanya que tens a la part inferior "Adjuntar Fitxers".

Va... a vere aquestes fotos de la teva maquina, i de pas ens fas cinc-centims de les especificacions que tenen les motos de tres rodes com la teva...!!! ;)

Salut i gasssss...!!!! ??
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola em presento. Soc Juanjo, feia temps que cercava una web propera de motards

Vaig despertar-me a aquest món motard pels anys setanta quan necessitava una moto per anar a estudiar a Bellaterra i estalviar 2 hores de viatge en tren que em feien molt difícil compaginar-ho amb el treball. Des de llavors i fins avui sempre he tingut una moto de muntanya i una de carretera. Se’m fa difícil repassar totes les que he portat i desmuntat. La moto m'ha portat de tot a la vida i també m'ha acostat a la mort, però no m'empenedeixo. Continuo amb una de 3 rodes i en la mesura que puc continuaré l'aventura. Gràcies per acollir-me i ràfegues.

Fast Juanjo

Nota : No puc pujar fotos ?
Benvingut Juanjo! Gràcies per compartir la teva experiència amb les motos, sempre és agradable de conèixer trajectòries sobre dues rodes.

Per pujar fotos pots:

Opció 1:

screenshot_20201210-215435_chrome-jpg.2485


Opció 2:

screenshot_20201210-215435_chrome-jpg.2485
 
Última edició:
F

Fast Juanjo TMG

Nouvingut
27 Des 2020
6
35
Premis
2
Benvingut noi...!!! Salutacions des de el Lluçanès...!!!! ✌️✌️

Pots pujar fotus clicant a "insert Image" a la part superior del quadre on escrius el missatge o fent servir la pestanya que tens a la part inferior "Adjuntar Fitxers".

Va... a vere aquestes fotos de la teva maquina, i de pas ens fas cinc-centims de les especificacions que tenen les motos de tres rodes com la teva...!!! ;)

Salut i gasssss...!!!! ??
Gracies per les indicacions, adjunto alguna foto pero no em traieu del grup. Sempre s'obre el debat de si som o no motoristes però, a part de l'esperit de motard i després d'haver fet milers i milers de kilòmetres en dues rodes i amb totes les ruteres BMW que hi han hagut des de la /5 , 100 RS , RT, K, K1, GS, K1200R, i altres Honda i Yamaha, ara puc dic que l'Spyder és la millor opció i no te res a veure amb un Quad.
DSC 0054

Hola em presento. Soc Juanjo, feia temps que cercava una web propera de motards

Vaig despertar-me a aquest món motard pels anys setanta quan necessitava una moto per anar a estudiar a Bell
DSC 0249
aterra i estalviar 2 hores de viatge en tren que em feien molt difícil compaginar-ho amb el treball. Des de llavors i fins avui sempre he tingut una moto de muntanya i una de carretera. Se’m fa difícil repassar totes les que he portat i desmuntat. La moto m'ha portat de tot a la vida i també m'ha acostat a la mort, però no m'empenedeixo. Continuo amb una de 3 rodes i en la mesura que puc continuaré l'aventura. Gràcies per acollir-me i ràfegues.

Fast Juanjo

Nota : No puc pujar fotos ?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut a la colla,
Caramb !!! una Can-Am, desde que va sortir m'ha cridat l'atenció aquesta béstia. Vaig provar-ne una fa uns anys al Circuit de Catalunya (tot i que als organitzadors no el va agradar gaire el que fes derrapades) i hem va impressionar. El que no hem vaig acabar d'acostumar, va ser a agafar les corbes com si portés un sidecar.
És una máquina espectacular.
 
F

Fast Juanjo TMG

Nouvingut
27 Des 2020
6
35
Premis
2
haha Hola Juanjo benvingut! maco l'spyder, es porta com una moto de neu com diuen o no té res a veure?
Hola Serra, No he portat de neu, Trigues unes setmanes a entendre'l pero després sembla una moto en traçades, inclús en corba tancada et sorpren l'agilitat. La força de braços es gran i l'oscil.lacio es semblant a un quad pero amb suavitat i seguretat, ideal si plou. Solament el trec per sortides amb gent que abans sortiem amb la BMW pero els puc seguir. Quan tornem potser de la inactivitat estaré encara més impossibilitat i ja veure'm . Salutacions des del Maresme
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Gracies per les indicacions, adjunto alguna foto pero no em traieu del grup. Sempre s'obre el debat de si som o no motoristes però, a part de l'esperit de motard i després d'haver fet milers i milers de kilòmetres en dues rodes i amb totes les ruteres BMW que hi han hagut des de la /5 , 100 RS , RT, K, K1, GS, K1200R, i altres Honda i Yamaha, ara puc dic que l'Spyder és la millor opció i no te res a veure amb un Quad. Veure l'arxiu adjunt 2903
Brutal!!! És clar que sou motoristes. El motociclisme és passió per les motos, per la conducció, pel motor, per l'aire i per la vida. El dia que el nombre de rodes o la morfologia de la màquina determini què és una moto o un motorista, es perdrà força sentit del que som tots plegats com a integrants del col·lectiu.
 
F

Fast Juanjo TMG

Nouvingut
27 Des 2020
6
35
Premis
2
Ostres @Fast Juanjo , explica coses del Spyder... Motor, cc, cv, automàtic-semi-manual, pes, consum, ...tot... ?
Son bitxos molt curiosos :unsure:

Salut i gasssss!!!
EP Jordi, escriptor, vine i l'agafes segur que trobaràs les paraules correctes per exposar'lo.

Si pogués aguantar el pes aniria com sempre amb la BMW, sobretot la RT, però el meu bon amic Ricard i la meva família.ia no em deixen. Puc parlar de cv 115 crec, i acceleració brutal a part de poder portar equipatge, però les sensacions son espectaculars, quasi com una moto Te navegador incorporat i hi-fi i això també m'ajuda. Salut i
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola Juanjo. Benvingut!!! Mira si portas una màquina molt especial. Havíem vist un fa dos any a Montmeló i m’han cridat l’atenció.

Molt maca!!!!
giphy.gif



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Benvingut @Fast Juanjo TMG !!

Peaso nick, noi !!
És més ràpid posar a la moto a 160 km/h.... I sóc un cono !!
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

A veure si te'ns surts i pots mostrar-nos més fotos de ls teva 'peque', que de segur que d'històries i anècdotes ens tens un munt, oi?

Pasa i posa't-hi cómode !!
Aquí tens lloc tu i el teu tricicle: no tothom pot portar 2 rodes !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pep Aràgo
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Hola em presento. Soc Juanjo, feia temps que cercava una web propera de motards

Vaig despertar-me a aquest món motard pels anys setanta quan necessitava una moto per anar a estudiar a Bellaterra i estalviar 2 hores de viatge en tren que em feien molt difícil compaginar-ho amb el treball. Des de llavors i fins avui sempre he tingut una moto de muntanya i una de carretera. Se’m fa difícil repassar totes les que he portat i desmuntat. La moto m'ha portat de tot a la vida i també m'ha acostat a la mort, però no m'empenedeixo. Continuo amb una de 3 rodes i en la mesura que puc continuaré l'aventura. Gràcies per acollir-me i ràfegues.

Fast Juanjo

Nota : No puc pujar fotos ?
Bon dia i molt benvingut, es un plaer escoltar a gent amb tanta experiència, gas i salut!!!
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Gracies per les indicacions, adjunto alguna foto pero no em traieu del grup. Sempre s'obre el debat de si som o no motoristes però, a part de l'esperit de motard i després d'haver fet milers i milers de kilòmetres en dues rodes i amb totes les ruteres BMW que hi han hagut des de la /5 , 100 RS , RT, K, K1, GS, K1200R, i altres Honda i Yamaha, ara puc dic que l'Spyder és la millor opció i no te res a veure amb un Quad. Veure l'arxiu adjunt 2903
Ostres Juanjo! No n'havia vist mai cap, i em mola molt! Té pinta de tenir tot lo bo de les dues rodes amb un plus de comoditat i d'estabilitay.
M'encantarà en un futur rodar al teu costat! (Tot i que amb els meus 35CV, poca estona podré estar al teu costat)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
J Hola a tothom! Presentacions 9
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6
DavidGB Hola a tots Presentacions 12
T Hola a tothom!!!! Presentacions 5

Fils similars