• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
Viatjar sol i en moto per països com Kazakhstan i l'Uzbekistan és tot un somni per als sentits.
Deixa't seduir pel silenci dels seus deserts, per els seus espectaculars minarets i reviu les sensacions que tenien els antics comerciants al creuar aquesta regió de la ruta de la seda.
Viatjar amb moto a aquestes terres és submergir-te en una cultura feta de moltes cultures.
En general, no resulta complicat viatjar en moto per Àsia, però no hi ha res exempt d'un cert perill quan parlem d'aventures amb moto i el resultat d'aquesta ruta no va ser tan agradable com m'agradaria recordar.


Espero que t'hagi agradat i pots trobar més vídeos al meu canal de YOUTUBE
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Viatjar sol i en moto per països com Kazakhstan i l'Uzbekistan és tot un somni per als sentits.
Deixa't seduir pel silenci dels seus deserts, per els seus espectaculars minarets i reviu les sensacions que tenien els antics comerciants al creuar aquesta regió de la ruta de la seda.
Viatjar amb moto a aquestes terres és submergir-te en una cultura feta de moltes cultures.
En general, no resulta complicat viatjar en moto per Àsia, però no hi ha res exempt d'un cert perill quan parlem d'aventures amb moto i el resultat d'aquesta ruta no va ser tan agradable com m'agradaria recordar.


Espero que t'hagi agradat i pots trobar més vídeos al meu canal de YOUTUBE
Gràcies per compartir el vídeo Agustí! Molt molt xulo.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Quina ruta, quina experiència i quina putada.
Jo que ploro com una bleda cada cop que deixo anar un vehícle, si perdo d'una forma tant absurda i injusta la meva companya de viatges, m'agafa algo.
 
AgustiCarmona

AgustiCarmona

Rodant
Motorista Viatger
19 Jun 2020
43
167
Premis
3
Ripollet, Barcelona
www.agusticarmona.com
Moto
Suzuki v-strom 650 del 2008
Merci per compartir l'experiència! No hi ha cap forma de recuperar-la??? Buf jo no sé que faria en una situació així...
Hola,
El cert es que no, que no hi ha manera de recuperar la moto. Va entrar (millor dit la me la van deixar entrar) a Rusia de forma il.legal i vaig estar ciculant durant 10 dies per unes carreteres pesimes on, per sort, no vaig tenir cap incident.
Es una situació que no desitjo a ningú. Sobre tot la sensació d'impotencia a mida que veus com s'et van tancant les portes de les posibles solucions.
Estic a mitg preparar un video on intento explicar tot el que vaig probar, totes les tecles que vaig tocar, els cables que vaig estirar i lo dur que va ser pendre la decició de deixar la moto a Rusia.
 
manumanu_adv

manumanu_adv

Rodant
4 Feb 2021
23
63
Premis
2
Lleida
Moto
1290 sadvR
Hola,
El cert es que no, que no hi ha manera de recuperar la moto. Va entrar (millor dit la me la van deixar entrar) a Rusia de forma il.legal i vaig estar ciculant durant 10 dies per unes carreteres pesimes on, per sort, no vaig tenir cap incident.
Es una situació que no desitjo a ningú. Sobre tot la sensació d'impotencia a mida que veus com s'et van tancant les portes de les posibles solucions.
Estic a mitg preparar un video on intento explicar tot el que vaig probar, totes les tecles que vaig tocar, els cables que vaig estirar i lo dur que va ser pendre la decició de deixar la moto a Rusia.
Realment, sempre que llegeixo o escolto anècdotes de gent que ha anat a Rússia, apeteix menys anar. Entre el caràcter i els visats...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
S La meva moto Presentacions 9
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4
B Fotos La meva moto Les nostres motos 9
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
Burkat450R Desastres de la meva gg 125 ecr Mecànica de motos i recopilatoris 3
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
M LA MEVA MOTO. Les nostres motos 2
Sr.Foz Fotos La meva BMW R1200RS Les nostres motos 6
Sanodrac La meva Yamaha XJ6 Les nostres motos 4
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
J.M Fotos La meva montura Les nostres motos 7
Gseandoporlavida La Meva F700GS Les nostres motos 2
Xavi F. La meva moto Les nostres motos 8
Miriam_er6 Consells Puc aparcar cotxe i moto a la meva plaça de garatge? Consultes legals 2
speedbird El fil dela meva Bandit Espai de debat 9
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta circular 24/01/2024 Sortides anteriors 0
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
E Ruta en moto Dissabte 23 de desembre Ruta Oberta Bcn - Montsant 325kms Rutes Obertes 2
Fran Mataró Ruta en moto Retrobament d'amics, ruta i esmorzar Rutes en moto 0
Llao Crònica Ruta dels 28 Colls. Cròniques sobre motociclisme 13
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta de los Contrabandistas COMPLETA Rutes en moto 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
porter-00 Ruta dilluns 8 de maig Sortides anteriors 12
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 24 abril Sortides anteriors 10
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 31 d'octubre (actualitzada) Sortides anteriors 2
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA TRAIL ANEM A LAS BARDENAS – 2022 Negocis motoristes del territori català 0
porter-00 Ruta dilluns 24/10/2022 Rutes entre setmana 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Nikokaos Clubs i agrupacions GIROMOTER@S: Ruta REMUNTANT EL TER Clubs i agrupacions 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Ruta Transpirenaica i Costa Vasca Cròniques sobre motociclisme 6
Roger Ruta trail Garraf / Baix Llobtegat Sortides anteriors 0
OnOff MotoTours Negoci de Motociclisme RUTA 3DTT 2022 – ARAGÓ Negocis motoristes del territori català 0
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
porter-00 Ruta dilluns 16 de maig Rutes entre setmana 8
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5

Fils similars