Vídeos I així ens va anar la ruta del Club 125 | Ruta Mazinger Z

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
  • Motorista convidat! Si tens ganes de fer més rutes en moto amb altres companys, pots crear o organitzar un Grup de Rutes en moto amb el nou aplicatiu de la web, amb les característiques que tu defineixis. Més info fent clic aquí.
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
Premis
21
Després d'un mes, he pogut fer el video de la meva primera ruta.

Com recordareu, tot va començar amb la convocatoria per a una ruta tranquileta jejejej però on només dues 125cc vam participar :) Però com sabeu, la ruta va tenir un contratemps on hem tingut que auxiliar a un company de un altre colla que havia patit un accident, a més devant meu!!

La veritat ha sigut una mica complicat fer aquesta explicació, perque ja us dic, després de l'accident, el meu sentiment era de fer mitja volta i tornar a casa, però tenia un compromís amb els quals s'havien apuntat a la ruta i a més, el company no havia sofert lesions greus.

Fora d'aquest incident, vull compartir amb tot vosaltres la super ruta i la super colla que ha participat a la ruta fins al Mazinger Z!!!

Moltes gràcies a tots i espero us agradi :)

Non-stop

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
10
Després d'un mes, he pogut fer el video de la meva primera ruta.

Com recordareu, tot va començar amb la convocatoria per a una ruta tranquileta jejejej però on només dues 125cc vam participar :) Però com sabeu, la ruta va tenir un contratemps on hem tingut que auxiliar a un company de un altre colla que havia patit un accident, a més devant meu!!

La veritat ha sigut una mica complicat fer aquesta explicació, perque ja us dic, després de l'accident, el meu sentiment era de fer mitja volta i tornar a casa, però tenia un compromís amb els quals s'havien apuntat a la ruta i a més, el company no havia sofert lesions greus.

Fora d'aquest incident, vull compartir amb tot vosaltres la super ruta i la super colla que ha participat a la ruta fins al Mazinger Z!!!

Moltes gràcies a tots i espero us agradi :)

Brutal, vaia pinya es va fotre el tio. A més va ser caiguda a diferent nivell, amb lo qual el cop i les lesions haguessin pogut ser molt pitjors del que van ser al final. Com ja vaig dir.. molt bona feina de totes i tots! Segur que hi haurà ocasió de compartir moltes més rutes tots junts, i sense cap susto!

Molt bon vídeo de la resta de la ruta també (y)

mami_en_moto

mami_en_moto

Youtuber
Premis
21
Brutal, vaia pinya es va fotre el tio. A més va ser caiguda a diferent nivell, amb lo qual el cop i les lesions haguessin pogut ser molt pitjors del que van ser al final. Com ja vaig dir.. molt bona feina de totes i tots! Segur que hi haurà ocasió de compartir moltes més rutes tots junts, i sense cap susto!

Molt bon vídeo de la resta de la ruta també (y)
Si si, ha tingut una sort bestial!! Aquest dia, li han fet una revisió a l'hospital i cap a casa!!
Ara toca veure si aquest dies acompanyen amb bon temps i poder gaudir una ruta més llarga i mens accidentada jejeje :D

GEORGECAT

GEORGECAT

Premis
5
Molt bé @mami_en_moto, un bon video. ? ? ?
No m'estranya que volguessis tornar cap a casa, vaient aquest pinyassu.o_O
I en quant a la convocatoria, un exit rotund, enhorabona.??

Fils similars

A dalt