L'experiència de treure's el carnet A

  • Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Non-stop

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
10
Volia explicar com ha estat treure'm el carnet A que tant i tant he estat esperant els últims mesos, pel fet de que ja tenia la moto nova al pàrquing.

Una vegada es compleixen dos anys des de que et vas treure l'A2, t'hauràs d'esperar 10 dies més aproximadament, a partir de que entregues tota la documentació a la teva autoescola, per poder començar el curs. És a dir que no són dos anys d'espera, son dos anys i uns quants dies més.

Al llarg d'aquests deu dies et confirmaran les dates del curs, que durarà dos o tres dies. En el meu cas en van ser dos, ja que vaig demanar que me'l condensessin tant com fos possible. Així doncs un divendres vaig anar a fer tres hores i algo de tests: Uns quants de determinats i uns quants més de bateries aleatòries. No cal dir que al final me'ls sabia de memòria per les respostes.

L'endemà tocava pista al matí, que van ser dues hores. Se'm van fer tant avorrides que fins i tot em va caure la moto a terra en parat per abaixar l'atenció fent el zig zag. Em sembla absurd fer els dos circuits una vegada i una altra durant tanta estona. Una hora seria suficient, una hora i quart o vint minuts tampoc seria descabellat, però dues.... :paret:

Total, que en principi a la tarda em tocaria la circulació, però el professor abans de començar em va oferir fer-ho tot al matí, pista i circulació, i jo vaig estar encantat.

He de reconèixer que notava cansament de les dues hores fent el circuit sense parar i em costava estar còmode damunt de la moto, sobretot cap a la segona hora de circulació. Honestament em sembla que no és prudent ajuntar pista i circulació, fins a cert punt és perillós perquè desgasta bastant al conductor el fet d'empalmar ambdues sessions, i això es nota no només en les aptituds físiques sinó també en la concentració i conseqüentment amb els temps de reacció.

Que llarga se m'ha fet l'espera...

DSC 0262
DSC 0260
 

Fils similars

A dalt