• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Llorenç @Rider1250HP

Rider1250HP

Rider1250HP

Nouvingut
31 Jul 2020
7
11
Premis
1
Barcelona
Moto
BMW GS1250HP
Hola, bona tarda a tothom.
2FE13B89 54B2 4FFC A0CA 9EAA2871E8F9


Em dic Llorenç @Rider1250HP sóc de Barcelona i ja fa unes quantes primaveres que voltem pel món sobre dues rodes. Actualment tinc una fantàstica BMW GS 1250 HP que em permet gaudir de les meravelloses carreteres que ens envolten.

Espero poder compartir amb tots vosaltres aquesta passió.

Salutacions ✌
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, bona tarda a tothom.
Veure l'arxiu adjunt 1418

Em dic Llorenç @Rider1250HP sóc de Barcelona i ja fa unes quantes primaveres que voltem pel món sobre dues rodes. Actualment tinc una fantàstica BMW GS 1250 HP que em permet gaudir de les meravelloses carreteres que ens envolten.

Espero poder compartir amb tots vosaltres aquesta passió.

Salutacions ✌
Benvingut Llorenç!!! Tens màquina per exprimir al màxim aquesta manera de viure, és collonut. Fas viatgets o de moment només rutes de proximitat?
 
  • Like
Reaccions: Rider1250HP
Rider1250HP

Rider1250HP

Nouvingut
31 Jul 2020
7
11
Premis
1
Barcelona
Moto
BMW GS1250HP
benvingut @Rider1250HP llamp de moto eh? hi has fet molts quilòmetres fins ara?
Doncs hem fet 33000 quilòmetres exclusivament d’ús lúdic en un any
La veritat és que fa goig poder gaudir de les motos actuals. En el cas de “l’iLu” què és la que tinc el plaer de conduir, és un 10. Penseu que soc un paquet de 1,92 cm d’alçada i no vaig còmode a qualsevol muntura.
 
Rider1250HP

Rider1250HP

Nouvingut
31 Jul 2020
7
11
Premis
1
Barcelona
Moto
BMW GS1250HP
Benvingut Llorenç!!! Tens màquina per exprimir al màxim aquesta manera de viure, és collonut. Fas viatgets o de moment només rutes de proximitat?
Doncs faig viatges, si entreu al meu Instagram @Rider1250HP podreu veure alguna imatge, i també rutes de “proximitat”. Però poques són de “galliner”, vull dir que intentem que siguin amb una mica de recorregut per poder gaudir una mica
 
sergistein

sergistein

Rodant
18 Jul 2020
20
38
Premis
2
Barcelona
bloc.sergicoll.cat
Moto
Triumph Bonneville T100
Hola, bona tarda a tothom.
Veure l'arxiu adjunt 1418

Em dic Llorenç @Rider1250HP sóc de Barcelona i ja fa unes quantes primaveres que voltem pel món sobre dues rodes. Actualment tinc una fantàstica BMW GS 1250 HP que em permet gaudir de les meravelloses carreteres que ens envolten.

Espero poder compartir amb tots vosaltres aquesta passió.

Salutacions
Benvingut Llorenç!!

Una moto molt maca :)
 
  • Like
Reaccions: Rider1250HP