• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Jordi, de Barcelona (F850GS Adv)

JBC

JBC

Nouvingut
6 Oct 2020
4
18
Premis
2
Barcelona
Moto
F 850 GS Adventure
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
benvingut, jo visc a malgrat de mar, nosaltres sempre fem sortides mixtes, com dius tu, dintre del que es pot fer amq aquets bitxus, si algun dia t animes benvingut seras.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
Benvingut Jordi, salutacions des de el Lluçanès...!!!

El dia que et vagi de gust fer una sortideta per aqui dalt, tant per pistes com per asfalt, no tens més que dir ho..!!!

Salut i gaaaasss.....!!!! ? ?
 
Albert_f850adv

Albert_f850adv

Nouvingut
16 Mar 2021
15
37
Premis
2
Figueres, Girona
Moto
Bmw F850GS Adventure
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
Bon dia Jordi, benvingut!! Som dos animes bessones.
Jo sóc nou d'ahir, tinc la mateixa moto i estic començant amb el off.
Salut i gasss (y) ✌️
 
JBC

JBC

Nouvingut
6 Oct 2020
4
18
Premis
2
Barcelona
Moto
F 850 GS Adventure
benvingut, jo visc a malgrat de mar, nosaltres sempre fem sortides mixtes, com dius tu, dintre del que es pot fer amq aquets bitxus, si algun dia t animes benvingut seras.
Benvingut,
Un altre de Barcelona ;) ✌️
Benvingut Jordi, salutacions des de el Lluçanès...!!!

El dia que et vagi de gust fer una sortideta per aqui dalt, tant per pistes com per asfalt, no tens més que dir ho..!!!

Salut i gaaaasss.....!!!! ? ?
Gràcies per la rebuda! A on publiqueu les sortides o com ho feu normalment? (El meu nivell és de principiant eh..!)


hola molt benvingut aquí!
A veure les fotos de la moto ? :)
Aquesta és la moto, la vaig comprar de segona mà
IMG 20201011 121503
IMG 20201011 121524



Bon dia Jordi, benvingut!! Som dos animes bessones.
Jo sóc nou d'ahir, tinc la mateixa moto i estic començant amb el off.
Salut i gasss (y) ✌️
Epp haurem de quedar doncs! D'on ets?
 
Albert_f850adv

Albert_f850adv

Nouvingut
16 Mar 2021
15
37
Premis
2
Figueres, Girona
Moto
Bmw F850GS Adventure
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Gràcies per la rebuda! A on publiqueu les sortides o com ho feu normalment? (El meu nivell és de principiant eh..!)



Aquesta és la moto, la vaig comprar de segona mà
Veure l'arxiu adjunt 3292Veure l'arxiu adjunt 3293



Epp haurem de quedar doncs! D'on ets?
Ja aniràs veient el que es va organitzant a l apartat de "Calendari" o en els fils que pots anar consultant a l apartat de "Activitat Recent"... ;)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ieeeeepppp.... excuses poques....!!!!! Que teniu motos trail, no enduros que no poden anar a voltar gaire més lluny que "els corriols de costat de casa seva"...!!!!! :LOL::LOL::LOL:
Tu tampoc tens excusa bandarra, que sempre convides la gent a que et vingui a visitar al costat de casa ??
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
Hola Jordi!!! Benvingut‼️?✌️?
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
Benvingut Jordi!!
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Bon dia a tothom!

Sóc nou a la pàgina i em presento. Sóc en Jordi, de Barcelona. Des de l'estiu passat que vaig amb una BMW F 850 GS Adventure i estic iniciant-me en el món de l'Offroad (dins de les capacitats de la moto i meves). També m'agrada fer rutes per carreteres amb la meva parella.

Salut!
Molt benvingut a tu i la teva parella! ???
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Jortx678 Em presento Jordi de Cerdanyola, estrenant Africa! Presentacions 21
Jordi delta Em presento Jordi d'Amposta Presentacions 19
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
Santpolenc Jordi Presentacions 9
Roger Ruta en moto El Jordi i l'Olga, una parella catalana amb passió per viatjar Rutes en moto 0
Bascu Consells De Barcelona a Andorra Espai de debat 21
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Xavi Canyo Nous Radars Fixos a Barcelona City Informació i suport 3
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
J Un nouvingut, a Barcelona Presentacions 15
Diablo Azrael Salutacions des de Piera, Barcelona. Presentacions 9
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
Xavi Canyo Salutacions desde Barcelona Presentacions 12
waspbcn Nou "cono" de Barcelona Presentacions 8
sergistein Passeig per Barcelona MotoVlogs propis 4
Sanodrac Barcelona passa dilluns a la fase 1!! MotoVlogs propis 4
edudzn Em presento Hola desde Barcelona Presentacions 3
Roger Nou concessionari Motospazio al centre de Barcelona Espai de debat 0
S La Història del Circuit de Barcelona-Catalunya (1986-2017) Espai de debat 0
francesc Ruta en moto 1a moto-gimcana a barcelona Rutes en moto 22
perlanegraviajes BMW F850GS Adventure despres de 20.000.-kms MotoVlogs propis 7

Fils similars