• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ja la tenim aquí! :)

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bones!
Porto un temps fora del foro... però ja ha arribat el moment de tornar, aprofitant l'excusa de la moto nova... :)

Així que passo a fer les presentacions! Aquí la teniu... la meva estimada Àfrica Twin 1100 Adventure Sports manual... :D

La tinc fa 72 hores, i li he fet 350km... m'hi falten hores al dia!

Espero poder assistir a alguna ruteta de les que feu ara que no tinc una bici... (tenia una CB500X, que ha fet una feina espectacular, però que la comparo amb la ATAS... i era una bici!)

EF817675 1103 4920 AD23 F9943093B1F0


1DF46B4E CF12 4247 A9B0 03E62DEED735
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Quina bestia?, enhorabona i per molts anys.✌️
Com es diu això després de l'enveja?. ?
 
  • Like
Reaccions: torpeyenmoto
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones!
Porto un temps fora del foro... però ja ha arribat el moment de tornar, aprofitant l'excusa de la moto nova... :)

Així que passo a fer les presentacions! Aquí la teniu... la meva estimada Àfrica Twin 1100 Adventure Sports manual... :D

La tinc fa 72 hores, i li he fet 350km... m'hi falten hores al dia!

Espero poder assistir a alguna ruteta de les que feu ara que no tinc una bici... (tenia una CB500X, que ha fet una feina espectacular, però que la comparo amb la ATAS... i era una bici!)

Veure l'arxiu adjunt 4806

Veure l'arxiu adjunt 4805
Molt molt guapa, gràcies per compartir l'estrena amb els companys del fòrum!

Ja ens aniràs explicant valoracions i aventures ?
 
  • Like
Reaccions: torpeyenmoto

Fils similars