• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Honda CBR 650R

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Xt80dIq.jpg

VcbrRJI.jpg

1CgHK6H.jpg

K2LwghD.jpg

VUS2y5H.jpg


5 mesos després... Per fí! Al final la factura no ha sigut tant elevada. Ara està a un altre taller per instalar-li nous vinils. Li he afegit línea completa Miiv Delta Race i Quickshift
Bentornat a la ruta....!!!! ✌️✌️

He seguit breument el fil de la reparació... sembla que s ha fet una bona feina...!!! ;)

Salut i gas a la CBR, ha quedat molt maca....!!!! ??
 
pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
1 Ago 2020
67
158
Premis
3
Tortosa
Moto
CBR 650R
Que et puc dir... estic enamorada d’aquesta moto. M’encanta.
Sempre m'ha agradat Honda i aquesta moto ha sigut amor a primera vista, tot i que els vinils de sèrie de la MY19 mai man agradat de la roja ( els del MY21 sí que m'agraden).

Es de les poques modificacions que li queden per fer. La setmana què ve us la ensenyo enllestida
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Xt80dIq.jpg

VcbrRJI.jpg

1CgHK6H.jpg

K2LwghD.jpg

VUS2y5H.jpg


5 mesos després... Per fí! Al final la factura no ha sigut tant elevada. Ara està a un altre taller per instalar-li nous vinils. Li he afegit línea completa Miiv Delta Race i Quickshift
Hombre! M'alegro de veure-la de tornada. Amb lo bé que t'ho passaves rodant ja tocava que el moment de tornar-hi estés més aprop. Sona de fàbula, ja tnc ganes de veure com queden els nous vinils.

Tu el ginoll què tal. Ja perfecte no?
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Doncs després de remenar per Google es la única app que he trobat per registrar els rutes amb moto.
Es del fabricant Pirelli i es gratuïta. Te mode circuit per registrar voltes i mode carretera amb telemetria. Lo que he de pulir encara es com ficar el telèfon per a que agafi bé el grau d'inclinació. A la primera ruta ho va registrar bé.

Veure l'arxiu adjunt 1218Veure l'arxiu adjunt 1219
depen el manillar que portis, pero amb l accesori de quadloock, posat al centre del manillar, et permet posar el telf recte i va força be
 
pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
1 Ago 2020
67
158
Premis
3
Tortosa
Moto
CBR 650R
IMG 20210213 154839
Primera ruta després de molt de temps, amb la moto full power, línia + Quickshift.

La veritat és que es gaudeix molt més, encara anant a ritmes tranquils. Amb la línia de sèrie + la limitació retenia molt en deixar anar gas, ara reté el just, més manejable.


El so, encara sent sense db-killer és suportable i molt semblant de volum percebut en marxa al de sèrie (recordem que el de sèrie aquesta encarada la sortida en direcció al casc del pilot). A mes de 10k rpm sona més que el de sèrie, trona més aviat ?, i pega uns gorgoteos i alguna explosió en deixar anar gas que enamoren.


El Quickshift funciona molt bé i és molt ràpid si estem accelerant, és un gran gust com veus que puja. Si anem fluixos de gas dóna alguna estirada per la qual cosa és millor usar l'embragatge en aquests casos
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Me falten mans encara, vull començar fent algun curs de pit-bikes. Me'n recomaneu algún?
Jo conec aquesta pagina, no he fet res amb ells, ara no se qui m'ho va dir, de totes formes te bona pinta. No se si es això el que busques.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Jo he trobat aquesta escola, que després, quan el confinament ens deixi sortir una mica més, faré un curset


Crec que hi ha més escoles, com la de la Honda, pero mai he sabut com veure els cursos que tenen i les inscripcions.
 
pepepotrero

pepepotrero

Cul quadrat
1 Ago 2020
67
158
Premis
3
Tortosa
Moto
CBR 650R
Jo he trobat aquesta escola, que després, quan el confinament ens deixi sortir una mica més, faré un curset


Crec que hi ha més escoles, com la de la Honda, pero mai he sabut com veure els cursos que tenen i les inscripcions.
Merci, li donaré una ullada
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació motorista 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0

Fils similars