• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Això si que ha costat jajaja trobar un furat a l'agenda i treure hores de moltes coses per editar aquest video jeje pero.. JA SOC AQUÍ!!

Avui, a les 20 hores es farà l'estrena del video :)

Espero us agradi. He volgut transmet les meves sencacions i no tant compartir la ruta en si. Crec que videos de ruta hi ha molts, però no es parla molt de les sensacions d'aquest dia.

Ara si, aqui teniu l'enllaç. Si encara no us heu inscrit al canal, que espereu :D També poden recomanar el canal a qualsevol persona que dubta si pujar a una moto :D Segur que al final canviaràn d'opinió jejeje


I com sempre, qualsevol comentaria o sugerencia, ens va genial!!!!
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Això si que ha costat jajaja trobar un furat a l'agenda i treure hores de moltes coses per editar aquest video jeje pero.. JA SOC AQUÍ!!

Avui, a les 20 hores es farà l'estrena del video :)

Espero us agradi. He volgut transmet les meves sencacions i no tant compartir la ruta en si. Crec que videos de ruta hi ha molts, però no es parla molt de les sensacions d'aquest dia.

Ara si, aqui teniu l'enllaç. Si encara no us heu inscrit al canal, que espereu :D També poden recomanar el canal a qualsevol persona que dubta si pujar a una moto :D Segur que al final canviaràn d'opinió jejeje


I com sempre, qualsevol comentaria o sugerencia, ens va genial!!!!
Pell de pollastre amb aquest primer vídeo de la Rider i esperant amb ganes els següents.
Gràcies mami per compartir aquesta experiència.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Doncs, avui dia de pluja, que millor que veure la segona part d'aquesta aventura


Espero us agradi :)
Gràcies per compartir els vídeos Clàudia! La veritat és que els MotoVlogs són un molt bon entreteniment per quan tenim la moto guardada; i els teus, especialment, pels motoristes més iniciats o que es volen iniciar en gaudur al màxim el món de la moto ✊
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Gràcies per compartir els vídeos Clàudia! La veritat és que els MotoVlogs són un molt bon entreteniment per quan tenim la moto guardada; i els teus, especialment, pels motoristes més iniciats o que es volen iniciar en gaudur al màxim el món de la moto ✊
Merci @Roger
Espero de veritat que hagi transmet les emocions que hem viscut a la Rider. I també que no pensin que son esdeveniments només per a motos grans o per motoristes amb anys i anys d’experiència.
Pot ser també que soc una mica intensa jajajaja i si em fico en alguna cosa, es al 100% :) i M’encanten les motos … ?✌??
 
  • Like
Reaccions: Carmeta i JoanBP
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Merci @Roger
Espero de veritat que hagi transmet les emocions que hem viscut a la Rider. I també que no pensin que son esdeveniments només per a motos grans o per motoristes amb anys i anys d’experiència.
Pot ser també que soc una mica intensa jajajaja i si em fico en alguna cosa, es al 100% :) i M’encanten les motos … ?✌??
oi tant que no ho pensem... ara una mica mica d'experiència sí eh? jo crec que un mes de carnet, comprar una moto, i al cap d'un mes anar-hi i fer la 500 no seria la millor manera d'agafar rodatge...
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
oi tant que no ho pensem... ara una mica mica d'experiència sí eh? jo crec que un mes de carnet, comprar una moto, i al cap d'un mes anar-hi i fer la 500 no seria la millor manera d'agafar rodatge...
bueno una persona amb un mes d'experiencia dificilment s'apunta a les 500 :D jejej

Algo d'experiencia, clar que si, per seguretat ;) de tothom.
 
  • Like
Reaccions: Serra
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Gràcies per compartir aquestes emocions, aviam si l'any que ve m'animo a fer-ne alguna de les que fan, realment no en tenia ni idea de totes les curses de motos que es fan durant l'any!
Siii , anima't!! Ja estic emocionada per fer alguna altre :D Però crec millor esperar a tenir una moto amb mes CV's jejejej els ponis es cansen molt jejej :D

Pero de veritat que recomano molt fer algun esdeveniment com aquest. Es apasionant!! :)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9

Fils similars