Bascu73

Rodant
- 19 Oct 2020
- 47
- 100
- Premis
- 19
- Moto
- Suzuki DL 650 V-STROM
La V-Strom serà trail, però jo la porto con una sportCreus que en la FZ6 tindràn el mateix comportament que en una trail, de suspensions més tobetes?
Faré un cop d'ull per mirar preus, però crec d'entrada que les T31/T32, les Roadtec 01, Michelin Road i Pilot Road i les ContiRoadAttack3 estan quasi al mateix nivell. Molts comentaris sobre elles en diferents forums i tots en general bons. Són gomes turístiques i crec que de comprobada fiabilitat.
Jo no tinc problemes en posar Metzeler, però ja et dic que havent probat les Bridgestone i les Michelin, estic content amb el resultat, tenint en compte que he anant canviant el perfil de conducció.
Algú sempre em diu:
prova les Avon 3d smart (o alguna cosa així)...
Jo de veritat, sóc un conus amb aspiracions de no caure i anar com a màxim 30 kms pel cim del límit legal en segins quines situacions... Ja crec que el S22 em quedaran "grans" però serà la meva primera incursió en una goma més sport que turisme i potser em tira més probar això...
Igualment, me les re-apunto com a futuribles gomes turisme. Molts ususaris contents, no poden ser dolentes!!
Gràcies @Bascu1973 !!
Faig revolts ràpids en mullat a 120 kms/h i sembla que els faci en sec.
I desde el primer moment, em van donar moltíssima confiança.
Son cars, això sí, però quan s'acabin aquests posaré uns iguals. Jo no porto ABS a la moto i frenen de maravella.