• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Laia

Laiags16

Laiags16

Nouvingut
24 Ago 2021
4
13
Premis
1
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
Benvinguda Laia! Més tard et recopilo usuaris que encaixen amb les teves preferències de rutes, que ara no tinc temps, però t'enllaço els següents fils que et poden interessar, també per identificar alguns d'aquests usuaris i proposar-los sortir de ruta, o formar algun grup:




Com t'he comentat per Instagram, podeu fer servir l'aplicació de Grups de Rutes del fòrum per organitzar-vos i difondre la vostra activitat. Un grup de rutes disposa també de fòrums propis, els quals donaran també visibilitat de la vostra activitat a la resta de companys del fòrum. A més, promocionarem la vostra activitat a les xarxes socials, a fi de trobar contínuament nous companys de ruta afins als vostres interessos.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvinguda Laia,
Hi ha força 125 al grup i també s'ha organitzat alguna sortida a ritme de 125, així que de ben segur trovaràs amb qui fer-ne i si se t'acut alguna, només has de compartir-la i a veure qui s'apunta.
Vora Barcelona tens algunes sortidetes interessants per anar practicant:
- Collserola: Cap a Sant Cugat, cap a Vallvidrera o cap a Molins
- Les Costes de Garraf
- Pots fer un Can Ruti - Vallromanes, Montornés i Ctra. de la Roca i d'allí pots anar fins a Badalona o fins a Montcada i BCN.
- Montserrat
- De Begués a Avinyó i tornar per Ordal
- De Tiana a Sant Fost de Capcentelles...

Totes aquestes son relativament curtes però pensa que amb una 125, pots anar on vulguis, només has d'acomodar el ritme ✌️
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
Benvinguda al grup. Que t'ho passis bé amb aquesta gent
 
Laiags16

Laiags16

Nouvingut
24 Ago 2021
4
13
Premis
1
Benvinguda Laia,
Hi ha força 125 al grup i també s'ha organitzat alguna sortida a ritme de 125, així que de ben segur trovaràs amb qui fer-ne i si se t'acut alguna, només has de compartir-la i a veure qui s'apunta.
Vora Barcelona tens algunes sortidetes interessants per anar practicant:
- Collserola: Cap a Sant Cugat, cap a Vallvidrera o cap a Molins
- Les Costes de Garraf
- Pots fer un Can Ruti - Vallromanes, Montornés i Ctra. de la Roca i d'allí pots anar fins a Badalona o fins a Montcada i BCN.
- Montserrat
- De Begués a Avinyó i tornar per Ordal
- De Tiana a Sant Fost de Capcentelles...

Totes aquestes son relativament curtes però pensa que amb una 125, pots anar on vulguis, només has d'acomodar el ritme ✌️
Hola!

Moltes gràcies!

Si he fet de BCN fins molins, sant cugat, Cerdanyola i la roca del Vallés.

Tot i això, m'apunto les altres, a veure si algú s'anima a fer-les amb mí.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia i benvinguda Laia,
Ja pots estar segura que trobaràs gent amb qui sortir a fer ruta!
Mica en mica els de les 125 anireu canviant a motos de més cilindrada i us podreu adequar a qualsevol grup de riders.
Després de l'estiu segurament alguna en sortirà!
Salut i gassss!✌??
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
ohhh!! una altre, noia i a més amb una 125cc !!! uueee ueee :D
Benvinguda.
Som uns quants que també estem al mig de treure el carnet A2 però segur que encarar amb un esperit d'anar a poc a poc jejejej
Et comento que també tenim un grup de discord per les noies ;) https://discord.gg/rWSX264N a més dels canals generals ;) on crec que ja has aterrat ;)

A veure si s'organitza una ruta i quedem un dia!. A veure si més pel setembre que tothom torna de vacances i no fa tantissima calor.

Ahh i una cosa molt important! Una foto de la teva moto ens agradaría veure ;)

Benvinguda!!
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
benvinguda !!!
 
  • Like
Reaccions: Laiags16
E

Eva margalef

Convidat
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
Hola Laia, Jo espero tenir el examen de circulacio abans de desembre I poder sortir amb la Guzzi v7... Tambè seré novata, així que será un plaer, poder compartir ruta de tranquis
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola Laia, Jo espero tenir el examen de circulacio abans de desembre I poder sortir amb la Guzzi v7... Tambè seré novata, així que será un plaer, poder compartir ruta de tranquis
Hola Eva! Si et crees un compte al fòrum podràs enviar un missatge privat a la Laia per posar-vos en contacte. D'altra banda, em sembla que has accedit al nostre servidor de Discord, així que essent la Laia la companya més recent en accedir-hi també, la podràs localitzar amb facilitat per enviar-li, per allí, un missatge.

Gas!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
Hola Laia, benvinguda al grup!!!
Jo soc de Terrassa i acostumo a sortir entre setmana amb la Beverly 350 a ritme tranquil.
Durant les Vacances però, m’he dedicat a sortir i fer viatges amb cotxe, amb la dona clar, i far dies que tinc la moto aparcada, pero a partir del dimecres ja n’estic pensant alguna ruta per tornar agafar la bona costum.
Acostumo a fer pel voltant de 80-100 km per sortida i si cal més també, pero torno a dinar a casa.
Salut‼️?✌️?
 
  • Like
Reaccions: Roger
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Molt benvinguda Laia ✌️
La foto de la moto sol ser una costum.(y)
 
  • Like
Reaccions: Roger
Penya Motorista Barcelona

Penya Motorista Barcelona

Nouvingut
4 Mar 2020
4
8
Premis
1
C/ Ballester, 7
www.pmbarcelona.com
Hola tots/es!
Sóc nova en el món del motor. Tinc una GSR 125 amb la que m'agradaría anar de ruta. Porto ja un any amb la moto i estic apunt de treure'm l'A2 per comprar la moto gran (suzuki sv650).
Si hem podeu passar algún grup o aconsellar alguna ruta (sóc de BCN).
A Penya Motorista Barcelona organitzem esdeveniments esportius i socials (rutes) inclusius i aptes per a tothom. Més info a pmb@pmbarcelona.com
 
  • Like
Reaccions: Jaumenovas i Roger