• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Komobi??? O con enregistrar rutes

scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
Hola!
No se si aquí es el lloc mes correcte, però tinc un dubte…

Jo tinc el MAPIT de Honda, i ell em grava un track de les rutes, però mels grava “plans” i una cosa que em fa molta ràbia, cada vegada que paro la moto ni que sigui per fer benzina em talla el track.

Havia pensant en atlantis i komobi per seguretat i per el track.

El dubte es… també el tallen cada vegada o deixen mes marge? Els exporten en mes dades tipus Relive?

I la ultima. Com guardeu vosaltres les rutes que feu?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Si si es una app, jo es el que faig servir perque la uso de gps, la versió gratuita ja es molt completa, et fa circuits i pots triar si vols moltes curves o gens, ara m'he fet premium perque a finals de mes vaig cap a Italia i he preparat les rutes amb el calimoto, sent premium tens tambe els mapas offline. Lo bò es que ho prepares a traves de la web i ho tens a la app al instant.
Potser no es el que vols pero com que has preguntat que fem servir ?✌️
 
  • Like
Reaccions: Roger i JoanBP
scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
Si si es una app, jo es el que faig servir perque la uso de gps, la versió gratuita ja es molt completa, et fa circuits i pots triar si vols moltes curves o gens, ara m'he fet premium perque a finals de mes vaig cap a Italia i he preparat les rutes amb el calimoto, sent premium tens tambe els mapas offline. Lo bò es que ho prepares a traves de la web i ho tens a la app al instant.
Potser no es el que vols pero com que has preguntat que fem servir

Si em serveix. Volia algo mes automàtic però em serveix

Jo les rutes les preparo amb TomTom

Gràcies per la aportació


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Si em serveix. Volia algo mes automàtic però em serveix

Jo les rutes les preparo amb TomTom

Gràcies per la aportació


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Jo faig servir Scenic Moto, que permet dissenyar rutes fàcilment i carregar/descarregar qualsevol ruta. També porto MAPIT però és complementari a la gravació de la ruta per App/GPX. I també el Connected-Ride de BMW però funciona fatal, i també el faig servir com a complementari, sobretot en tema de mètriques, que aporta acceleracions/frenades, inclinacions, activació de l'ABS i control de tracció, etc. però com a enregistrador de rutes, és dolent. La resta de dispositius tipus MAPIT que estan enfocats a la seguretat, que jo sàpiga, funcionen semblant, perquè l'enregistrament de la ruta és quelcom addicional. Per cert, amb el MAPIT et pots descarregar informes mensuals, i jo el faig servir també com a control dels km recorreguts, que consultant l'app saps en tot moment el valor (aprox.) del trip total de la moto. És aproximat perquè els trackers sempre retallen una mica els quilòmetres, ja que van unint punts dels senyals de punts GPS rebuts, i tot i que els adapten a la via, acostumen a quedar una mica curts. Una avantatge del MAPIT és que funciona per ona llarga de ràdio, de manera que enrgistra rutes i tens el control encara que la moto estigui sense cobertura mòbil. Espero que et pugui servir això de quelcom, Sergi!
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
119
255
Premis
6
Si si es una app, jo es el que faig servir perque la uso de gps, la versió gratuita ja es molt completa, et fa circuits i pots triar si vols moltes curves o gens, ara m'he fet premium perque a finals de mes vaig cap a Italia i he preparat les rutes amb el calimoto, sent premium tens tambe els mapas offline. Lo bò es que ho prepares a traves de la web i ho tens a la app al instant.
Potser no es el que vols pero com que has preguntat que fem servir ?✌️
la versió premium és bastant cara, oi? m'ho vaig mirar fa temps i em vaig espantar...

jo faig servir el calimoto (gratuit) per rutes de carretera i el wikilock, aquest de pagament pels mapes off line, per rutes offroad
lo d'en mr.pointer és nivell professional...
 
Última edició:
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
la versió premium és bastant cara, oi? m'ho vaig mirar fa temps i em vaig espantar
No et vull enganyar però crec que em va costar 54€ per un any, també pots comprar una setmana premium per 7€, és molt probable que no torni a comprar, em vaig deixar endur pel hype del viatge ??
 
racingdeibit

racingdeibit

Motoaddicte
21 Feb 2020
119
255
Premis
6
No et vull enganyar però crec que em va costar 54€ per un any, també pots comprar una setmana premium per 7€, és molt probable que no torni a comprar, em vaig deixar endur pel hype del viatge ??
Algo així era, ho trobo un xic car però pot ser és perquè no li sé treure totes les prestacions a la app, em penso que també t'avisa de radars i embusos de tràfic
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
la versió premium és bastant cara, oi? m'ho vaig mirar fa temps i em vaig espantar...

jo faig servir el calimoto (gratuit) per rutes de carretera i el wikilock, aquest de pagament pels mapes off line, per rutes offroad
lo d'en mr.pointer és nivell professional...
penso que scenic moto PREMIUM només són 21 €/any, però COMPTE que només és per ON-ROAD.
inclou els audios de navegació entre d'altres, i des de fa un temps són en català, i per cert, amb una veu femenina molt agradable :)
per OFF-ROAD tot just he començat ara, i de moment he fet servir OsmAND ... però encara no m'atrevo a valorar-la com a usuari.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
379
962
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
penso que scenic moto PREMIUM només són 21 €/any, però COMPTE que només és per ON-ROAD.
inclou els audios de navegació entre d'altres, i des de fa un temps són en català, i per cert, amb una veu femenina molt agradable :)
per OFF-ROAD tot just he començat ara, i de moment he fet servir OsmAND ... però encara no m'atrevo a valorar-la com a usuari.

relacionat amb això, vull comentar quelcom arran del fiasco d'en NerkiumRider d'enguany en la Rider1000, que es va saltar sense voler el primer punt de control màster...

quan descarreguem un fitxer GPX, el que tenim és una llista de punts geolocalitzats que el nostre navegador fa servir per construir la ruta, d'acord amb els seus mapes i les preferències configurades. llavors, no es carrega mai la ruta tal qual, sinó un seguit de punts amb els que el nostre navegador construirà ell la ruta.

què pot passar? que el nostre navegador, o la configuració del nostre navegador, construexi una RUTA diferent a la de qui va fer l'exportació del fitxer GPX. i llavors, et pots saltar un punt màster o de control com va passar-li a aquest youtuber, que per cert, al meu parer és MOLT BÓ i del tot recomanable!

què cal fer per minimitzar això?

* per part de qui genera el fitxer GPX, introduir molts punts i no només els mínims per crear la ruta que volem, i sobretot cal marcar els punts cap a l'inici i cap al final de cada tram de carretera.

* per part de l'usuari del GPX, revisar la "creació" de tot el trajecte de la ruta del seu navegador visualment, comparant-la amb el mapa de qui va generar el fitxer GPX, o bé, com alguns navegadors permeten, comprovar que "el track" (el seguit de punts no navegables, sense carretera i navegació associada), es correspón amb la ruta navegable construida. el Scenic Moto mostra el track i la ruta alhora, de manera que és fàcil fer aquesta comprovació resseguint tota la ruta. si el navegador no mostra "el track" alhora que la ruta, cal disposar del mapa original de la ruta (a la Rider100 es faciliten en alta resolució i format PDF) i comparar-lo amb el generat pel nostre navegador.

bé, espero que això pugui ser d'utilitat per alguna persona d'aquesta comunitat!
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Hola!
No se si aquí es el lloc mes correcte, però tinc un dubte…

Jo tinc el MAPIT de Honda, i ell em grava un track de les rutes, però mels grava “plans” i una cosa que em fa molta ràbia, cada vegada que paro la moto ni que sigui per fer benzina em talla el track.

Havia pensant en atlantis i komobi per seguretat i per el track.

El dubte es… també el tallen cada vegada o deixen mes marge? Els exporten en mes dades tipus Relive?

I la ultima. Com guardeu vosaltres les rutes que feu?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Bon dia Sergio
Hola!
No se si aquí es el lloc mes correcte, però tinc un dubte…

Jo tinc el MAPIT de Honda, i ell em grava un track de les rutes, però mels grava “plans” i una cosa que em fa molta ràbia, cada vegada que paro la moto ni que sigui per fer benzina em talla el track.

Havia pensant en atlantis i komobi per seguretat i per el track.

El dubte es… també el tallen cada vegada o deixen mes marge? Els exporten en mes dades tipus Relive?

I la ultima. Com guardeu vosaltres les rutes que feu?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Bon dia Sergi! Jo tinc el Komobi i un dels problemes que té en gravar la ruta és que la talla sempre que paris i a més en el meu cas (no sempre és així) moltes vegades inclús esperant el semàfor talla la ruta. No és una aplicació per gravar rutes. És per seguretat ja que tens la opció de pagament per si la mouen i a més una altra per si caus els et truquen o avisen a emergències si no has contestat la teucada ja que tenen la teva posició pel GPS que porta l’aparell. Que per cert, no consumeix bateria ja que en té una de pròpia i la carrega quan tens la moto encesa i quan la pares dura una mica més d’un mes
 
scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
Bon dia Sergio

Bon dia Sergi! Jo tinc el Komobi i un dels problemes que té en gravar la ruta és que la talla sempre que paris i a més en el meu cas (no sempre és així) moltes vegades inclús esperant el semàfor talla la ruta. No és una aplicació per gravar rutes. És per seguretat ja que tens la opció de pagament per si la mouen i a més una altra per si caus els et truquen o avisen a emergències si no has contestat la teucada ja que tenen la teva posició pel GPS que porta l’aparell. Que per cert, no consumeix bateria ja que en té una de pròpia i la carrega quan tens la moto encesa i quan la pares dura una mica més d’un mes

Llavors es el mateix que el MAPIT que porto.

Farem servir el calimoto dons…


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Però… calimoto es una app, no?
Cada vegada que vulgui registrar ruta la tinc que obrir? No es automàtic no?


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Hola @Sergipc
El Calimoto te la grava sensa tenir la APP oberta, ho pot fer en segon pla si la tanques.
A més si segueixes una ruta i la varies pots gravar la nova ruta que has fet.
També et crea i pots carregar arxius GPX.
Hi ha una zona gratuita, però no inclou Andorra i França.
Jo m’he suscrit per 49’99 € a l’any i també em dona més informació i no treballa amb dades, ja que pots descarregar els mapes de tot el mon. Aquesta setmana ho he comprobat, ja que al travessar Andorra vaig posa el mòbil en mode Avió per no utilitzar dades i el calimoto va continuar guiant-me i informant dels ràdars.
Com hi ha versió gratuita sensa registrar-te fes proves. Jo vaig comenzar aixís i quan vaig estar convençut m’hi vaig subscriure.
També puc dir que a Rider 300, no hi va haver cap fallo en seguir el track GPX que ens van proporcionar.
Salut ‼️?✌️?
 

Fils similars