• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ja la tenim al sastre! Xtrim

Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Bon día, doncs ahir vaig parlar amb l'Aleix de XTRIM i a la tarda ja tenía la moto plantada al carrer Marià Cubí de Barcelona.

Molt bon feeling desde el primer moment, didàctic a l'hora de "rebaixar" les meves intencions de fer una mena de seient galàctic que hagués costat el doble del que val la moto ?
Com que tinc dues Hornet no em corre pressa el projecte, poc a poc i bona lletra. Li vaig deixar el seient després de pendre mides, afegir capes d'escuma fins trobar el gruix desitjat i escollit els teixits amb que el tapissarà.

EDITO: L'escuma era per valorar el gruix i com quedava la possició de les cames, flexió de genolls i peus als estreps. El seient el farà amb viscogel.

Si teniu pensat que us facin el seient agafeu tanda, tenen una setmana de càrrega de treball complerta pel davant. Es veu que lo de sortir aquí al fòrum ha disparat les vendes!

Poso tres foticos d'ahir, quan estigui llest amb molt de gust us ensenyaré el resultat.
63ce5d28 ac64 479d 949a 27fe48ace08a
0b117654 7be6 4278 8d5e a6207b6ee887
A78c5335 aea8 4e6f a6d9 2d736d2fd033
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon día, doncs ahir vaig parlar amb l'Aleix de XTRIM i a la tarda ja tenía la moto plantada al carrer Marià Cubí de Barcelona.

Molt bon feeling desde el primer moment, didàctic a l'hora de "rebaixar" les meves intencions de fer una mena de seient galàctic que hagués costat el doble del que val la moto ?
Com que tinc dues Hornet no em corre pressa el projecte, poc a poc i bona lletra. Li vaig deixar el seient després de pendre mides, afegir capes d'escuma fins trobar el gruix desitjat i escollit els teixits amb que el tapissarà.

EDITO: L'escuma era per valorar el gruix i com quedava la possició de les cames, flexió de genolls i peus als estreps. El seient el farà amb viscogel.

Si teniu pensat que us facin el seient agafeu tanda, tenen una setmana de càrrega de treball complerta pel davant. Es veu que lo de sortir aquí al fòrum ha disparat les vendes!

Poso tres foticos d'ahir, quan estigui llest amb molt de gust us ensenyaré el resultat.Veure l'arxiu adjunt 4199Veure l'arxiu adjunt 4200Veure l'arxiu adjunt 4198
De conya! Recordeu que teniu descompte del 10% amb ells si comenteu que sou de motoristes.cat.
 
  • Like
Reaccions: Mario G.
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon día, doncs ahir vaig parlar amb l'Aleix de XTRIM i a la tarda ja tenía la moto plantada al carrer Marià Cubí de Barcelona.

Molt bon feeling desde el primer moment, didàctic a l'hora de "rebaixar" les meves intencions de fer una mena de seient galàctic que hagués costat el doble del que val la moto ?
Com que tinc dues Hornet no em corre pressa el projecte, poc a poc i bona lletra. Li vaig deixar el seient després de pendre mides, afegir capes d'escuma fins trobar el gruix desitjat i escollit els teixits amb que el tapissarà.

EDITO: L'escuma era per valorar el gruix i com quedava la possició de les cames, flexió de genolls i peus als estreps. El seient el farà amb viscogel.

Si teniu pensat que us facin el seient agafeu tanda, tenen una setmana de càrrega de treball complerta pel davant. Es veu que lo de sortir aquí al fòrum ha disparat les vendes!

Poso tres foticos d'ahir, quan estigui llest amb molt de gust us ensenyaré el resultat.Veure l'arxiu adjunt 4199Veure l'arxiu adjunt 4200Veure l'arxiu adjunt 4198

Guau Mario! A la teva Hornet només li faltava això per deixar-la del tot envejable ;-) Aquesta gent treballa molt bé, a mi em va atendre la dona de l'Aleix, que ara estarà fent intensiu de mamà :) I cal dir que estic molt content amb el meu seient, tant per la comoditat com per la estètica. A mi em passava a l'inrevés, que era poc atrevit, i em van recomanar fer el cosit amb fil ocre i va quedar genial ! <--- a dalt teniu fotos.
PD Però l'únic és que no vaig poder beneficiar-me del 10% de descompte, que encara en Roger no l'havia aconseguit. Però vaja, si he contribuït a aconseguir-lo m'alegro també molt.
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Guau Mario! A la teva Hornet només li faltava això per deixar-la del tot envejable ;-) Aquesta gent treballa molt bé, a mi em va atendre la dona de l'Aleix, que ara estarà fent intensiu de mamà :) I cal dir que estic molt content amb el meu seient, tant per la comoditat com per la estètica. A mi em passava a l'inrevés, que era poc atrevit, i em van recomanar fer el cosit amb fil ocre i va quedar genial ! <--- a dalt teniu fotos.
PD Però l'únic és que no vaig poder beneficiar-me del 10% de descompte, que encara en Roger no l'havia aconseguit. Però vaja, si he contribuït a aconseguir-lo m'alegro també molt.
A mi em va entrar al cap una idea que era bastant complicada de fer i mes amb viscogel. El que farà finalment crec que es una solució intermitja, una mica de lo meu i la resta de la seva experiència fent seients.

Lo que hi havía al meu cap era algo similar a aquest seient, es pot trobar a Amazon per uns 350€ + 9'9€ de ports. No es de viscogel així que no em val.


7c805cf3 7222 4753 9737 10576a65ac2b
 
Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Com es pot veure a les fotos, la meva moto porta molta vida i el seient està com "desinflat". Hi ha un marge gran per poder-lo pujar de volum (al davant anem a entre 5 i 7 centímetres guanyats). L'altre està igual, porten totes dues mes de 90.000 Km i el pas del temps es nota. Per molt que la retoqui i a mes fet a casa a estones perdudes, mai es pot posar al costat de una moto de sèrie actual. Son unes "mature" a les que els hi estic donant uns anys extra de vida, i quan apretes per un costat s'estova per l'altre ? ?
 

Fils similars