Ja la tenim aquí! :)

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
Premis
10
Bones!
Porto un temps fora del foro... però ja ha arribat el moment de tornar, aprofitant l'excusa de la moto nova... :)

Així que passo a fer les presentacions! Aquí la teniu... la meva estimada Àfrica Twin 1100 Adventure Sports manual... :D

La tinc fa 72 hores, i li he fet 350km... m'hi falten hores al dia!

Espero poder assistir a alguna ruteta de les que feu ara que no tinc una bici... (tenia una CB500X, que ha fet una feina espectacular, però que la comparo amb la ATAS... i era una bici!)

EF817675 1103 4920 AD23 F9943093B1F0

1DF46B4E CF12 4247 A9B0 03E62DEED735

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Bones!
Porto un temps fora del foro... però ja ha arribat el moment de tornar, aprofitant l'excusa de la moto nova... :)

Així que passo a fer les presentacions! Aquí la teniu... la meva estimada Àfrica Twin 1100 Adventure Sports manual... :D

La tinc fa 72 hores, i li he fet 350km... m'hi falten hores al dia!

Espero poder assistir a alguna ruteta de les que feu ara que no tinc una bici... (tenia una CB500X, que ha fet una feina espectacular, però que la comparo amb la ATAS... i era una bici!)

Veure l'arxiu adjunt 4806

Veure l'arxiu adjunt 4805
Molt molt guapa, gràcies per compartir l'estrena amb els companys del fòrum!

Ja ens aniràs explicant valoracions i aventures 💪

Fils similars

A dalt