• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Jordi d'Amposta

Jordi delta

Jordi delta

Nouvingut
24 Jul 2021
8
20
Premis
2
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
Benvingut Jordi! Segur que a l'agost acabaràs trobant un bon plan per tirar endavant. Tens alguna preferència pensada?

Molt bona zona el Delta, hi vaig sovint per família i és un territori brutal ?
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Benvingut Jordi, ja podem comptar amb un altre guia per les terres de l'Ebre, això si, jo només asfalt!?✌?
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Jordi delta

Jordi delta

Nouvingut
24 Jul 2021
8
20
Premis
2
Benvingut Jordi! Segur que a l'agost acabaràs trobant un bon plan per tirar endavant. Tens alguna preferència pensada?

Molt bona zona el Delta, hi vaig sovint per família i és un territori brutal ?
Gràcies. Probablement tire cap a la zona del cantàbric, però a última hora ja vorem...
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
Benvingut Jordi!!! ✌?
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
Molt benvingut noi. ✌️
Alguna fotillo de la moto estaria mes que ve.(y)
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Nikokaos i Tàrraco
Jordi delta

Jordi delta

Nouvingut
24 Jul 2021
8
20
Premis
2

Adjunts

  • IMG-20200903-WA0001.jpeg
    IMG-20200903-WA0001.jpeg
    768 KB · Visites: 69
Tranquil

Tranquil

Cul quadrat
19 Mai 2020
71
207
Premis
4
Barcelona
Moto
Drag Star 650
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
Benvingut a la colla, de ben segur que trobaràs alguna ruta per fer a l'agost. Salut i gas
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Hola a tohtom,

Soc Jordi d'Amposta, ara tinc una Super Teneré i m'agrada, sobretot, fer viatges amb moto a les vacances. En época de faena mos queden los diumenges per a voltar una mica...

A vore si a l'agost es pot fer alguna cosa interessant!

Salut
Benvingut, Jordi !!

Amb una Super Tenereé de ben segur que l'off road ha de ser una de les opcions a triar quant hi durts, oi?

Ens has de fer conèixer la teva zona, així que ja pots comentar-nos (en veu baixa perque no s'enteri tothm), de les millors rutes i llocs on si o si s'hi ha d'anar a fer la foto o a fotre's un bon àpat!! Jajajaja!!

Mira't bé el forum i ja veuràs on posar cada cosa, ok?

Per cert.....
En negre mola molt la moto !!
Felicitats i a gaudir-la !!
 
Jordi delta

Jordi delta

Nouvingut
24 Jul 2021
8
20
Premis
2
Benvingut, Jordi !!

Amb una Super Tenereé de ben segur que l'off road ha de ser una de les opcions a triar quant hi durts, oi?

Ens has de fer conèixer la teva zona, així que ja pots comentar-nos (en veu baixa perque no s'enteri tothm), de les millors rutes i llocs on si o si s'hi ha d'anar a fer la foto o a fotre's un bon àpat!! Jajajaja!!

Mira't bé el forum i ja veuràs on posar cada cosa, ok?

Per cert.....
En negre mola molt la moto !!
Felicitats i a gaudir-la !!
Hola Niko, gràcies
No soc d'off road no, preferixo l'asfalt
En realitat els voltants del delta de l'Ebre no és especialment interessant per anar en moto (potser és que ho tinc molt vist, jaja), jo quan surtu tiro cap a la terra alta/ribera d'ebre o cap al maestrat.
Salut
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT

Fils similars