Gseandoporlavida
Rodant
- 24 Ago 2017
- 41
- 38
Molt bones....
Aquesta és l'altre moto que tinc, és una eina de treball per mi, la faig servir cada dia per realitzar les visites.
Sempre he tingut Yamaha's i BMW, quan vaig decidir comprar-me un altre Scooter, els tallers els que anava a peritar sempre em deien, comprat una Kymco, no val la pena gastar-se el que val un Scooter japonès tenint en compte que és per feina.
La vaig comprar amb reticències, no estava del tot convençut, aquest tipo de marques no m'han fet mai el pes, però tot ha canviat des de que tinc aquesta Kymco. Pel preu d'una 100 pinti cinc japonesa o inclús una mica menys, m'he pogut comprar una 300, amb un Seguro a tot risc durant un any.
Actualment la moto ja té dos anys i escaig i 31 1000 km el Seu damunt, només puc dir que estic encantat amb aquesta moto, va fantàsticament bé, porta elements com els latiguillos metàl·lics de sèrie, una bona capacitat sota el seient per un casc integral un Traje de pluja i algunes coses més, té una guantera amb toma de corrent per poder carregar un telèfon o un GPS. Em dóna una autonomia, fent ciutat, d'uns 220 km amb 9 l de dipòsit, si fas carretera l'autonomia és més elevada, ja que el consum és redueix gaire bé en un litro els 100 km.
El seient és baix i força tou, et permet arribar al terra amb els dos peus amb tota tranquil·litat i alhora, la seva posició de conducció és molt bona per anar per carretera.
De fet, ja he pujat al poble amb ella amb la dona i la maleta plena en tres ocasions i anant per nacional no és cap problema, la seva velocitat punta és molt superior als 120 km/h, això vol dir que per carretera el motor va molt sobrat, i sempre que vols avançar a un vehicle tens una bona reacció el puny de gas.
Només puc dir i encara no m'ho crec, que aquesta moto és una molt bona opció, així com totes les d'aquesta marca, els tallers així m'ho transmeten i en moltes ocasions sempre em recomanen una Kymco abans que qualsevol moto del grup Piaggio, per exemple.
Potser les japoneses estan un pèl per davant en acabats, però avui en dia la diferència és tan petita que no val pagar els més de 1000 € que hi han de diferència amb els seus models, la fiabilitat d'aquestes motos és tan bona com la de les japoneses, que finalment, si ho analitzes, de japoneses res de res la majoria porten motors de procedència italiana i es fabriquen a Europa.
Bueno, ja us heu fotut un totxo amb les meves sensacions en vers la moto, si teniu algun dubte ja sabeu, pregunteu el que vulgueu.
Us penjo unes fotos de la meva, com podeu veure algunes són pel port de l'Ordal.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk
Aquesta és l'altre moto que tinc, és una eina de treball per mi, la faig servir cada dia per realitzar les visites.
Sempre he tingut Yamaha's i BMW, quan vaig decidir comprar-me un altre Scooter, els tallers els que anava a peritar sempre em deien, comprat una Kymco, no val la pena gastar-se el que val un Scooter japonès tenint en compte que és per feina.
La vaig comprar amb reticències, no estava del tot convençut, aquest tipo de marques no m'han fet mai el pes, però tot ha canviat des de que tinc aquesta Kymco. Pel preu d'una 100 pinti cinc japonesa o inclús una mica menys, m'he pogut comprar una 300, amb un Seguro a tot risc durant un any.
Actualment la moto ja té dos anys i escaig i 31 1000 km el Seu damunt, només puc dir que estic encantat amb aquesta moto, va fantàsticament bé, porta elements com els latiguillos metàl·lics de sèrie, una bona capacitat sota el seient per un casc integral un Traje de pluja i algunes coses més, té una guantera amb toma de corrent per poder carregar un telèfon o un GPS. Em dóna una autonomia, fent ciutat, d'uns 220 km amb 9 l de dipòsit, si fas carretera l'autonomia és més elevada, ja que el consum és redueix gaire bé en un litro els 100 km.
El seient és baix i força tou, et permet arribar al terra amb els dos peus amb tota tranquil·litat i alhora, la seva posició de conducció és molt bona per anar per carretera.
De fet, ja he pujat al poble amb ella amb la dona i la maleta plena en tres ocasions i anant per nacional no és cap problema, la seva velocitat punta és molt superior als 120 km/h, això vol dir que per carretera el motor va molt sobrat, i sempre que vols avançar a un vehicle tens una bona reacció el puny de gas.
Només puc dir i encara no m'ho crec, que aquesta moto és una molt bona opció, així com totes les d'aquesta marca, els tallers així m'ho transmeten i en moltes ocasions sempre em recomanen una Kymco abans que qualsevol moto del grup Piaggio, per exemple.
Potser les japoneses estan un pèl per davant en acabats, però avui en dia la diferència és tan petita que no val pagar els més de 1000 € que hi han de diferència amb els seus models, la fiabilitat d'aquestes motos és tan bona com la de les japoneses, que finalment, si ho analitzes, de japoneses res de res la majoria porten motors de procedència italiana i es fabriquen a Europa.
Bueno, ja us heu fotut un totxo amb les meves sensacions en vers la moto, si teniu algun dubte ja sabeu, pregunteu el que vulgueu.
Us penjo unes fotos de la meva, com podeu veure algunes són pel port de l'Ordal.
Enviado desde mi iPad utilizando Tapatalk