• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat

Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola a tothom,
Per fi ja tinc data @Serra i @J.M per la formació d'Honda. Serà el proper dia 19 de juny, encara no tinc l'hora!
Salut i gassss ?️ ;)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
fua... ja està tot ple fins l'11 de juliol... ja em sap greu...
m'hagués agradat coincidir amb vosaltres
és que volia esperar a cobrar la nòmina d'aquest mes... :(:(:(:(
 
  • Collons
Reaccions: Carmeta
R

Raúl

Convidat
Bona tarda, jo en vaig fer un al poc de treure'm el carnet A2 ( concretament vaig fer el de nivell mig ) i es el millor que vaig poguer fer perquè t'ensenyen i et dóna una seguretat que a l'autoescola ni de conya. 100x100 recomanable, i ara el proper dia 12 faré el de Nivell Superior + carretera oberta. Només desitjo que sigui igual de bo que l'anterior. Salutacions ??
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
jo els he fet i son molt molt recomanables, sempre aprens algo.....el tema de les motos, jo crec que es millor el sistema que tenen, amb las seves, aixi no tens por a apurar o caure, ja que hi han exercicis que et demanen apurar una mica....
 
  • Like
Reaccions: Cesc i Serra
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Molt bé @Carmeta !!! Ja ens diràs com ha anat!! Jo m'haig de posar les piles i revisar agenda a veure quan planifico el primer.

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona tarda a tothom,
Ahir finalment vaig poder anar a fer la formació al HIS, només puc dir que son molt grans, que els monitors que imparteixen el curs son uns professionals, que les instal·lacions son perfectes, que l'asfalt que s'agafa al pneumàtic amb una sensació de control bestial, o sigui, em va encantar en tots els aspectes.

Quan vàrem arribar vàrem anar a l'aula a fer la part teòrica, on van explicar tot el que faríem, una mica l'explicació de qui eren ells, en Christian i el Jordi, i de les instal·lacions. Després vàrem baixar al garatge a peu de pista a canviar-nos, perquè els que volíem podíem treure'ns la jaqueta i ells ens deixaven un peto de protecció amb colzeres i genolleres per qui no tingués pantaló amb protecció, d'allà vàrem anar a recollir les motos, prèvia explicació del funcionament, i per sort a mi em va tocar la CB500X igual que la meva però en blanc, i d'allà cap a la pista...jo ja tremolava amb el primer exercici, jajaja! Vàrem començar amb el Christian a fer slalom de diferents formes i treballant molt la mirada, entrades a corbes, frenades només amb el fre de darrera mentre fèiem pista, ah i els cercles en forma de vuit rodant a l'esquerra i a la dreta, era increïble com s'agafava la goma al terra, vaig començar a sentir-me molt més segura i vaig agafar revolts amb velocitats que no havia agafat mai uuuujuuuu, quina pujada d'adrenalina! Després de la part més canyera vàrem fer un kit-kat perquè el sol ja ens estava començar a cremar, si em veiéssiu els braços amb les marques de les colzeres.... i llavors ja vàrem començar amb el Jordi a fer la part de frenades, fre del davant, del darrera, combinat, amb pujada, amb baixa, amb badem, equilibri, i l'estrella de la frenada en moll amb la moto amb els dos braços als laterals per provar l'ABS, una canyaaaa!

Per acabar, vàrem tornar a l'aula a bescanviar opinions, sensacions, a fer un test de satisfacció i de l'entrega del diploma d'assistència, no us puc penjar foto perquè em varen repetir el cognom i me'l tindran que repetir i enviar per correu.
En resum, un curs que aconsello de totes totes perquè el que pagues s'ho val, gaudireu i aprendreu més encara del que ja sabeu!
Com anècdota, en el grup hi havia un senyor de Sevilla i un de Vitòria que varen venir expressament per fer el curs... doncs el de Sevilla, mamma mia no sé com va apuntar-se al nivell mitjà perquè no hi havia manera de fer cap exercici en condicions jajajaja pobre, però va quedar super content i amb ganes de "vorvé a hacé el curzo que me ha encantao"!

Espero que amb aquest relat us animeu a fer-lo el més aviat possible!

Salut i gasss! ;) ? ?️
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
@Carmeta , olé la crònica!!! Tinc tot el parquet del menjador ratllat de com tinc les dents de llargues ara mateix!!! Ostres començo a mirar, a veure quan me puc apuntar. Jo pensava fer el nivell mitjà, però a veure si faig com el sevillano i la lío parda ??
 
  • Haha
Reaccions: Carmeta
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bona tarda a tothom,
Ahir finalment vaig poder anar a fer la formació al HIS, només puc dir que son molt grans, que els monitors que imparteixen el curs son uns professionals, que les instal·lacions son perfectes, que l'asfalt que s'agafa al pneumàtic amb una sensació de control bestial, o sigui, em va encantar en tots els aspectes.

Quan vàrem arribar vàrem anar a l'aula a fer la part teòrica, on van explicar tot el que faríem, una mica l'explicació de qui eren ells, en Christian i el Jordi, i de les instal·lacions. Després vàrem baixar al garatge a peu de pista a canviar-nos, perquè els que volíem podíem treure'ns la jaqueta i ells ens deixaven un peto de protecció amb colzeres i genolleres per qui no tingués pantaló amb protecció, d'allà vàrem anar a recollir les motos, prèvia explicació del funcionament, i per sort a mi em va tocar la CB500X igual que la meva però en blanc, i d'allà cap a la pista...jo ja tremolava amb el primer exercici, jajaja! Vàrem començar amb el Christian a fer slalom de diferents formes i treballant molt la mirada, entrades a corbes, frenades només amb el fre de darrera mentre fèiem pista, ah i els cercles en forma de vuit rodant a l'esquerra i a la dreta, era increïble com s'agafava la goma al terra, vaig començar a sentir-me molt més segura i vaig agafar revolts amb velocitats que no havia agafat mai uuuujuuuu, quina pujada d'adrenalina! Després de la part més canyera vàrem fer un kit-kat perquè el sol ja ens estava començar a cremar, si em veiéssiu els braços amb les marques de les colzeres.... i llavors ja vàrem començar amb el Jordi a fer la part de frenades, fre del davant, del darrera, combinat, amb pujada, amb baixa, amb badem, equilibri, i l'estrella de la frenada en moll amb la moto amb els dos braços als laterals per provar l'ABS, una canyaaaa!

Per acabar, vàrem tornar a l'aula a bescanviar opinions, sensacions, a fer un test de satisfacció i de l'entrega del diploma d'assistència, no us puc penjar foto perquè em varen repetir el cognom i me'l tindran que repetir i enviar per correu.
En resum, un curs que aconsello de totes totes perquè el que pagues s'ho val, gaudireu i aprendreu més encara del que ja sabeu!
Com anècdota, en el grup hi havia un senyor de Sevilla i un de Vitòria que varen venir expressament per fer el curs... doncs el de Sevilla, mamma mia no sé com va apuntar-se al nivell mitjà perquè no hi havia manera de fer cap exercici en condicions jajajaja pobre, però va quedar super content i amb ganes de "vorvé a hacé el curzo que me ha encantao"!

Espero que amb aquest relat us animeu a fer-lo el més aviat possible!

Salut i gasss! ;) ? ?️
Molt bona crònica Carmeta! Gràcies per compartir-la i animar a tots els companys a fer aquests cursos. L'hem publicat a la portada de la web i també a les xarxes socials. T'assignem per tant el premi de Redacció de portada, i també el d'haver participat a l'edició de Nivell Mitjà del Curs de Seguretat (y)
 
  • Love
Reaccions: Carmeta
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT MotoVlogs propis 3
xenia Dubte Dubte seguretat Espai de debat 10
Bascu Dubte Cursos de seguretat per 125? Espai de debat 12
Burkat450R Avantatges Ideies per millorar la nostra seguretat en carretera Avantatges especials 12
Roger Cosmo Connected, un dispositiu per augmentar la seguretat del motorista Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Fotos Motocicletes dels cossos de seguretat i emergències Espai de debat 6

Fils similars