• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Honda Forza 300

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola!

és per un amic hehe, algú ha provat o té una Honda Forza 300? li han recomanat i s'està pensant comprar-la

a veure si algú la coneix i em pot dir pros i contres :)

gràcies!!
Bones! Preguntaré a un amic que l'estava valorant, a veure quines conclusions en va treure. Passa't pel vídeo del Josep CMX, que va analitzar la 125, però potser en treus algunes conclusions.

 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola!

és per un amic hehe, algú ha provat o té una Honda Forza 300? li han recomanat i s'està pensant comprar-la

a veure si algú la coneix i em pot dir pros i contres :)

gràcies!!
No l'he provat però te molt bona pinta i tira força bé per el que he vist a sortida semafors.
Per orientació, et puc dir que un amic que en el seu moment és va comprar una Beverly 400 amb el mateix mortor que la meva X8, la va canviar per una Beverly 300 i està força content, si que ha fet alguns petits"ajustos", escape i variador (no recordo si Polini o J.Costa) per fer-te una idea de com tirent els 300
Amb tots els respectes envers @Serra mai compraria la Scoopy, per una sola raó, és una de les motos més robades. Per això en el seu moment noi hem vaig plantejar la T-Max.
Si viu per la zona de Barna avisam, conec un venedor d'Honda a Badalona que segur li pot fer preu.
Depenent de l'us que li vulgui donar, també hem miraria la Kymco Xciting 400S, la Honda la veig més enfocada a la city y la Kymco més a carretera.
Aqui unes proves:
 
Última edició:
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola!

és per un amic hehe, algú ha provat o té una Honda Forza 300? li han recomanat i s'està pensant comprar-la

a veure si algú la coneix i em pot dir pros i contres :)

gràcies!!
Hola, jo tinc la Piaggio BEVERLY 350 i he vist comparacions amb la Honda SH 300 i les posen molt semblant.
Poso un link en el qual parla de les millors motos d’aquesta cilindrada i igual en pot treura alguna conclusió. Estic segur que la Honda és una bona màquina.
Salut✌️?

 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No l'he provat però te molt bona pinta i tira força bé per el que he vist a sortida semafors.
Per orientació, et puc dir que un amic que en el seu moment és va comprar una Beverly 400 amb el mateix mortor que la meva X8, la va canviar per una Beverly 300 i està força content, si que ha fet alguns petits"ajustos", escape i variador (no recordo si Polini o J.Costa) per fer-te una idea de com tirent els 300
Amb tots els respectes envers @Serra mai compraria la Scoopy, per una sola raó, és una de les motos més robades. Per això en el seu moment noi hem vaig plantejar la T-Max.
Si viu per la zona de Barna avisam, conec un venedor d'Honda a Badalona que segur li pot fer preu.
Depenent de l'us que li vulgui donar, també hem miraria la Kymco Xciting 400S, la Honda la veig més enfocada a la city y la Kymco més a carretera.
Aqui unes proves:
No @Xavi Canyo cap ofensa per part meva, només dic que m'agrada l'escuter, només faltaria que a tu t'hagues d agradar. Això que és molt robat, tens tota la raó. De totes maneres Honda ofereix actualment un sistema GPS i avís al mòbil contra els lladres que pot ajudar-te agafis el model que agafis, també és una avantatge.
Personalment si volgués un escúter A2 econòmic em decantaria per un sym maxisym per poder sortir per carretera. Nou només val 1000 i pico mes que el forza 300. Si els diners no fossin problema llavors el BMW amb motor 650 (i carnet A). Però si és per fer solament ciutat el forza 300 segur que et permet anar com un senyor!
També em miraria el 300 que fa Kawasaki, i he de dir que de l únic que personalment no he sentit queixes de ningú és del Suzuki...

Ara per Ara però ja us dic... M agrada més anar amb moto de marxes!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
llavors el BMW amb motor 650 (i carnet A).
Tens bon gust, amb aquesta coincideixo plenament, no sé perquè serà ??
També és important la corpulencia que tinguis, per la meva constitució 1,87 i 90kg les tipus Scoopy o Beberly, les veig com petites, hem toquen les cames al contraescut i si porten visera alta, la tinc a un pam de la cara, el que no m'és còmode. Per contra els 260kg llargs (amb dipòsit plé) de la BMW no es que siguin molt confortables?
També coincideixo amb tú que la Sym 500 TL te una pinta espectacular.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tens bon gust, amb aquesta coincideixo plenament, no sé perquè serà ??
També és important la corpulencia que tinguis, per la meva constitució 1,87 i 90kg les tipus Scoopy o Beberly, les veig com petites, hem toquen les cames al contraescut i si porten visera alta, la tinc a un pam de la cara, el que no m'és còmode. Per contra els 260kg llargs (amb dipòsit plé) de la BMW no es que siguin molt confortables?
També coincideixo amb tú que la Sym 500 TL te una pinta espectacular.
Veus com en fons estem d acord :)
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Tens bon gust, amb aquesta coincideixo plenament, no sé perquè serà ??
També és important la corpulencia que tinguis, per la meva constitució 1,87 i 90kg les tipus Scoopy o Beberly, les veig com petites, hem toquen les cames al contraescut i si porten visera alta, la tinc a un pam de la cara, el que no m'és còmode. Per contra els 260kg llargs (amb dipòsit plé) de la BMW no es que siguin molt confortables?
També coincideixo amb tú que la Sym 500 TL te una pinta espectacular.
Si @Xavi Canyo la BMW 650 també m’agrada a mi, però ja es un altre nivell que la Hoda Forza 300. T’he he de dir que la Beverly 350, que tinc jo, és molt cómode per cunduïr persones amb una complexió gran, tot i que el seu aspecta sembla petita, és un dels scooters grans. Medeixo 1’82 d’alçada i de pes 110 kg. i de peu calço un 47. Quan vaig anar per comprar-la, després de probar varies marques dins la categoria, és amb la que millor mi vaig trobar, ja que te una bona plataforma per posar-hi els peus, cosa que n’hi havien d’altres que hem sortie la mitat de peu fora del lloc o no m’hi trobava prou còmode i la posició de conducció vas ben asentat. No és un scooter petit ja que les rodes son altes, llanta 16” davant i 14” darrera, a més puc dir que agafa els 130 km/h amb facilitat i per ciutat circula molt bé.
De moment no m’ha donat cap problema i tampoc he fet cap modificació.
Salut a tots ?✌️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si @Xavi Canyo la BMW 650 també m’agrada a mi, però ja es un altre nivell que la Hoda Forza 300. T’he he de dir que la Beverly 350, que tinc jo, és molt cómode per cunduïr persones amb una complexió gran, tot i que el seu aspecta sembla petita, és un dels scooters grans. Medeixo 1’82 d’alçada i de pes 110 kg. i de peu calço un 47. Quan vaig anar per comprar-la, després de probar varies marques dins la categoria, és amb la que millor mi vaig trobar, ja que te una bona plataforma per posar-hi els peus, cosa que n’hi havien d’altres que hem sortie la mitat de peu fora del lloc o no m’hi trobava prou còmode i la posició de conducció vas ben asentat. No és un scooter petit ja que les rodes son altes, llanta 16” davant i 14” darrera, a més puc dir que agafa els 130 km/h amb facilitat i per ciutat circula molt bé.
De moment no m’ha donat cap problema i tampoc he fet cap modificació.
Salut a tots ?✌️
No volia dir pas que sigui petita, és la sensació que m'han donat a mi la Beverly 400 i la Scoopy 300 que son d'estil similar.
Com diu la dita: cada cul té el seu seient, jejeje... ;) Tinc un amic que ha tingut la 250, la 400 i ara la 300, és la que es sent més còmode. Jo vaig repetir amb X8 en 125 i 400 i si haguessin fet una 500 o 600, molt probablement hagués seguit amb el mateix model.
I respecte a la fiabilitat, la meva X8 té 65.000km i només ha anat a taller per canviar, neumàtics, frens, corrteja, oli i filtres sense cap avería i la Beverly 400 del meu amic (que ara te la 300) va morir amb més de 100.000.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
No volia dir pas que sigui petita, és la sensació que m'han donat a mi la Beverly 400 i la Scoopy 300 que son d'estil similar.
Com diu la dita: cada cul té el seu seient, jejeje... ;) Tinc un amic que ha tingut la 250, la 400 i ara la 300, és la que es sent més còmode. Jo vaig repetir amb X8 en 125 i 400 i si haguessin fet una 500 o 600, molt probablement hagués seguit amb el mateix model.
I respecte a la fiabilitat, la meva X8 té 65.000km i només ha anat a taller per canviar, neumàtics, frens, corrteja, oli i filtres sense cap avería i la Beverly 400 del meu amic (que ara te la 300) va morir amb més de 100.000.
Espero tenir jo la mateixa sort que tú @Xavi Canyo o del teu amic amb la Beverly, crec que arribar al 100.000 Km és una bona amortització. Aixó vol dir que avui dia es fan bones mecàniques, per tant crec que l’amic de @edudzn si li agrada la Honda forza 300, segur és una bona màquina, a més també amb una mecànica sobradament comprovada. ✌️??
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
ei! moltes gràcies a tothom per les aportacions! ja li vaig passant el report :)
també l'estic animant a que s'apunti al fòrum, així més serem hehehe

a veure si s'anima i fa el pas. ara porta una xmax 125 i s'està treient l'A2, i vol alguna cosa per moure's còmodament per les rodalies de Barcelona. Diu que marxes li fa pànic.
Jo ja li dic, que m'agrada més scooter de roda alta (tipus scoopy), però a vegades aquest tipus d'scooter té menys capacitat al baúl.

Per cert, ara posaré al fòrum un article amb curiositats sobre motos, m'ha fet molta gràcia d'on surt el nom de scooter (no diré més i us convido a que visiteu el post hehehe)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.169
2.526
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo ja li dic, que m'agrada més scooter de roda alta (tipus scoopy), però a vegades aquest tipus d'scooter té menys capacitat al baúl.
A veure per quina es decideix al final.
Amb 15" davant i 14" darrera, pots anar mooolt ràpid als revolts.
Ara ja m'he fet gran i m'he calmat una mica però amb la X8 amb el motor a la roda de darrere i per tant culona, havia posat alguna moto més gran que la meva en problemes, no podía adelantar-les però si seguir-les.
Això si, amb uns bons neumàtics. Els fabricants s'han adonat que cada cop hi ha més scooters esportius i per tant ja fan neumàtics d'alta gama per aquestes.
Pirelli fa els Diablo Scooter
Bidgestone els SC1 i Battlax
Michelin els Pilot, etc...
Perque et facis una idea, encara agafo un revolt més ràpid amb la X8 amb els Diablo gastats que amb la BMW amb els Metzeler Feelfree amb 3.500km;)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació motorista 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
Roger Yamaha Xmax 300 2018, un scooter de catàcter business Espai de debat 0
Gseandoporlavida Anàlisis-Comparativa Kymco Yager 300 Les nostres motos 2

Fils similars