Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Doncs corria l'any 2016 i tenia moltes ganes de tornar a tenir moto ja que feia alguns anys que no en duia cap. La meva situació laboral era clarament més dolenta que ara i a més feia anys que no practiva, vaig estar mirant moltes motos i per casualitat, en un concessionari que no existeix ja, vaig trobar una cb500X del 2015 mai matriculada i per estrenar que la deixaven amb maleta topcase GIVI inclosa per 5200 euros perquè ja havia sortit el renovat model 2016, amb alguns canvis. Així que va ser just el que necessitava en el moment en que estava i portem junts ara ja 4 anys i 22000 km.
Us poso fots de la moto i els accessoris que he anat comprant en aquests anys.
Com ja comentava hi tinc cavallet central, maleta GIVI amb coixí per acompanyant, protectors anticaiguda, protectors mans, cúpula alta, i hi vaig clavar un ganxo pel teletag viat aquell. Els pneumàtics pilot road 4 em donen més confiança que els pirelli scorpion de sèrie i també m'estàn durant força més km, encara que són més cars. Pel que fa a conducció fora asfalt en pistes sense asfaltar no hi he notat diferència, tot i que ho faig molt poc.
IMG_20200307_155720.jpg

IMG_20200307_155923.jpg

IMG_20200307_155730.jpg

IMG_20200307_155756.jpg

IMG_20200307_155830.jpg

IMG_20200307_155848.jpg

IMG_20200307_155907.jpg

IMG_20200307_160000.jpg

IMG_20200307_160017.jpg

IMG_20200307_160041.jpg

Non-stop

Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Ai collons, com és que no havia vist el fil? La tens nova i molt cuidada, i té pinta de devorar km com si res. Està clar que et duraria el que li demanéssis, però les motos no són com els cotxes, i normalment els motius de canvi es valoren per passió, no per raons.

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Hhahaha de moment sempre ha anat molt bé, i m'agrada tenir els vehicles que tinc nets. Fins fa any i mig tenia un cotxe que havia fet 13 anys i el vaig canviar només per una avaria catastròfica del sistema d'injecció, si no, no l'haguès canviat. Aquesta és la tercera moto que tinc, de moment. El mes que ve farà quatre anys de matriculada. Gràcies.

Serra

Rider
Editor Wiki
Premis
18
Jo vaig estar a punt de comprar l'Honda CB500X però al final em vaig decantar per la Benelli TRK 502X. Però un amic meu també la té i es molt maja.

Et deixo una foto de les juntes :love:

Benelli TRK 502X i Honda CB500X
Moltes gràcies Barbas
la meva és de 2 models anteriors, la de 2015, i la que té el teu amic el restyling segon (hi ha el de 2016 i el de 2019) se suposa que aquest model del teu amic és millor en camp amb la roda davantera de 19 i la suspensió més llarga, a més, porta més electrònica.
Quan jo vaig comprar la honda cb500X no existia la benelli encara. Però igualment em decanto per la Honda perquè és una marca de reputació contrastada i perquè en conducció més deportiva (de corbes amb asfalt) supera a la Benelli, encara que això no vol dir que la Benelli sigui pitjor en tots els casos, no és així. Per exemple la 502X porta unes llandes superiors per off-road. ARa bé, perquè vegis, jo m'he passat a pneumàtics de carretera 100% i t'he de dir que si algun dia em fico en camí de terra... ho noto exactament igual que amb uns pneumàtics 90%-10%, tot i que no sóc expert en el tema del marró.
Però bé les dues son grans motos orientades a usuaris una mica diferents, tot depèn del que preferixis en una moto.

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
S Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 23
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 1
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 2
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació 5
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació 32
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Non-stop Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Non-stop Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0

Fils similars

A dalt