Em presento Honda CBR 650R

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Non-stop

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
10
Jo he trobat aquesta escola, que després, quan el confinament ens deixi sortir una mica més, faré un curset

Crec que hi ha més escoles, com la de la Honda, pero mai he sabut com veure els cursos que tenen i les inscripcions.

Merci, li donaré una ullada
Jo tinc bones referències dels cursos de CTP, ja que no només formen pilots infantils, sinó que amb les pitbikes tenen diversos cursos de pilotatge. De fet, un dels beneficis pels membres del fòrum està relacionat amb aquesta escola de formació:

• Descompte en Curs Zona Karting – Circuit Juneda (amb motos) 120 € cap de setmana / 100 € entre setmana tot inclòs
Caldria preguntar si encara mantenen aquesta oferta, ja que és de fa un temps!

mami_en_moto

mami_en_moto

Youtuber
Premis
19
Jo tinc bones referències dels cursos de CTP, ja que no només formen pilots infantils, sinó que amb les pitbikes tenen diversos cursos de pilotatge. De fet, un dels beneficis pels membres del fòrum està relacionat amb aquesta escola de formació:

Caldria preguntar si encara mantenen aquesta oferta, ja que és de fa un temps!
Ohhh, que bo!!!!

Jo ara mateix amb el A2 pendent.. jeje tindré que esperar una mica. Però si voleu, puc contactar-los i preguntar per packs. Si algú més vol fer un curset amb pitbikes, potser molt interesant.

pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
Premis
3
QDZghdN.jpg

80cv a roda de sèrie ara està amb 94,2cv

pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
Premis
3
QRjNio5.jpg

lTuSz23.jpg

Encara estic molt verd, avui he entrat a Calafat per segon cop, aquesta vegada amb SamuraiRiderR amb monitor i la veritat he sortit molt content ✌️Quan tingui fotos en pujaré alguna, aquesta es de fa un mes quan vaig entrar per primer cop.

0Vn7hsA.jpg

Nikokaos

Nikokaos

Rider
Premis
14
QRjNio5.jpg

lTuSz23.jpg

Encara estic molt verd, avui he entrat a Calafat per segon cop, aquesta vegada amb SamuraiRiderR amb monitor i la veritat he sortit molt content ✌️Quan tingui fotos en pujaré alguna, aquesta es de fa un mes quan vaig entrar per primer cop.

0Vn7hsA.jpg
Ja veig que ets un cremador de benzina i adrenalina a parts igualss, eh!!!

Com molen aquestes boletes de les gomes!! Ja saps que ara necessites alguna cosa més pro, oi? Quines portes ara?

pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
Premis
3
Ja veig que ets un cremador de benzina i adrenalina a parts igualss, eh!!!

Com molen aquestes boletes de les gomes!! Ja saps que ara necessites alguna cosa més pro, oi? Quines portes ara?
Mitas Sportforce, de moment per al ritme que porto van de conya, i són prou assequibles

Nikokaos

Nikokaos

Rider
Premis
14
Mitas Sportforce, de moment per al ritme que porto van de conya, i són prou assequibles
Mitas?
He sentit que estan molt bé de preu però que de kms pocs, uns 3000-4000 kms de duració anant-hi fortet.

Molts compis que tenen FZ6's porten les Bridgestone S21 o S22. I diuen que molt bé, i una mitja de 6000-8000 kms.

Els has probat?

pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
Premis
3
No però per 200€ montades ni falta que em fa, si algo funciona prefereixo canviar-les mes a sovint. Un joc de S22 o Dunlop TT se'n va a 300€.

El día que faci servir la moto més a sovint llavors buscaré algo més dur al centre pero per l'ús que li dono les que porto són ideals ✌️

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació 6
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Non-stop Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Non-stop Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0

Fils similars

A dalt