• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Hola, un més de Barnacity

MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Hola a tots i totes, em presento,

Em dic Marc i visc a Barcelona. He conegut aquest fòrum per recomanació d'un concessionari Honda de BCN i ha sigut un gran descobriment.
Tot i que fa molts anys que vaig en moto, em considero bastant "patatot"... però anant en moto m'ho passo bomba i aconsegueixo desconnectar de tot... de la feina i de tots els problemes que no siguin -oju que ve una corba molt tancada!-.
He tingut motos de tota mena. Des de la meva primera i estimada Susi, un Suzuki GS500E, a scooters, maxi-scooters o trails. Ara, des de fa pocs dies, gaudeixo de la meva Honda NC750X... encara està en rodatge, però de moment, per mi, una petita joia!
Fa un temps sortia a fer rutes amb una colla, hem fet unes quantes edicions de la Rider, Ruta 601, Rondes, etc. però per diverses causes els companys han anat deixant la moto i ara acostumo a sortir sol... Espero poder apuntar-me a alguna de les sortides que s'organitzen per aquí i conèixer altres moterus.

Salut a tots, us deixo una foto de la meva màquina.

HondaNC750X
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Benvingut!!!!!!!!!
Preciosa l'Honda, a més està molt ben pensada amb el dipòsit fals on pots guardar el casc i els guants.
Com es mou amb el motor fet per l'a2?
Amb neumàtics mixtos la veus capaç de ficar-la pel marro?
Salut i precaució per Barcelona.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tots i totes, em presento,

Em dic Marc i visc a Barcelona. He conegut aquest fòrum per recomanació d'un concessionari Honda de BCN i ha sigut un gran descobriment.
Tot i que fa molts anys que vaig en moto, em considero bastant "patatot"... però anant en moto m'ho passo bomba i aconsegueixo desconnectar de tot... de la feina i de tots els problemes que no siguin -oju que ve una corba molt tancada!-.
He tingut motos de tota mena. Des de la meva primera i estimada Susi, un Suzuki GS500E, a scooters, maxi-scooters o trails. Ara, des de fa pocs dies, gaudeixo de la meva Honda NC750X... encara està en rodatge, però de moment, per mi, una petita joia!
Fa un temps sortia a fer rutes amb una colla, hem fet unes quantes edicions de la Rider, Ruta 601, Rondes, etc. però per diverses causes els companys han anat deixant la moto i ara acostumo a sortir sol... Espero poder apuntar-me a alguna de les sortides que s'organitzen per aquí i conèixer altres moterus.

Salut a tots, us deixo una foto de la meva màquina.

Veure l'arxiu adjunt 1834
Bones Marc, benvingut! Si et diverteix rodar amb moto i a més et permet desconnectar de tot, has fet molt bé de seguir gaudint d'aquesta passió, i de fer-ho amb una moto com és la NC750X: una màquina polivalent, divertida i àgil.

Em sembla que lo de perdre companys de ruta perquè deixen la moto és més habitual del que sembla, per aquest motiu està molt bé poder trobar nous contactes i oportunitats de rutes per aquí.

Per cert guapísima la Honda!!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvingut noi. (y)

Tens una molt bona moto, i com algú ha dit, polivalent, es veuen moltes per BCN.o_O
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Marc i benvingut !!

La qüestió de les dues rodes és una cosa molt semblant a tenir una banda de rock: al principi és fàcil quedar, senpre hi ha temps, ganes... passen els anys i de tots els que coneixes musics, queden 2....

La vida dona moltes voltes i mai saps com anirà. El millor és gaudir del moment i reviure'ls anys després si ja no pots o no vols... el passat sempre ens quedarà i del futur només tenim idees o projectes !!

El que has de fer és donar gas i kms a aquesta bestioleta negra que tens i seguir rodant mentre això sigui el que vulguis fer. De vegades pots sortir amb més dies o hores, de vegades hi ha mesos que estarà arraconada,... mentre en tinguis una al garatge, saps que sempre s'hi troba temps per rodar.


Ens veiem a l'asfalt
 
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Benvingut!!!!!!!!!
Preciosa l'Honda, a més està molt ben pensada amb el dipòsit fals on pots guardar el casc i els guants.
Com es mou amb el motor fet per l'a2?
Amb neumàtics mixtos la veus capaç de ficar-la pel marro?
Salut i precaució per Barcelona.

Hola, gràcies per la benvinguda!

Si, el tema del dipòsit fals està força bé... tot i que no hi caben tots els cascs, si tens un casc talla XL o més, no hi cap. Jo tinc un HJC talla M i cap justet, justet.

El motor m'agrada molt, tot i que encara està en rodatge, el conec bé perquè ja havia tingut una Integra 750. Té uns baixos brutals i tot i que "només" té 54cv sembla que en tingui més. Ara, és una moto tranquil·la, no apta per a fitipaldis o els que busquin altes prestacions. També et dic que la meva és amb canvi DCT i en carreteres de corbes, utilitzant el canvi en manual, i fent servir les lleves, és mooolt divertida!

No sóc expert en el tema marró, però crec que no és una moto per anar per muntanya, tot i que és d'estètica trail, no deixa de ser una moto de carretera alta. No et dic que no es pugui fer, si li poses mixtes segur que es poden fer camins i pistes... però pensa que pesa 230Kg, porta llandes de 17" i no es pot desconnectar l'ABS.

Ens veiem a la carretera
VVVVs
 
  • Like
Reaccions: joan717
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Bones Marc, benvingut! Si et diverteix rodar amb moto i a més et permet desconnectar de tot, has fet molt bé de seguir gaudint d'aquesta passió, i de fer-ho amb una moto com és la NC750X: una màquina polivalent, divertida i àgil.

Em sembla que lo de perdre companys de ruta perquè deixen la moto és més habitual del que sembla, per aquest motiu està molt bé poder trobar nous contactes i oportunitats de rutes per aquí.

Per cert guapísima la Honda!!

Gràcies, Non-stop!

Doncs si, és força habitual perdre companys de ruta, en el meu cas espero que sigui temporal, un company s'ha quedat sense moto i l'altre té problemes mèdics, que no són greus, però que no li permetran anar en moto una temporada... però com et deia, segur que és temporal, tots dos tenen esperit moteru!

VVVVs
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Molt benvingut noi. (y)

Tens una molt bona moto, i com algú ha dit, polivalent, es veuen moltes per BCN.o_O


Gràcies!

Si, se'n veuen força, abans no me n'havia adonat, però ara que la tinc, les veig per tot arreu... i això que per Barcelona quasi no la utilitzo, tal com ens estan deixant als motoristes a Barcelona, que aviat serem delinqüents... per poc que pugui vaig a peu.

Ens veiem a la carretera
VVVVS
 
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Hola Marc i benvingut !!

La qüestió de les dues rodes és una cosa molt semblant a tenir una banda de rock: al principi és fàcil quedar, senpre hi ha temps, ganes... passen els anys i de tots els que coneixes musics, queden 2....

La vida dona moltes voltes i mai saps com anirà. El millor és gaudir del moment i reviure'ls anys després si ja no pots o no vols... el passat sempre ens quedarà i del futur només tenim idees o projectes !!

El que has de fer és donar gas i kms a aquesta bestioleta negra que tens i seguir rodant mentre això sigui el que vulguis fer. De vegades pots sortir amb més dies o hores, de vegades hi ha mesos que estarà arraconada,... mentre en tinguis una al garatge, saps que sempre s'hi troba temps per rodar.


Ens veiem a l'asfalt


Bona aquesta... com una banda de rock :)

Si, només saber que la tens al garatge per quan la necessitis, ja és una gran cosa.

Gràcies per la benvinguda, ens veiem a la carretera
VVVVs
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Xavi_Impala

Xavi_Impala

Rodant
19 Des 2020
25
71
Premis
2
Hola a tots i totes, em presento,

Em dic Marc i visc a Barcelona. He conegut aquest fòrum per recomanació d'un concessionari Honda de BCN i ha sigut un gran descobriment.
Tot i que fa molts anys que vaig en moto, em considero bastant "patatot"... però anant en moto m'ho passo bomba i aconsegueixo desconnectar de tot... de la feina i de tots els problemes que no siguin -oju que ve una corba molt tancada!-.
He tingut motos de tota mena. Des de la meva primera i estimada Susi, un Suzuki GS500E, a scooters, maxi-scooters o trails. Ara, des de fa pocs dies, gaudeixo de la meva Honda NC750X... encara està en rodatge, però de moment, per mi, una petita joia!
Fa un temps sortia a fer rutes amb una colla, hem fet unes quantes edicions de la Rider, Ruta 601, Rondes, etc. però per diverses causes els companys han anat deixant la moto i ara acostumo a sortir sol... Espero poder apuntar-me a alguna de les sortides que s'organitzen per aquí i conèixer altres moterus.

Salut a tots, us deixo una foto de la meva màquina.

Veure l'arxiu adjunt 1834
Molt benvingut. Molt guapa, la moto. I totalment d'acord. No fa falta anar fent el fitipaldi tot el dia i no s'ha de demostrar res a ningú.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Amic @MarkusWelvis la veritat que si vols anar a la rider enguany crec que serem força gent d aquest fòrum
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola Marc, benvingut per aquí ? m’agrada la teva moto !!
Salut !!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvingut veí,
A veure si acaba aquests maleït confinament i pots acabar el rodatge
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Caracol_adventure Em presento Hola un més Presentacions 8
Patrick Fuertes Hola a tothom.... Presentacions 14
Fugui94 Em presento Hola Presentacions 12
F hola!!!! Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 7
M Hola!! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
S Em presento Hola! Presentacions 7
JoanBP Hola a tothom! Presentacions 5
rbadfrozen Em presento Hola des de Quart (Girona) Presentacions 22
J Hola a tothom Presentacions 10
J Em presento Hola a tothom! Presentacions 9
B Em presento Hola.hem dic Bernat . Presentacions 17
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
jordi.morenodiaz Hola Presentacions 10
Miguel4467 Em presento Hola a tots Presentacions 28
J Hola a tothom! Presentacions 9
F Hola soc Juanjo Presentacions 19
Johanovski Hola a tothom! Presentacions 10
manel_pa Hola desde Lleida Presentacions 20
M Hola desde cunit Presentacions 17
Sogtulapo Hola sóc el Victor Presentacions 4
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
Carlespm Hola a tots/es. Presentacions 4
D Em presento Hola a tothom! Presentacions 8
ALBERT_A Hola gent Presentacions 12
Xavier sc Em presento Hola a tothom Presentacions 15
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
C Hola a tots/es Presentacions 16
NikaBlue Em presento Hola, també des dels voltants de Montserrat..... Presentacions 12
Nenpetit Hola tots!! Presentacions 9
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
jordi r9t Em presento Hola a tothom! Presentacions 7
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Rmunyoa Hola, soc en Rafa Presentacions 4
M Em presento Hola Presentacions 4
Sheider Em presento Hola! Presentacions 10
torpeyenmoto Hola! :) Presentacions 19
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
arnausalce Hola a tothom! Presentacions 10
GEORGECAT Em presento Hola hola desde BCN. Presentacions 15
AlbertXT1200 Hola a tothom! Presentacions 10
J Em presento Hola a tots. Presentacions 9
perlanegraviajes Hola a TOTS Presentacions 7
Silvia_nc700s Hola a tothom! Presentacions 7
C Hola a tots Presentacions 9
Blackmamba Hola a tot@s!! Presentacions 10
Y Hola a tot@s!! Presentacions 6
DavidGB Hola a tots Presentacions 12
T Hola a tothom!!!! Presentacions 5

Fils similars