• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Intercom SENA Linkin Ride Pal 3.

S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Bones,
algú que el tingui,o l'hagi probat,per donar la séva opinió?
O de qualsevol altre model de la marca SENA.
IMG 3792
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
Hola Roger,
l'utilitzes només per tu,o per pilot-acompanyant,o per moto-moto?
M'interessa especialment,per moto-moto.
Hi ha videos per la xarxa,però no soc molt de fiar-me de videos o d'opinións de dubtosa imparcialitat.
Per això demano opinións particulars.
Moltes gràcies.✌
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hola Roger,
l'utilitzes només per tu,o per pilot-acompanyant,o per moto-moto?
M'interessa especialment,per moto-moto.
Hi ha videos per la xarxa,però no soc molt de fiar-me de videos o d'opinións de dubtosa imparcialitat.
Per això demano opinións particulars.
Moltes gràcies.✌
Llàstima no ho sé, jo no el tinc.... Ho he preguntat a Instagram i m'han comentat això! A veure si algú de per aquí en té!
 
A

Alfred

Convidat
No conec aquest model en concret però en els meus cascos Caberg porto sempre comunicadors de la marca Sena, concretament el model S3 y n'estic força content.
 
  • Like
Reaccions: Sebastricu
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
He rebut altres comentaris,fora de la xarxa,que em diuen,contrariament a la téva opinió,Carlos,que no conecta amb altres dispositius diferents a la marca...
Ara ja vaig una mica perdut.
 
Última edició:
C

Carlos Rubio

Convidat
Doncs jo ja he connectat amb dos intercomunicadors diferents. En el casc de la meva parella porto un Cellular interpone SHAPE que també va perfecte. Una vegada els conectes per primera vegada després sempre és conecten a la primera. S'han de seguir les instruccions en cada aparell. Per llógica tots són compatibles.
 
S

Sebastricu

Cul quadrat
20 Feb 2020
98
67
D'acord Carlos,
segurament,qui m'ho va dir,no va seguir correctament les intruccións d'ús.
A la web de Sena,diuen que si,que conecta sense problemes,amb altres marques.
En qualsevol cas,moltes gràcies per el teu aclariment.
Salut i gas!✌
 
Última edició: