• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

Més info fent clic aquí.

Jf live adventure.. fins on arribare amb la swm 125?

J

Jf live

Convidat
Bones companys ! Em presento, a les xarxes em dic Jf live adventure.
Soc motero dsd ben petit i ara que ja tenim una edad intento portar la meva swm 125 el mes lluny possible... De mome t ha arribat fins a la frontera de Mauritania . Aquí us deixo el link del meu canal per si algu li vol donar un cop d'ull . La idea es fer la volta al món per etapes sol.
Tot un plaer formar part d'aquesta comunitat !
Viatjar, coneixer, entendre, i sempre foten-li GAS !

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Fotos Nova BMW 1300 GS Adventure Un Cafè Ràpid 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
perlanegraviajes Vídeos Guardabarros F750-850GS Adventure Mecànica de motos i recopilatoris 0
Serra Michelin Anakee Adventure Pneumàtics 5
perlanegraviajes BMW F850GS Adventure despres de 20.000.-kms MotoVlogs propis 7
Arnaubarruera Negoci de Motociclisme Curs Iniciació al OffRoad de la mà de Adventure Experience Negocis motoristes del territori català 10
Sanodrac Botes SIDI Adventure 2 Espai de debat 9
perlanegraviajes Michelin Anakee Adventure and 25.000.-kms Conclusions Pneumàtics 4
Roger La Segona edició Europea del KTM Adventure Rally es viurà a Sardenya Espai de debat 1
Loxicdelamola Lleida, sortida fins Osca, zona Monegros +- Sortides anteriors 1
Serra Vendes de motos fins a l'Octubre 2021 Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Un passeig fins al Parador de Cardona Rutes en moto 3
Loxicdelamola Ruta en moto del pla de Lleida fins Can taulé ( Bages ) video Rutes en moto 7
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
Erik Motovolta suspesa fins juliol Espai de debat 7
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta express Lleida fins Sant Quili ( Franja ponent. Osca ) Rutes en moto 2
elbarbasenmoto Sorteig fins el 12/04/2020 MotoVlogs propis 0
S La històrica ruta 66, des de Chicago fins a Santa Monica Espai de debat 0
MCR94 Fins sempre Nicky Espai de debat 0

Fils similars