• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou

Bones a tots/es,
Avui he fet una ruta bastant xula. He començat per Vallfogona, després la carretera de les lloses per arribar a Berga.
Un cop a Berga, he anat cap a Sant Llorens de Morunys. Sabia que la carretera que va de Sant Llorens a Tuixent i de Tuixent a La Seu estava destrossada.
Quina ha estat la meva sorpresa que està amb l'asfalt nou i dóna gust circular-hi. És aquest el motiu del meu post, informar que la carretera que va de Tuixent a la Seu està esfaltada de nou. Després una vegada a la Seu he baixat per La Collada fins a Ribes i una altra vegada Vallfogona i cap a caseta! Una ruta espectacular d'uns 415 quilòmetres.

Salut i gas!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bones a tots/es,
Avui he fet una ruta bastant xula. He començat per Vallfogona, després la carretera de les lloses per arribar a Berga.
Un cop a Berga, he anat cap a Sant Llorens de Morunys. Sabia que la carretera que va de Sant Llorens a Tuixent i de Tuixent a La Seu estava destrossada.
Quina ha estat la meva sorpresa que està amb l'asfalt nou i dóna gust circular-hi. És aquest el motiu del meu post, informar que la carretera que va de Tuixent a la Seu està esfaltada de nou. Després una vegada a la Seu he baixat per La Collada fins a Ribes i una altra vegada Vallfogona i cap a caseta! Una ruta espectacular d'uns 415 quilòmetres.

Salut i gas!
Bones Lluís!! Moltes gràcies pel post, tant per compartir l'experiència i el traçat de la ruta com per la informació sobre el nou paviment.

Per la naturalesa del propòsit principal del fil, el trasllado al sub-fòrum de trams i en modifico el títol, per a la seva millor identificació.

Salutacions!
 
  • Like
Reaccions: pepprats i Lluis
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Ray Fields Rider Tram UNA CARRETERA PROP DE BARNA? Trams motociclistes d'interès 11
C Tram Tram B-112, de Collbató a Funicular de Montserrat a la C-55 (Carretera de Manresa) - 7,7 Km Trams motociclistes d'interès 1
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
Burkat450R Avantatges Ideies per millorar la nostra seguretat en carretera Avantatges especials 12
Roger Com actuar quan se't creuen animals a la carretera? Espai de debat 0
Roger Guia-Tutorial Com actuar davant d'una emergència a la carretera Espai de debat 0
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2

Fils similars