• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Kawasaki Versys de l'any 2009

Avui ha tocat Netejar i engreixar la cadena

Aquest any SSMM els Reis Mags d'Orient em van portar aquesta joguina
Caballete


Per fi, avui he tingut l'oportunitat d'estrenar-ho, com que no tinc la sort de tenir garatge a casa, he hagut d'esperar a poder coincidir amb el meu amic per poder ocupar casa seva.
La Kawasaki Versys de l'any 2009, ni té, ni es pot instal·lar cavallet central, el que crea dificultat a l'hora de fer algunes feines, fins ara feia servir una peça com aquesta col·locada a l'inrevés recolzant la roda del darrere sobre els rodets.
8158azY3MXL AC UY218


Pero... s'ha acabat el sofriment, com podreu veure a les imatges i molts de vosaltres ja sabreu, amb el cavallet tot canvia.
Photo1643755057 3

Photo1643755057 2

Photo1643755057 1


Concretament, aquest model és el de Lidl, per sortir del pas em fa la feina, però si teniu pensat adquirir un, no us ho recomano, és bastant estret, amb la meva moto ho he pogut encaixar, però amb la del meu amic (una Yamaha Tracer 900) no entra.

Apa!!! a seguir mantenint la màquina.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Avui ha tocat Netejar i engreixar la cadena

Aquest any SSMM els Reis Mags d'Orient em van portar aquesta joguina
Veure l'arxiu adjunt 4965

Per fi, avui he tingut l'oportunitat d'estrenar-ho, com que no tinc la sort de tenir garatge a casa, he hagut d'esperar a poder coincidir amb el meu amic per poder ocupar casa seva.
La Kawasaki Versys de l'any 2009, ni té, ni es pot instal·lar cavallet central, el que crea dificultat a l'hora de fer algunes feines, fins ara feia servir una peça com aquesta col·locada a l'inrevés recolzant la roda del darrere sobre els rodets.
Veure l'arxiu adjunt 4966

Pero... s'ha acabat el sofriment, com podreu veure a les imatges i molts de vosaltres ja sabreu, amb el cavallet tot canvia.
Veure l'arxiu adjunt 4967
Veure l'arxiu adjunt 4968
Veure l'arxiu adjunt 4969

Concretament, aquest model és el de Lidl, per sortir del pas em fa la feina, però si teniu pensat adquirir un, no us ho recomano, és bastant estret, amb la meva moto ho he pogut encaixar, però amb la del meu amic (una Yamaha Tracer 900) no entra.

Apa!!! a seguir mantenint la màquina.
Gràcies per la info sobre que pot no ser apte per a totes les motos.

Podries medir i dir-nos la distància que hi ha entre els suports? Així potser molts tindrem clar si ens va bé des de casa i comprovant-ho amb la nostra moto.

V'sss
 
  • Like
Reaccions: raulsade
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Gràcies per la info sobre que pot no ser apte per a totes les motos.

Podries medir i dir-nos la distància que hi ha entre els suports? Així potser molts tindrem clar si ens va bé des de casa i comprovant-ho amb la nostra moto.

V'sss
Com no tinc espai a casa, el tinc a casa del meu amic, quan pugui anar ho faig i us passo mides
 
  • Love
Reaccions: Nikokaos
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Avui ha tocat Netejar i engreixar la cadena

Aquest any SSMM els Reis Mags d'Orient em van portar aquesta joguina
Veure l'arxiu adjunt 4965

Per fi, avui he tingut l'oportunitat d'estrenar-ho, com que no tinc la sort de tenir garatge a casa, he hagut d'esperar a poder coincidir amb el meu amic per poder ocupar casa seva.
La Kawasaki Versys de l'any 2009, ni té, ni es pot instal·lar cavallet central, el que crea dificultat a l'hora de fer algunes feines, fins ara feia servir una peça com aquesta col·locada a l'inrevés recolzant la roda del darrere sobre els rodets.
Veure l'arxiu adjunt 4966

Pero... s'ha acabat el sofriment, com podreu veure a les imatges i molts de vosaltres ja sabreu, amb el cavallet tot canvia.
Veure l'arxiu adjunt 4967
Veure l'arxiu adjunt 4968
Veure l'arxiu adjunt 4969

Concretament, aquest model és el de Lidl, per sortir del pas em fa la feina, però si teniu pensat adquirir un, no us ho recomano, és bastant estret, amb la meva moto ho he pogut encaixar, però amb la del meu amic (una Yamaha Tracer 900) no entra.

Apa!!! a seguir mantenint la màquina.
Hola Raúl! No havia vist el teu fil fins avui crec, en obrir jo també un diari de manteniment per la moto.

Jo per la gsr també vaig comprar un cavallet semblant al teu però d'amazon, i també m'anava força just d'encaixar. El principal problema que em donava, però, era que sense ajuda d'algú no la podia pujar al cavallet, i al final normalment acabava engreixant la cadena i manteniments sense pujar-la.

Què més li has anat fent a la Versys?
 

Fils similars