Serra
Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Doncs corria l'any 2016 i tenia moltes ganes de tornar a tenir moto ja que feia alguns anys que no en duia cap. La meva situació laboral era clarament més dolenta que ara i a més feia anys que no practiva, vaig estar mirant moltes motos i per casualitat, en un concessionari que no existeix ja, vaig trobar una cb500X del 2015 mai matriculada i per estrenar que la deixaven amb maleta topcase GIVI inclosa per 5200 euros perquè ja havia sortit el renovat model 2016, amb alguns canvis. Així que va ser just el que necessitava en el moment en que estava i portem junts ara ja 4 anys i 22000 km.
Us poso fots de la moto i els accessoris que he anat comprant en aquests anys.
Com ja comentava hi tinc cavallet central, maleta GIVI amb coixí per acompanyant, protectors anticaiguda, protectors mans, cúpula alta, i hi vaig clavar un ganxo pel teletag viat aquell. Els pneumàtics pilot road 4 em donen més confiança que els pirelli scorpion de sèrie i també m'estàn durant força més km, encara que són més cars. Pel que fa a conducció fora asfalt en pistes sense asfaltar no hi he notat diferència, tot i que ho faig molt poc.
Us poso fots de la moto i els accessoris que he anat comprant en aquests anys.
Com ja comentava hi tinc cavallet central, maleta GIVI amb coixí per acompanyant, protectors anticaiguda, protectors mans, cúpula alta, i hi vaig clavar un ganxo pel teletag viat aquell. Els pneumàtics pilot road 4 em donen més confiança que els pirelli scorpion de sèrie i també m'estàn durant força més km, encara que són més cars. Pel que fa a conducció fora asfalt en pistes sense asfaltar no hi he notat diferència, tot i que ho faig molt poc.