• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Joel de Montgai

J

Joudigger

Nouvingut
29 Mar 2022
3
12
Premis
1
Soc Joel (jou) visc a Montgai un petit poble de la Noguera, la meva moto es una Bmw gs 800 i m'encanta perdrem per petites carreteres de muntanya on sempre acabes trobant llocs increibles. Salut i benzina
 

Adjunts

  • IMG-20220327-WA0015.jpg
    IMG-20220327-WA0015.jpg
    472,9 KB · Visites: 64
  • IMG_20220320_142434.jpg
    IMG_20220320_142434.jpg
    2,2 MB · Visites: 50
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Soc Joel (jou) visc a Montgai un petit poble de la Noguera, la meva moto es una Bmw gs 800 i m'encanta perdrem per petites carreteres de muntanya on sempre acabes trobant llocs increibles. Salut i benzina
Molt benvingut noi. ✌️
Veig que a la 800gs li has canviat el far davanter, millor veritat? Què has hagut de fer per legalitzar-ho i quan t'ha costat? Moltes gràcies. ?
 
J

Joudigger

Nouvingut
29 Mar 2022
3
12
Premis
1
Molt benvingut noi. ✌️
Veig que a la 800gs li has canviat el far davanter, millor veritat? Què has hagut de fer per legalitzar-ho i quan t'ha costat? Moltes gràcies. ?
Bones, el far davanter el vaig comprar per Aliexpress pero provinent de Madrid, per tema d'estalviam gastos d'aduanes, em va sortir per 220 e enviat a casa, el far porta el sello de homologacio E 23 sino recordo pero amb la caixa tampoc anava res per presentar a la itv, la meva moto es model 17 i de tant en tant em marca fallo, estic mirant perque pel poc que costa montar i desmontar potser m'estalvio els tramits d itv i paperassa, si vols mes info sense cap compromis
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bones, el far davanter el vaig comprar per Aliexpress pero provinent de Madrid, per tema d'estalviam gastos d'aduanes, em va sortir per 220 e enviat a casa, el far porta el sello de homologacio E 23 sino recordo pero amb la caixa tampoc anava res per presentar a la itv, la meva moto es model 17 i de tant en tant em marca fallo, estic mirant perque pel poc que costa montar i desmontar potser m'estalvio els tramits d itv i paperassa, si vols mes info sense cap compromis
Amb això cal anar amb peus de plom, toquen molt la pabrotada amb aquestes coses i has de pagar per tot, si la portes al taller, indústria i para de comptar, s'ho miren molt a l'ITV.?
Moltes gràcies noi.✌️
Jo portava uns fars complementaris a les 700gs i la GU em va voler multar (al final no ho va fer). Em va demanar els papers de la moto i va veure que no apareixia cap annex on posava això dels fars ia l'ITV me'ls van fer treure, de la darrera revisió a aquesta, això ha canviat, els has de homologar.?
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Soc Joel (jou) visc a Montgai un petit poble de la Noguera, la meva moto es una Bmw gs 800 i m'encanta perdrem per petites carreteres de muntanya on sempre acabes trobant llocs increibles. Salut i benzina
Bones Joel!! Benvingut, molt guapa la BMW, i també la terra i l'entorn en el que vius ?
 
  • Like
Reaccions: Joudigger i JoanBP
J

Joudigger

Nouvingut
29 Mar 2022
3
12
Premis
1
Benvingut (y),
Encara existeix a Montgai l'antic circuit de motocross ???
Bones Jordi, doncs el varem tornar a ficar en marxa i durant 10 anys aprox ha estat en funcionament, amb alguna prova de classiques, però actualment el tenim parat, els costos de manteniment son elevats i la junta ens vem acabar cansant de dedicarhi tantes hores, sap greu.. Algun dia o altre esperem que les noves generacions tinguin ganes de tornarhi i no el tornem a deixar perdre
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Soc Joel (jou) visc a Montgai un petit poble de la Noguera, la meva moto es una Bmw gs 800 i m'encanta perdrem per petites carreteres de muntanya on sempre acabes trobant llocs increibles. Salut i benzina
Bones desde les garrigues, concretament desdé Arbeca. Benvingut, ja som un mes a les terres de ponent ????
 
  • Like
Reaccions: JoanBP