• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

La meva moto

Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
He vist que hi ha aquest tema creat i ningú hi ha publicat. Amb el vostre permís seré el primer doncs. Aquesta és la meva moto.
a1430df052cd1f5a51f29a88d45bd203.jpg


Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones Xavi! Ara t'he contestat al fil de presentació :)

No puc evitar tornar-te a convidar a parlar-nos una mica més de la katty. Per la fotografia la tens impecable. Què ens en pots explicar?

Salutacions!
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Quina gràcia amb lo de katty. Casualitat que quan me'n vaig a rodar amb ella,tmb dic me'n vaig amb la katty. Jejeje
La veritat és que està impecable,sóc dels que m'agrada cuidar els trastos que tinc.
De la katty,dir que té un motor amb una empenta impressionant,la vaig comprar al 2014 tot i que és del 2013,li he fet 50.000km i cap problema,com he dit un pèl alta a l'hora d'aturar-se,però un cop has posat primera és molt lleugera. Ara vaig fer la Rider 1000 i vaig estar 19 hores damunt d'ella i aquí falta sumar-hi el viatge d'anada i tornada cap a casa,2 hores més i he de dir que després de tantes hores seguides és realment còmoda. No he fet pràcticament gens de off-road amb ella,però si que l'he provat i tot i el seu volum és increïble com la pots fer saltar a més de poder graduar la suspensió al teu gust. Com he dit de moment molt content amb la katty.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Quina gràcia amb lo de katty. Casualitat que quan me'n vaig a rodar amb ella,tmb dic me'n vaig amb la katty. Jejeje
La veritat és que està impecable,sóc dels que m'agrada cuidar els trastos que tinc.
De la katty,dir que té un motor amb una empenta impressionant,la vaig comprar al 2014 tot i que és del 2013,li he fet 50.000km i cap problema,com he dit un pèl alta a l'hora d'aturar-se,però un cop has posat primera és molt lleugera. Ara vaig fer la Rider 1000 i vaig estar 19 hores damunt d'ella i aquí falta sumar-hi el viatge d'anada i tornada cap a casa,2 hores més i he de dir que després de tantes hores seguides és realment còmoda. No he fet pràcticament gens de off-road amb ella,però si que l'he provat i tot i el seu volum és increïble com la pots fer saltar a més de poder graduar la suspensió al teu gust. Com he dit de moment molt content amb la katty.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
És un plaer llegir experiències com la teva Xavi, realment fan agafar ganes de baixar al garatge i començar a sumar km i km.
Està clar que no es pot tenir tot, i si t'ofereix el plaer de poder viatjar de la manera en que ho fa, no li podem pas retreure que per qüestions de pes i volum pugui penalitzar en segons quines situacions. Aquesta polivalència que ofereix a favor de la comoditat i el perfil de devorar km ha de garantir hores i hores de diversió fan d'ella una gran màquina de generar felicitat :D

Xavi gràcies per donar-nos-la a conèixer! Serà un plaer anar llegint sobre la katty i sobre les aventures que visquis sobre rodes, i és que és collonut llegir i compartir sobre motos.

A veure si mica en mica la resta de lectors i usuaris del portal s'animen a treure el cap al fòrum i dir la seva.

Salut!:reverencia:
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Si que estaria molt bé anar compartint les nostres sortides i vivències amb la moto i si s'escau tot i que ja sé que serà complicat,podriem organitzar una sortida i posar-nos cara,com dius a veure si s'anima una mica.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Si que estaria molt bé anar compartint les nostres sortides i vivències amb la moto i si s'escau tot i que ja sé que serà complicat,podriem organitzar una sortida i posar-nos cara,com dius a veure si s'anima una mica.

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
Em sembla perfecte muntar alguna sortideta. Si això deixem passar el mes de juny, que generalment va carregat de feina i exàmens, i comencem a pensar en alguna cosa. Ja podeu anar fent propostes mentrestant. Montblanc i rodalies podria ser un bon punt de partida :)
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Si home oi tant,el temps que convingui,això és una proposta i si la gent es va animant,doncs es tira endavant. Bon cap de setmana a tothom

Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Gseandoporlavida

Gseandoporlavida

Rodant
24 Ago 2017
41
38
Maquinón, jo ultimament em sento molt atret per les KTM, mola molt!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Xavi F.

Xavi F.

Rodant
8 Jun 2017
23
22
Premis
1
Hola,bones a tots!
Feia dies que no rodava per aquí. Us vull presentar la nova adquisició.
La 1190R,m'ha anat molt bé i ara he volgut repetir amb la 1290 super adventure S. Aquest cop m'he passat a la versió més asfàltica. De moment molt content.
1b5ee96cdbf9cd0febce1d78c03f9dff.jpg
0a2ead9ce428f25d941a1d3659abf0d2.jpg


Enviado desde mi SM-A510F mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5

Fils similars