• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

INDIGNAT AMB ITV

S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Bones,
vinc molt cabrejat d'una ITV de la meva zona.
Us poso en situació,i ja direu.
Vaig amb la meva YAMAHA del 1987,a pasar l'ITV,pago,i em poso a la fila.
Quan em toca,entro al lloc d'inspecció,frenada,pneumàtics,llums,gasos...etc. Tot bé,fins que arribem a la proba de decibels.
Hi entro,amb un LEO VINCE de 450€,amb el DB KILLER posat.
El motor,sona com sempre,rodó i amortiguat.
Rès em fa pensar el que acabaria passant,
El ingenier de torn,instala els aparells necesàris per la proba,i comença el festival..,
La moto,en el caballet lateral,o sigui tumbada cap un costat.
Jo a peu plà,devant la moto,i el Senyor,comença la comprobació.
Va pujant de revolucións el motor,i jo ja veig que algo no li sembla bé ,perque mo para d'insistir en reiterats cops de gas,que giran al voltant de les 3.500 revolucións,segóns calculo jo.
La meva moto,la conec molt bé.
Després d'un bon rato,em deixa allà amb la moto tumbada,i el motor en marxa,i em diu,ara vinc.
Suposo,que va a fer una consulta,a un superior seu,i torna.
Quan torna,isisteix amb els cops de gas,peró aquesta vegada,fent pujar el motor fins quasi les 9.000 revolucións,amb el motor a punt de reventar(jo mai he pujat la meva moto a aquest nivell de revolucións.i el meu instint,em diu que he d'agafar la clau de la moto,parar el motor,i demanar explicacións...ja estic una mica esparverat.
Finalment,el Senyor,em diu que la proba a finalitzat,que vagi a la guixeta de sortida,i que ja em diran.
Resultat:l'ingenier en cap,em vé,dient que no poden validar l'ITV,perque no ha superat la proba de soroll.
Que es mira el soroll general del motor,i que no saben determinar si el soroll el fa el motor o el silenciós.
Que ho faci mirar,i que hi torni avans de 15 dies.
Qualsevol que vegi la meva moto,amb 32 anys al damunt,pot determinar que és moto molt ben cuidada,i com demostra la ITV,no suposa cap perill,per l'intregritat fisica de ningú.
I si pretenen,que un motor de fa 32 anys,en perfecte estat,no faci soroll,a casi 9.000 revolucións,doncs "apaga y vamonos"...
No hi ha dret.
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones,
vinc molt cabrejat d'una ITV de la meva zona.
Us poso en situació,i ja direu.
Vaig amb la meva YAMAHA del 1987,a pasar l'ITV,pago,i em poso a la fila.
Quan em toca,entro al lloc d'inspecció,frenada,pneumàtics,llums,gasos...etc. Tot bé,fins que arribem a la proba de decibels.
Hi entro,amb un LEO VINCE de 450€,amb el DB KILLER posat.
El motor,sona com sempre,rodó i amortiguat.
Rès em fa pensar el que acabaria passant,
El ingenier de torn,instala els aparells necesàris per la proba,i comença el festival..,
La moto,en el caballet lateral,o sigui tumbada cap un costat.
Jo a peu plà,devant la moto,i el Senyor,comença la comprobació.
Va pujant de revolucións el motor,i jo ja veig que algo no li sembla bé ,perque mo para d'insistir en reiterats cops de gas,que giran al voltant de les 3.500 revolucións,segóns calculo jo.
La meva moto,la conec molt bé.
Després d'un bon rato,em deixa allà amb la moto tumbada,i el motor en marxa,i em diu,ara vinc.
Suposo,que va a fer una consulta,a un superior seu,i torna.
Quan torna,isisteix amb els cops de gas,peró aquesta vegada,fent pujar el motor fins quasi les 9.000 revolucións,amb el motor a punt de reventar(jo mai he pujat la meva moto a aquest nivell de revolucións.i el meu instint,em diu que he d'agafar la clau de la moto,parar el motor,i demanar explicacións...ja estic una mica esparverat.
Finalment,el Senyor,em diu que la proba a finalitzat,que vagi a la guixeta de sortida,i que ja em diran.
Resultat:l'ingenier en cap,em vé,dient que no poden validar l'ITV,perque no ha superat la proba de soroll.
Que es mira el soroll general del motor,i que no saben determinar si el soroll el fa el motor o el silenciós.
Que ho faci mirar,i que hi torni avans de 15 dies.
Qualsevol que vegi la meva moto,amb 32 anys al damunt,pot determinar que és moto molt ben cuidada,i com demostra la ITV,no suposa cap perill,per l'intregritat fisica de ningú.
I si pretenen,que un motor de fa 32 anys,en perfecte estat,no faci soroll,a casi 9.000 revolucións,doncs "apaga y vamonos"...
No hi ha dret.
Doncs ja has tingut mala sort amb el tema. Els maldecaps per les ITV donarien per escriure un bon llibre, la veritat.Vull pensar que l'operari insistia amb el tema per veure si podia passar per alt lo que lii devia dir el lector dels db. No crec que la moto amb el bckiller faci un soroll més alt del compte, però si que és possible que al cap i a la fi, filin prim amb els db.

Em sembla que et tocarà canviar el tub per passar la ITV. O això o com et comentava el mateix operari, passar pel taller si el soroll fos del motor, però no ho crec.

A veure com acaba el tema, ja ens informaràs!
 
  • Like
Reaccions: Yamnis
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Doncs ja has tingut mala sort amb el tema. Els maldecaps per les ITV donarien per escriure un bon llibre, la veritat.Vull pensar que l'operari insistia amb el tema per veure si podia passar per alt lo que lii devia dir el lector dels db. No crec que la moto amb el bckiller faci un soroll més alt del compte, però si que és possible que al cap i a la fi, filin prim amb els db.

Em sembla que et tocarà canviar el tub per passar la ITV. O això o com et comentava el mateix operari, passar pel taller si el soroll fos del motor, però no ho crec.

A veure com acaba el tema, ja ens informaràs!

Doncs pasi el que pasi,no penso canviar l'escapament,que només té 2 anys,i m'el van fer canviar els mateixos de l'itv,alegant que l'anterior,un bon DEVIL,no portaba el segell de l'homologació.
Total,el tema va quedar solucionat,incorporant el LEO VINCE actual(450€).
Continuo dient,que no hi ha dret.
Gràcies per respondre,company.✌
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Sebas !!

Els de la ITV de vegades són una mica torracollons, però de fet fan la seva feina. Si realment hi fa més soroll del que volen que faci, hauràs de veure el què.

Alguna vegada m'gan comentat de cotxes que no pasan la ITV i al portar-los un mecànic, bé amb el segell i cap problema...
Si coneixes cap mecànic que te la pugui/vulgui pasar, potser seria la millor opció.

Per altra banda, i després de mirar un video dels tubs xinesos imitació akrapovic, un preparador de motos comenta que hi ha 2 tipus de dbkiller: el que hi va al final de l'escap (triangular) i els que hi van al interior. Resulta que els que van al interior s'han de soldar (un parell de puntades) per a que amb el temps no vibri el dbkiller....

No serà el teu cas, Sebas?

Aquí tens el video. Mira a partir del minut 5:05, que és quan ho explica:



Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Estic aquí un altre cop....

Copio i enganxo d'una altre web on el tema era treure el dbkiller d'un Leovince SBK:

"Hola shur. Tengo tu mismo escape y hace unos 6 meses tuve tu mismo problema.
También pregunté y busqué soluciones por todos los rincones de la red.

Lo probé TODO, pero no había manera. Lubricante, alicates, mando de martillo, martillazos, tirones secos con herramienta específica, etc...

La gente seguía insistiendo en que era lo más fácil del mundo y algunos amigos vinieron a echarme una mano, hasta que se daban cuenta "coño pues es verdad que no sale".

Yo quería quitarlo, así que dice, a tomar por culo pues lo llevo a un taller. La llevo a un buen taller que conocía, me mira el mecánico como diciendo, enserio? El tío, se pone pico y pala a intentar quitarlo. Al principio con métodos normales, al final a la desesperada. Hasta que se da la vuelta y me dice: "Me la tienes que dejar, aquí va a tocar desmontar e intentarlo desde dentro."

meparto.gif
meparto.gif


Yo estaba flipando. Por casualidades de la vida la llevé a otro taller. Tuve suerte, allí había un mecánico que ya había tenido ese problema antes y me comentó que lo mejor era poner el escape al rojo vivo.

Y a los 5 minutos sale mi moto sin el DBKiller....

Como lo lees, al rojo vivo. Desde entonces voy sin el puto DBkiller macho y el sonido es 10 veces mejor!!!!! Yo pensaba que igual no me gustaba y lo volvía a poner, pero qué va
qmeparto.gif


Bueno supongo que te habrá sido de utilidad mi caso, ya que es el mismo escape y todo
sisi1.gif
Si necesitas algo mándame MP."
Link:


Bé, sembla ser que a l'escalfar-se l'escap, pot arribar a tenir holgures el dbkiller. Si no està soldat, o s'ha desoldat, podria vibrar a dins de l'escap per tota la vibració que arriba des del motor i de la força amb que surten el gasos pel tub....

Si s'ha de comprobar l'estat del dbkiller, hauràs de desmuntar l'escap i veure si està soldat o no. Generalment el dbkiller és un accesori que es pot possar o no al tub.

Espero que et pugui servir la info per trobar l'origen del soroll que detecten a la ITV.


Ens veiem a l'asfalt
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bones,
vinc molt cabrejat d'una ITV de la meva zona.
Us poso en situació,i ja direu.
Vaig amb la meva YAMAHA del 1987,a pasar l'ITV,pago,i em poso a la fila.
Quan em toca,entro al lloc d'inspecció,frenada,pneumàtics,llums,gasos...etc. Tot bé,fins que arribem a la proba de decibels.
Hi entro,amb un LEO VINCE de 450€,amb el DB KILLER posat.
El motor,sona com sempre,rodó i amortiguat.
Rès em fa pensar el que acabaria passant,
El ingenier de torn,instala els aparells necesàris per la proba,i comença el festival..,
La moto,en el caballet lateral,o sigui tumbada cap un costat.
Jo a peu plà,devant la moto,i el Senyor,comença la comprobació.
Va pujant de revolucións el motor,i jo ja veig que algo no li sembla bé ,perque mo para d'insistir en reiterats cops de gas,que giran al voltant de les 3.500 revolucións,segóns calculo jo.
La meva moto,la conec molt bé.
Després d'un bon rato,em deixa allà amb la moto tumbada,i el motor en marxa,i em diu,ara vinc.
Suposo,que va a fer una consulta,a un superior seu,i torna.
Quan torna,isisteix amb els cops de gas,peró aquesta vegada,fent pujar el motor fins quasi les 9.000 revolucións,amb el motor a punt de reventar(jo mai he pujat la meva moto a aquest nivell de revolucións.i el meu instint,em diu que he d'agafar la clau de la moto,parar el motor,i demanar explicacións...ja estic una mica esparverat.
Finalment,el Senyor,em diu que la proba a finalitzat,que vagi a la guixeta de sortida,i que ja em diran.
Resultat:l'ingenier en cap,em vé,dient que no poden validar l'ITV,perque no ha superat la proba de soroll.
Que es mira el soroll general del motor,i que no saben determinar si el soroll el fa el motor o el silenciós.
Que ho faci mirar,i que hi torni avans de 15 dies.
Qualsevol que vegi la meva moto,amb 32 anys al damunt,pot determinar que és moto molt ben cuidada,i com demostra la ITV,no suposa cap perill,per l'intregritat fisica de ningú.
I si pretenen,que un motor de fa 32 anys,en perfecte estat,no faci soroll,a casi 9.000 revolucións,doncs "apaga y vamonos"...
No hi ha dret.
Tens tota la raó, a mi a la ITV de Montblanc ens van tenir una Yamaha SR-250 (de 1986) mes de 15 minuts fotent-li al gas per després dir.nos que la prova no sortia be, per sort van considerar que era el seu aparell que no o media correctament i ens van passar l'itv, però veure com tenen la moto fotent-li a tant gas durant tanta estona et posa de mala llet !!! , Això de les ITV a sigut sempre igual, depenent d'on vagis i qui trobis t'ho fan d'una manera o d'un altre....
 
  • Like
Reaccions: Sebastricu
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Hola Niko,
dubto molt,que un silenciós que em va costar 450€,tingui els problemes que pufui tenir un Akrapovic fals,de 30€...
I estic segur,que qualsevol moto que li facis pasr la itv de soroll a 8.500 rpm, pugui donar parametres correctes de soroll...
Va ser demencial.
De incompetent.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola Niko,
dubto molt,que un silenciós que em va costar 450€,tingui els problemes que pufui tenir un Akrapovic fals,de 30€...
I estic segur,que qualsevol moto que li facis pasr la itv de soroll a 8.500 rpm, pugui donar parametres correctes de soroll...
Va ser demencial.
De incompetent.

Hola Sebas,

Discrepo amb tu en ambdos casos:

Si creus que les coses no es poden fer malbé o estan lliures d'alguna tara/defecte per ser d'una marca o una altra, no seré jo qui et faci canviar de parer.

Si també creus que el noi de la ITV no ha fet el que li pertoca, tampoc et diré que els que deixen passar a vehicles que no estan en condicons de seguretat idonies, per a ells i els altres usuaris de les vies, no fan bé la seva feina ni de lluny.

No hi ha res perfecte i no sempre plou a gust de tothom.

El cas és que la teva motaca no ha passat la ITV. Pots emprenyar-te, clar, però si vols gaudir-la hauràs de tornar i passar aquest punt en concret del soroll.

T'han dit que pot ser de l'escap o del motor o ambdues coses. Jo preferiria que fos de l'escap, sincerament, a que fos de motor pel que comporta. Per a mi, que hagin variat les rpm del motor per intentar esbrinar si l'augment de soroll bé del sistema d'escap o és un "grill" de qualsevol peça poc apretada, és fer la feina. Si vas amb el cotxe i veuen res als amortidors però no saben el què, i estan 5 minuts al foso fotent-li canya...tampoc farien bé la feina? Opinem diferent doncs.

En tot cas, ja ens diràs què penses fer i si has pogut passar la ITV finalment.


Ens veiem a l'asfalt.
 
Última edició:
S

Sebas

Convidat
Hola de nou,Niko.
ostres,veig que no vaig posar el final de la pelicula...disculpeu-me.
SI,finalment,vaig pasar la ITV,sense problemes,després de parlar amb l'igenier de la planta,i fer-l'hi entendre,diversos aspectes que afecten a una moto del 1.987.
Ara, porto una limitació en la documentació,i que la "deslliure" de pasar-la per damunt de les 7.500 rpm.
I discrepant,de la teva discrepancia,jo continuo creient cegament,que un silenciós de 450€,i de marca reconegudíssima,SEMPRE serà millor i donarà millor resultat,que la séva imitació xinessa de 30€.
Per molt maco i ben falsificat que vingui el producte baratíssim xinès.
En un dels videos que comentas,dels que corren per youtube,el probador del falsificat,acaba amb la frase que tothom coneixem,"que al final,lo barato acaba sortin car"...
Vinga amíc,a veure si ens veiem aviat per la carretera.
Salut i gas!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
A vegades doncs si proves de canviar de lloc on passar la ITV, potser pot ser una opció. Per exemple a prop de casa meva n'hi ha almenys dues que queden a relativament poca diferència de distància una de l'altra.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola de nou,Niko.
ostres,veig que no vaig posar el final de la pelicula...disculpeu-me.
SI,finalment,vaig pasar la ITV,sense problemes,després de parlar amb l'igenier de la planta,i fer-l'hi entendre,diversos aspectes que afecten a una moto del 1.987.
Ara, porto una limitació en la documentació,i que la "deslliure" de pasar-la per damunt de les 7.500 rpm.
I discrepant,de la teva discrepancia,jo continuo creient cegament,que un silenciós de 450€,i de marca reconegudíssima,SEMPRE serà millor i donarà millor resultat,que la séva imitació xinessa de 30€.
Per molt maco i ben falsificat que vingui el producte baratíssim xinès.
En un dels videos que comentas,dels que corren per youtube,el probador del falsificat,acaba amb la frase que tothom coneixem,"que al final,lo barato acaba sortin car"...
Vinga amíc,a veure si ens veiem aviat per la carretera.
Salut i gas!

Sebas,

En cap moment dels meus missatges he dit que cap sigui millor que l'altre, parlant d'escaps. El teu argument era que per 450€ és millor i no pot fallar. I no estic d'acord.

El video de la imitació era per ilustrar el tema del dbkiller. Molts van a pressió, però tot i això aquell senyor recomana soldar. El tema era que si no s'havia soldat el dbkiller quan el vas posar, hi havia la possibilitat de vibració al escalfar-se el tub, que és quan els dbkiller dels Leovince semblen més fàcils de treure que en fred (explicat a un altre missatge que vaig copiar d'un altre foro). Si van estar 10 minuts donant gas a la moto, tot el sistema estaria ben roent: en parat no es refreda el motor i escaps/colectors com quan va en marxa. Hi havia possibilitats i això és el que et volia dir.


Fins aquí arribava la meva aportació.

Tota la resta han sigut opinions i maneres de pensar.

En tot cas, me n'alegro que hagis pogut pasar ITV i tenir-la al carrer per circular molts més km.

Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
D'acord Niko,
gràcies per la puntualització.
Potser no en vaig fer una interpretació correcte...‍♂️
En qualsevol cas,per això estem aqui,per poguer mostrar la nostre pluralitat alhora d'opinar,i sempre des del màxim respecte.tal i com ja em demostrat sobradament
De tot s'apren.
Agraeixo de nou,totes i cadasquna de çes vostres opinións i valuoses aportacións.
Seguim!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Hola,
no crec que canviar de planta d'itv,pasi per ser la solució(com fa molta gent).
Ostia,que al final,sembla que vagis a la itv,a demanar caritat,o a que et perdonin la vida...
Que hi anem pagant,i hi anem per responsabilitat i per comprobar que hi hagi defectes REALMENT GREUS,i que afectin a la seguretat del propietari o conductor,i la de tercers.
I potser aqui,ès ón rau la "mala praxis" d'algunes itv.
Com crec que va ser en el meu cas...‍♂
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Roger Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms Espai de debat 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
racingdeibit decepció amb calimoto Anàlisi de productes 10
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Fran Mataró Esdeveniment necessito ajuda amb el tom tom Rider 1000 14
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Xat Preguntes Jurídiques amb Gabinet Espai Iuris el pròxim Dilluns 15 Preguntes Jurídiques amb Gabinet Iuris 74
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Opinió Problema amb un taller mecànic Suport entre companys 11
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
mushu903 Europa amb carnet provisional Espai de debat 7
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació motorista 0
Erik Anàlisis-Comparativa Seient modificat amb gel i visco x Xtrim Anàlisi de productes 10
J.M Ruta en moto Escapadeta matinal amb premi! Rutes en moto 4
Xavi Canyo Amb quin estil us identifiqueu? Un Cafè Ràpid 3
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Roger X-ADV Vídeos Pol Espargaró debuta amb la RC213V d'HRC MotoVlogs propis 2
Pastoret Seients tapissats amb gel.... Anàlisi de productes 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
AgustiCarmona Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO. MotoVlogs propis 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
Robiker.1985 De circuit amb la cbr600F MotoVlogs propis 0
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Xavier sc Fotos El meu fill Albert amb la Dominator Les nostres motos 5
Papapepe Candau de disc amb alarma Mecànica de motos i recopilatoris 11
J Jf live adventure.. fins on arribare amb la swm 125? Presentacions 2
Edutarraco Crònica Sortida amb projecte!!! Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Ducati Multistrada V4 180-190 cv: se'ns en està anant l'olla amb les trails? Espai de debat 4
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
M Necessito ajuda amb un dubte: Speed Triple R 2016 Espai de debat 5
perlanegraviajes Viatge a Millau Gorges du Tarn La Couvertoirade Roquefort amb moto MotoVlogs propis 0

Fils similars