• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos I així ens va anar la ruta del Club 125 | Ruta Mazinger Z

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Després d'un mes, he pogut fer el video de la meva primera ruta.

Com recordareu, tot va començar amb la convocatoria per a una ruta tranquileta jejejej però on només dues 125cc vam participar :) Però com sabeu, la ruta va tenir un contratemps on hem tingut que auxiliar a un company de un altre colla que havia patit un accident, a més devant meu!!

La veritat ha sigut una mica complicat fer aquesta explicació, perque ja us dic, després de l'accident, el meu sentiment era de fer mitja volta i tornar a casa, però tenia un compromís amb els quals s'havien apuntat a la ruta i a més, el company no havia sofert lesions greus.

Fora d'aquest incident, vull compartir amb tot vosaltres la super ruta i la super colla que ha participat a la ruta fins al Mazinger Z!!!

Moltes gràcies a tots i espero us agradi :)

 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Després d'un mes, he pogut fer el video de la meva primera ruta.

Com recordareu, tot va començar amb la convocatoria per a una ruta tranquileta jejejej però on només dues 125cc vam participar :) Però com sabeu, la ruta va tenir un contratemps on hem tingut que auxiliar a un company de un altre colla que havia patit un accident, a més devant meu!!

La veritat ha sigut una mica complicat fer aquesta explicació, perque ja us dic, després de l'accident, el meu sentiment era de fer mitja volta i tornar a casa, però tenia un compromís amb els quals s'havien apuntat a la ruta i a més, el company no havia sofert lesions greus.

Fora d'aquest incident, vull compartir amb tot vosaltres la super ruta i la super colla que ha participat a la ruta fins al Mazinger Z!!!

Moltes gràcies a tots i espero us agradi :)

Brutal, vaia pinya es va fotre el tio. A més va ser caiguda a diferent nivell, amb lo qual el cop i les lesions haguessin pogut ser molt pitjors del que van ser al final. Com ja vaig dir.. molt bona feina de totes i tots! Segur que hi haurà ocasió de compartir moltes més rutes tots junts, i sense cap susto!

Molt bon vídeo de la resta de la ruta també (y)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Brutal, vaia pinya es va fotre el tio. A més va ser caiguda a diferent nivell, amb lo qual el cop i les lesions haguessin pogut ser molt pitjors del que van ser al final. Com ja vaig dir.. molt bona feina de totes i tots! Segur que hi haurà ocasió de compartir moltes més rutes tots junts, i sense cap susto!

Molt bon vídeo de la resta de la ruta també (y)
Si si, ha tingut una sort bestial!! Aquest dia, li han fet una revisió a l'hospital i cap a casa!!
Ara toca veure si aquest dies acompanyen amb bon temps i poder gaudir una ruta més llarga i mens accidentada jejeje :D
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt bé @mami_en_moto, un bon video. ? ? ?
No m'estranya que volguessis tornar cap a casa, vaient aquest pinyassu.o_O
I en quant a la convocatoria, un exit rotund, enhorabona.??
 

Fils similars