Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 )

  • Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
hola!
amb la nova normativa Euro-5 a tocar i la suposada renovació de gammes que faran moltes marques l'any vinent, és normal estar a l'expectativa pel que fa a models nous,

Per exemple Honda ja ha dit que amb la gamma cb500, que recordem que es va renovar aproximadament al 2019, només pretén canviar els colors, incloent subxassis vermell per les trail a l'estil Ducati o Guzzi. FONT
Honda CB 500X 2021: Adaptada a la Euro 5 | Moto1Pro


Doncs pel que fa a Suzuki, porta sense renovar la gama mitja des d'aproximadament 2017, tot i que va llençar una versió retro de la SV650 anomenada SV650X el 2018.
La darrera vegada que es va renovar la gama va ser cap al 2016 amb el llançament de la SV650 substituint a la Gladius el 2016 i la nova V-strom 650 de 2017, que porta ja uns tres anys al mercat sense massa canvis.
La darrera vegada la gamma V-Strom també es va renovar de cop, amb la 1000 incloent els canvis de la 650. En aquesta ocasió Suzuki fa poc que ha llençat la V-Strom 1050 i tothom esperava que la 650 es renovés immediatament per seguir amb el canvi estètic de les trails de Hamamatsu (que recordem, ara fan homenatge a la DR Big amb una estètica més retro).
Doncs bé, l'anunci ha arribat que Suzuki ja ha desenvolupat el nou motor (des de 0 aquest cop) que substituirà al veterà motor en V de 650 cc que duia cap a uns 20 anys al mercat, amb diferents canvis. El nou bloc, seguint la tendència de creixement de cilindrada que totes les marques afronten davant la normativa Euro 5, passarà a 700 cc però perdrà la configuració en V per passar a bicilíndric en línia, perdent-se així pel camí una de les senyes d'indentitat de la gama mitja de Suzuki. La marca promet que aquest canvi suposarà una disminució de pes i de costos de fabricació, i pretèn així acostar-se més al bloc CP2 de Yamaha, passant ara també dels seixanta i pico als 70-75 cavalls.
Així doncs ja es va confirmar la arribada d'una nova naked bicilíndrica de 700cc per substituir a la SV650 i SV650X, i podem esperar que d'aquí a res s'anuncii la nova V-Strom 700cc bicilíndrica en paral·lel per l'any vinent, probablement també una versió XT més preparada per camins sense asfaltar. Queda doncs per descobrir si incorporarà, a part del nou motor, nova electrònica com ara control de velocitat o modes de conducció. FONTS: FONT i elaboració pròpia a partir d'altres lectures.

Sé que en aquest fòrum les V-Strom i SV de Suzuki tiren bastant, així que he pensat informar-vos perquè estigueu al cas. Teniu ganes de veure el nou model de 2021?

nuevo motor bicilíndrico Suzuki 2
 

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
8
Holas!
Si perdem de vista el VTwin 90º canviem profundament la filosofía ..... no m'agrada aquest canvi.
Jo esperava una versió "vitaminada" de la VStrom 650 amb potser 75 cv i sobretot millor tren davanter (forquilla i frens) a part d'una mica mes de electrònica per aparellar amb la 1050CT
Sembla que no es així, quina pena...
Tot això em porta a pensar que la meva propera moto serà la 1050XT , tot i que els 245 kg declarats son molts...

Salut i gasss!
 

Fils similars

A dalt