Em presento Jordi d'Amposta

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
Benvingut Jordi! Segur que a l'agost acabaràs trobant un bon plan per tirar endavant. Tens alguna preferència pensada?

Molt bona zona el Delta, hi vaig sovint per família i és un territori brutal ?

Jordi delta

Nouvingut
Rider On Road
Premis
2

Adjunts

• IMG-20200903-WA0001.jpeg
    IMG-20200903-WA0001.jpeg
    768 KB · Visites: 20

Tranquil

Cul quadrat
Premis
4
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

Salut
Benvingut a la colla, de ben segur que trobaràs alguna ruta per fer a l'agost. Salut i gas

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Hola a tohtom,

Salut
Benvingut, Jordi !!

Amb una Super Tenereé de ben segur que l'off road ha de ser una de les opcions a triar quant hi durts, oi?

Ens has de fer conèixer la teva zona, així que ja pots comentar-nos (en veu baixa perque no s'enteri tothm), de les millors rutes i llocs on si o si s'hi ha d'anar a fer la foto o a fotre's un bon àpat!! Jajajaja!!

Mira't bé el forum i ja veuràs on posar cada cosa, ok?

Per cert.....
En negre mola molt la moto !!
Felicitats i a gaudir-la !!

Jordi delta

Nouvingut
Rider On Road
Premis
2
Benvingut, Jordi !!

Amb una Super Tenereé de ben segur que l'off road ha de ser una de les opcions a triar quant hi durts, oi?

Ens has de fer conèixer la teva zona, així que ja pots comentar-nos (en veu baixa perque no s'enteri tothm), de les millors rutes i llocs on si o si s'hi ha d'anar a fer la foto o a fotre's un bon àpat!! Jajajaja!!

Mira't bé el forum i ja veuràs on posar cada cosa, ok?

Per cert.....
En negre mola molt la moto !!
Felicitats i a gaudir-la !!
Hola Niko, gràcies
No soc d'off road no, preferixo l'asfalt
En realitat els voltants del delta de l'Ebre no és especialment interessant per anar en moto (potser és que ho tinc molt vist, jaja), jo quan surtu tiro cap a la terra alta/ribera d'ebre o cap al maestrat.
Salut

Fils similars

A dalt