• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Després de més d’un any amb la seva activitat aturada, l' Honda Instituto de Seguridad - HIS re-emprèn la seva activitat, i ho fa amb una nova oferta de cursos.
La data escollida per la re-obertura serà el pròxim 15 de maig, moment en que tots els pilots interessats en perfeccionar la seva conducció amb moto podran participar en algun dels cursos de conducció del seu catàleg.

89731552 2829551123805220 501596556051349504 n


Aviat obrirem una secció al fòrum exclusiva per a recopilar i tractar sobre formació i perfeccionament de conducció i pilotatge (y)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Qualsevol curs sempre és bó però crec que el millor és fer-ho amb la teva moto o una el més similar possible com el que faran alguns companys dissabte.
P.e. he vist que el de scooter el fan amb la Scoopy 125 o 300 i jo amb aquesta moto vaig fatal, no se ferme-la, quan he agafat la del meu cap (300), he anat super insegur.
Segur que si la portés uns dies hem faria amb ella però un curs d'un dia no l'aprofitaria gens. Per contra si el fessin amb una Forza per exemple, segur l'aprofitaria més.
 
Última edició:
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Jo personalment no he fet cap curs al HIS tot i que fa temps que m'agradaria apuntar-me. Però conec a gent que l'ha fet (concretament els Moto-Nivell Superior i Moto-Nivell Superior-Carretera Oberta) i sempre m'han dit que val molt la pena.

En els Moto-Basic/Mitja/Superior es fa dins les instal·lacions de Honda a Santa Perpetua Mogoda i es amb les motos que ells posen .... Honda's of course. Fins l'any passat eren CBF600 i ara ja han canviat a les CB500F/CB500X

Si fas el Moto-Superior-Carretera Oberta, al sortir a carretera oberta has d'anar amb la teva propia moto, aquí si.

Son cursets intensius de teoria i pràctia molt recomenables.

Els millors, per mi, son els de OffRoad, amb CRF125F. En aquests si que agafes una bona experiència en OFF que es molt útil en la pràctica ON ... molt recomenable, però sembla que ara per ara els de OFF estàn parats.

No son barats .... sobre uns 140€ de mitjana, però surts ben ensinistrat i a mes, et donen de jalar!!!!

Salut i gassss!
 
  • Love
Reaccions: mami_en_moto
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Holas!

Jo personalment no he fet cap curs al HIS tot i que fa temps que m'agradaria apuntar-me. Però conec a gent que l'ha fet (concretament els Moto-Nivell Superior i Moto-Nivell Superior-Carretera Oberta) i sempre m'han dit que val molt la pena.

En els Moto-Basic/Mitja/Superior es fa dins les instal·lacions de Honda a Santa Perpetua Mogoda i es amb les motos que ells posen .... Honda's of course. Fins l'any passat eren CBF600 i ara ja han canviat a les CB500F/CB500X

Si fas el Moto-Superior-Carretera Oberta, al sortir a carretera oberta has d'anar amb la teva propia moto, aquí si.

Son cursets intensius de teoria i pràctia molt recomenables.

Els millors, per mi, son els de OffRoad, amb CRF125F. En aquests si que agafes una bona experiència en OFF que es molt útil en la pràctica ON ... molt recomenable, però sembla que ara per ara els de OFF estàn parats.

No son barats .... sobre uns 140€ de mitjana, però surts ben ensinistrat i a mes, et donen de jalar!!!!

Salut i gassss!
Jo vaig fer el bàsic fa 4 anys i podies triar entre cb500f i nc700s
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola, doncs jo, si no passa res, en breu faré el mitjà, encara no sé dates perquè m'ho estan gestionant però ja tinc mooooltes ganes! Quan tingui dates us ho faig saber i aviam si hi ha algú més que s'apunta!
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola, doncs jo, si no passa res, en breu faré el mitjà, encara no sé dates perquè m'ho estan gestionant però ja tinc mooooltes ganes! Quan tingui dates us ho faig saber i aviam si hi ha algú més que s'apunta!
És probable que que m'apunti al mitjà també. Jo estic de baixa, o sigui que es fàcil que m'ho pugui organitzar...
 
Carme

Carme

Nouvingut
28 Abr 2021
17
71
Premis
2
M
Després de més d’un any amb la seva activitat aturada, l' Honda Instituto de Seguridad - HIS re-emprèn la seva activitat, i ho fa amb una nova oferta de cursos.
La data escollida per la re-obertura serà el pròxim 15 de maig, moment en que tots els pilots interessats en perfeccionar la seva conducció amb moto podran participar en algun dels cursos de conducció del seu catàleg.

Veure l'arxiu adjunt 3825

Aviat obrirem una secció al fòrum exclusiva per a recopilar i tractar sobre formació i perfeccionament de conducció i pilotatge (y)
Molt interesant això del cursos.
Pero. Que es la 3.0. ??
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
M

Molt interesant això del cursos.
Pero. Que es la 3.0. ??
Hola Carme! Mira, aquí tens tota la info sobre la Formació 3.0. És molt molt recomanable! Què et sembla?

 
  • Like
Reaccions: Cesc
Cesc

Cesc

Nouvingut
12 Ago 2020
10
34
Premis
2
Hola
he fet alguns cursos de conducció en els últims anys, i cap com el de Honda. Altament recomanat, sobretot si mirem el preu, que ells hi perden (honda ho contempla com a benefici social, la doble moral japonesa de "venem màquines que maten, ensenyem a la gent a no matar-se", lloable).
l'experiència em diu que les sortides per carretera amb més de 6 persones, no acabes aprenent massa tampoc, ja direu què tal la 3.0, que té bona pinta i em sembla una gran iniciativa.
al HIS, vaig fer el curs intermig, i me'n vaig endur una molt bona impressió.
El camp de proves, increïble: un asfalt com no n'he vist mai cap, motos noves (fas servir tant la 500X com la 500F), tot amb assegurança (de fet et comenten que si has de caure o fer-te mal, tu tira la moto i salva't, la resta ho farà l'assegurança). També posen les proteccions i el material (tot i que pots dur el teu sense problemes).
En 10 minuts m'havien corregit 2 errors que realment m'han ajudat molt a millorar la conducció (seia massa lluny del dipòsit i perdía control en corva, i l'habitual gestió de la mirada, que no em venia pas de nou i anys després encara em dóna problemes puntuals). També em van polir l'ús de l'embrague i el fre de darrera, que n'abusava..
Vam fer proves de frenada amb ABS en mullat, molt divertit. També circuit, cons, 8, i una cursa d'obstacles (pujades, pedres, pals, ...).

sobre el fer-ho o no amb la pròpia moto, per mi va ser un luxe poder provar dues motos que tenia ganes de provar (em va encantar la naked, que facil de plegar!). Després, a l'agafar la meva, vaig poder contrastar i aplicar els coneixements. Per mi va ser una oportunitat.
clar que també fan el curs avançat, on surten després de ruta amb la moto de cadascú.

osti quin rollo he fotut. No cobro comissió, eh? senzillament em va deixar molt bon sabor de boca. El següent, curs off road!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Tot sona molt bó!
Quina llastima que els no "motoristes" o sigui amb carnet B, no podem fer cap curs d'aquest.

Aniria bè per que justament arribem sense cap coneixement de com conduir una moto. ? ? ? ? ( que m'ho diguin a mi ) jajajaja
 
  • Like
Reaccions: Roger
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Tot sona molt bó!
Quina llastima que els no "motoristes" o sigui amb carnet B, no podem fer cap curs d'aquest.

Aniria bè per que justament arribem sense cap coneixement de com conduir una moto. ? ? ? ? ( que m'ho diguin a mi ) jajajaja
pots fer els dos d'scooter
i amb el carnet A1 els de off-road
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola
he fet alguns cursos de conducció en els últims anys, i cap com el de Honda. Altament recomanat, sobretot si mirem el preu, que ells hi perden (honda ho contempla com a benefici social, la doble moral japonesa de "venem màquines que maten, ensenyem a la gent a no matar-se", lloable).
l'experiència em diu que les sortides per carretera amb més de 6 persones, no acabes aprenent massa tampoc, ja direu què tal la 3.0, que té bona pinta i em sembla una gran iniciativa.
al HIS, vaig fer el curs intermig, i me'n vaig endur una molt bona impressió.
El camp de proves, increïble: un asfalt com no n'he vist mai cap, motos noves (fas servir tant la 500X com la 500F), tot amb assegurança (de fet et comenten que si has de caure o fer-te mal, tu tira la moto i salva't, la resta ho farà l'assegurança). També posen les proteccions i el material (tot i que pots dur el teu sense problemes).
En 10 minuts m'havien corregit 2 errors que realment m'han ajudat molt a millorar la conducció (seia massa lluny del dipòsit i perdía control en corva, i l'habitual gestió de la mirada, que no em venia pas de nou i anys després encara em dóna problemes puntuals). També em van polir l'ús de l'embrague i el fre de darrera, que n'abusava..
Vam fer proves de frenada amb ABS en mullat, molt divertit. També circuit, cons, 8, i una cursa d'obstacles (pujades, pedres, pals, ...).

sobre el fer-ho o no amb la pròpia moto, per mi va ser un luxe poder provar dues motos que tenia ganes de provar (em va encantar la naked, que facil de plegar!). Després, a l'agafar la meva, vaig poder contrastar i aplicar els coneixements. Per mi va ser una oportunitat.
clar que també fan el curs avançat, on surten després de ruta amb la moto de cadascú.

osti quin rollo he fotut. No cobro comissió, eh? senzillament em va deixar molt bon sabor de boca. El següent, curs off road!
Hola Cesc,
moltes gràcies per aquesta explicació sobre la formació al HIS, jo la faré segur i en @Serra també va dir que la faria, i espero poder gaudir-la tant com ho vas fer tu.
Salut i gasss! ?️ ;)
 
  • Like
Reaccions: Cesc i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
arnausalce Crònica Ruta de la seda a lloms d'una Honda CB500X Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Pneumàtics Bridgestone Honda X-ADV 750 Pneumàtics 21
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Jaumenovas Crònica Estrena Honda X-ADV 29-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 8
perlanegraviajes Honda NSR 75 Les nostres motos 2
mami_en_moto Honda CBR 125 R | Un homenatge a la millor de totes " LA PEQUE" Les nostres motos 0
Johanovski Venc / Compro Venc Honda NC750X manual (2020, 17.620 km) Taulell d'anuncis 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX si la Honda X-ADV es una Moto o Scooter‼️ MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
LLURO Venc Venc Honda X-Adv Taulell d'anuncis 5
E honda forza al penedes Presentacions 8
Josep_Mototest Vídeos NO TE LA PERDIS‼️ HONDA FORZA 750 ‼️ MotoVlogs propis 18
edudzn Dubte Honda Forza 300 Espai de debat 12
Josep_Mototest Vídeos Disfrutant de la PROVA de la Honda FORZA 125cc MotoVlogs propis 0
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
torpeyenmoto Honda NC750X Espai de debat 23
MarkusWelvis Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda Mecànica de motos i recopilatoris 23
Molsu Fotos Honda VFR 800 Vtec 2012 Les nostres motos 10
Pep Aràgo Compro Pantalla/Cúpula Honda Africa Twin RD04 Taulell d'anuncis 1
Josep_Mototest Vídeos Prova HONDA AFRICA TWIN‼️ MotoVlogs propis 2
pepepotrero Em presento Honda CBR 650R Presentacions 69
Serra Crònica Trencar una llança a favor de la Honda CB500X: Noraly Schoenmaker alies "Itchy Boots" en compra una Cròniques sobre motociclisme 6
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos Honda FORZA 300 a PROVA‼️ MotoVlogs propis 2
Roger X-ADV Concurs de customitzacions d'Honda CB 650 R Espai de debat 4
Josep_Mototest VOLS la COMPARATIVA de l' HONDA CB500X vs BENELLI TRK502 ?! PLAY al VIDEO MotoVlogs propis 0
Serra La meva Honda CB500X Les nostres motos 5
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Roger Honda CRF1000L Africa Twin 2018, una versió bàsica vitaminada Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger La Honda X-ADV ja és oficial a Itàlia Espai de debat 0
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Vídeos Motorista de l'any 2015 d'Honda Espai de debat 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT MotoVlogs propis 3
xenia Dubte Dubte seguretat Espai de debat 10
Bascu Dubte Cursos de seguretat per 125? Espai de debat 12
Burkat450R Avantatges Ideies per millorar la nostra seguretat en carretera Avantatges especials 12
Roger Cosmo Connected, un dispositiu per augmentar la seguretat del motorista Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Fotos Motocicletes dels cossos de seguretat i emergències Espai de debat 6

Fils similars