• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Intercomunicadors qualitat preu?

Alex93

Alex93

Nouvingut
1 Des 2016
12
7
Mireu porto uns dies mirant intercomunicadors barats per parlar amb la meva parella durant els trajectes llargs i no m'acabo de decidir. En sabeu d'alguns que valguin la pena? Gràcies!!

Per cert màxim uns 50 €
 
Qim44

Qim44

Rodant
13 Des 2015
21
18
Premis
2
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No se si és el fil correcte però no he trobat un altre.

Amb el Shoeu XR1100 duia uns auriculars bluetooth baratets (22€) que funcionaven fins 80-90km/h força bé (deixo enllaç per si a algú li poden interessar https://www.amazon.es/gp/product/B07YWB918P/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 )

El problema és que ara he comprat un nou casc HJC i els auriculars son massa gruixuts i no els puc possar perquè hem fan mal a les orelles.

Sabeu d'alguns finets? Quin gruix fan? Si poden ser econòmics, millor que millor, no cal que siguin intercomunicador ja que normalment vaig sol a la moto i només el vull per contestar alguna trucada, principalment per ciutat mentre treballo i alguna indicació de GPS mentre faig alguna ruta.

Gràcies
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Si voleu una cosa barateta, els Ejeas V6 Pro (90€ la parella a Amazon), funcionen acceptablement però no els hi demaneu poder parlar/sentir amb claretat per sobre de 100 km/h...

Marca molt la diferència el casc que portis... Fins fa poc portava un Shoei q no tancava gaire per la part de la barbeta i els comunicadors encara es sentien menys que amb el Givi que tinc ara, quan vas per sobre de 100 km/h.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Si voleu una cosa barateta, els Ejeas V6 Pro (90€ la parella a Amazon), funcionen acceptablement però no els hi demaneu poder parlar/sentir amb claretat per sobre de 100 km/h...

Marca molt la diferència el casc que portis... Fins fa poc portava un Shoei q no tancava gaire per la part de la barbeta i els comunicadors encara es sentien menys que amb el Givi que tinc ara, quan vas per sobre de 100 km/h.
Quin gruix fan el altaveus del Ejeas? L'he mirat però no surt enlloc aquesta dada o no he sabur trobar-la.
Els del bluetooth vell, fan13mm i com el casc és nou de trinca és insuportable portar-lo instalat, el shoei ja estaba massa donat i com havia rebut algún que altre copet, he preferit canviar-lo, apart que el HJC m'ha sortit molt bé de preu i te 5 estrelles del Sharp Test.
El que no es sentin bé per sobre de certa velocitat, està clar que depend molt del casc però en un moment donat tampoc hem fa res perquè si m'interessa, sempre puc afluixar la marxa per sentir-los bé ;)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Quin gruix fan el altaveus del Ejeas? L'he mirat però no surt enlloc aquesta dada o no he sabur trobar-la.
Els del bluetooth vell, fan13mm i com el casc és nou de trinca és insuportable portar-lo instalat, el shoei ja estaba massa donat i com havia rebut algún que altre copet, he preferit canviar-lo, apart que el HJC m'ha sortit molt bé de preu i te 5 estrelles del Sharp Test.
El que no es sentin bé per sobre de certa velocitat, està clar que depend molt del casc però en un moment donat tampoc hem fa res perquè si m'interessa, sempre puc afluixar la marxa per sentir-los bé ;)
Intercom Altaveu Ejeas

11,50 mm incloent els adhesius de fixació.

Jo he tingut que "modificar" una mica els folres interns del casc per q s adaptin on em va be, pq també em molestaven al principi de muntar los...
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Moltes gràcies Pep, ets un crack.

El casc ja te un rebaix d'uns 3mm, seguiré buscant a veure si trobo alguns encara més prims (els vells fan 13 i crec encara necessito quelcom més d'espai, ja que m'apreten molt) i si no faré l'intent amb aquests tot i que com ja he posat els velcros intentaré no toquetejar de moment la part interior.
He vist aquest que fa 7mm però no tenen ni moltes ni gaire bones referències :rolleyes:

I també aquest a Tot Moto, dels que espero resposta de mides i al menys és marca coneguda.

Gràcies de nou
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Xavi Canyo i has pensat en rascar una mica el material del casc? Un amic meu ho va fer, va buidar una mica com un porexpan que hi ha sota la calota lo just perquè els auricular lo entressin més endintre i no li fessin mal...
Ja se que pot fer ànsia pel casc però en el fons és un trosset petit i no el modifiques profundament
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
No se si és el fil correcte però no he trobat un altre.

Amb el Shoeu XR1100 duia uns auriculars bluetooth baratets (22€) que funcionaven fins 80-90km/h força bé (deixo enllaç per si a algú li poden interessar https://www.amazon.es/gp/product/B07YWB918P/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 )

El problema és que ara he comprat un nou casc HJC i els auriculars son massa gruixuts i no els puc possar perquè hem fan mal a les orelles.

Sabeu d'alguns finets? Quin gruix fan? Si poden ser econòmics, millor que millor, no cal que siguin intercomunicador ja que normalment vaig sol a la moto i només el vull per contestar alguna trucada, principalment per ciutat mentre treballo i alguna indicació de GPS mentre faig alguna ruta.

Gràcies
Xavi, crec que portar auriculars no és una bona idea.

Jo crec que encara que molts dels auriculars baratets que puguis trobar i comprar NO tenen cancelació activa del soroll extern, només de posar-te un de normal redueix dràsticament el soroll ambient que ens pot servir per evitar accidents.

Jo no et puc recomanar cap que no sigui un altaveu que no vagi encastat dins de la cavitat auditiva. I d'aquest, inalambrics, no en coenc cap que pugui recomanar.

Espero trobis el que necessites.

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Xavi, crec que portar auriculars no és una bona idea.

Jo crec que encara que molts dels auriculars baratets que puguis trobar i comprar NO tenen cancelació activa del soroll extern, només de posar-te un de normal redueix dràsticament el soroll ambient que ens pot servir per evitar accidents.

Jo no et puc recomanar cap que no sigui un altaveu que no vagi encastat dins de la cavitat auditiva. I d'aquest, inalambrics, no en coenc cap que pugui recomanar.

Espero trobis el que necessites.

Ens veiem a l'asfalt
Nikokaos, no m'he expresat bé (he posat auriculars en lloc d'altaveu), portava un amb així i ara i busco un altre pero que aquests siguin més primets, jajaja...
Ara tinc aquests:
 

Adjunts

  • Bluetooth.JPG
    Bluetooth.JPG
    33,8 KB · Visites: 78
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola @Alex93, jo també buscava alguna cosa bé de preu per anar dins el casc Modular que tinc, per quan surto per carretera.
Mira aquest Link, es de Alí Expres i estan millor de preu que Amazon. N’hi han varis models d’aquest tipo i també per a dos cascos per fer la funció d’Intercomunicador per als dos passatgers.
Mira la pàgina del proveedor Mornystar, trobaràs molta cosa.
La veritat és que jo no ho tinc massa clar i també ho estic pensant.
He mirat varis tutorials i sembla que lo que va bé pel casc integral o Modular son d’aquest tipo.
Salut !!!

€ 23,81 48% dto. | Mornystar M3 Plus-auriculares estéreo multifuncionales para motocicleta, casco con Bluetooth, para radio bidireccional, Serie Easy Rider
image=U0780cac3727a4d8f98a7cc81d7453e32K.jpg&businessType=ProductDetail&title=%E2%82%AC%2023%2C81%20%2048%EF%BC%85%20dto.%20%7C%20Mornystar%20M3%20Plus-auriculares%20est%C3%A9reo%20multifuncionales%20para%20motocicleta%2C%20casco%20con%20Bluetooth%2C%20para%20radio%20bidireccional%2C%20Serie%20Easy%20Rider&platform=AE&redirectUrl=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F32839083629.html%3F%26srcSns%3Dsns_Copy%26tid%3Dwhite_backgroup_101%26mb%3Dj3oGREOd7eAw5Dy%26businessType%3DProductDetail%26spreadType%3DsocialShare

No se si funciona bé el Link, en tot cas entrar a Ali Exprés i buscar Mornystar
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo faig servir aquestos desde fa molts anys i funcionan molt be:
Veure l'arxiu adjunt 2642

Poso l'enllaç dAliexpres perque surten mes barats, a Amazon també i son, els tens amb micro per casc obrer o tancat.
Moltes gràcies,

Hem podríes dir el gruix del altaveu?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars